Glee ve Kurt sevgisi..

Popüler kültürün esiri olmaya devam ediyorum.1. sezondan sadece 15 bölüm izledikten sonra terk ettiğim Glee’ye arsız bir şekilde yeniden döndüm; neden tekrar başladım, neden kalan bölümleri izlemek için kendimle yarışa girdim bilmiyorum ama bir bakmışım ilk sonu bittiği gibi ikinci sezonda “daha yeni bölüm yok mu ama” diye mızırdanıyorum ev içinde.Bunun ödül almasıyla ilgisi yok demek istiyorum ama belki de böyle diyerek kendimi kandırmış olacağım..Yine de temennim bu sezonun ilk sezon gibi boğucu bir hamilelik meselesi gibi bezgin bir konu etrafında şekillenmemesi..

Bir de dizi bu kadar ünlenince,ünlüler bölümlerde yer almak için sıraya girmiş diye duydum; yine de bir tarafım bu duruma dudak büzmekle meşgul, her ne kadar izlemeye devam etsem de.Tamam izlemeye başlayınca bölüm kendini seyrettiriyor ama hiçbir zaman için Glee adına “çok güzel dizi” diyerek çığırtganlık yapmam gibi görünüyor.İlerleyen bölümlerde ne derim, sonradan gelip tükürdüğümü yalar mıyım bilemem, tabi bu da bir ihtimal.Diziyi seyrettiren şey her şarkısı olmasa da müzikleri ve tabi sevdiğim bazı karakterleri..Kimisini koşulsuz severken kimisinden de nefret ediyorum resmen..

Quinn, bebeği oldu diye onu biraz daha sempatik görüyordum ama yine de bebeğini evlatlık vermesi ve daha şimdilik ondan bahsetmemiş olması bir adım geri attırıyor beni.Birde hazır sözü açılmışken sağda solda bahsediliyor zaten; dizinin bazı tutucu yönleri var, katılmamak elde değil.Bakınız lise çağındaki kızın çocuğu illa doğurmak istemesi, ama kürtajdan hiç söz edilmemesi; tabi evlatlık vermek büyük bir çözüm olarak sunuluyor..Böyle olunca dizide Kurt gibi bir karakterin olması az önce yapılan ithamları çürütüyor.Geçen haftaki bölümde Britney Spears için Sue baya eleştirisel cümleler kurdu; kendisine katılmakla birlikte kadının seveni çok, kime ne ki demek geldi içimden..

Zaten Sue ne diyor anlayan varsa gelsin bana anlatsın; kadının kurduğu cümlelerin hiç birini anlamıyorum, herhalde anlamak için ilk önce bahsettiği kişileri tanımak gerekiyor.Neyse dönelim dizide sevdiklerime; Artie çok tatlı bir karakter, bir de kas yapmak için futbol takımına katılmaya çalışıyor ya bayıldım.Sonra Mercedes var tabi, çıksa da bir solo söylese diye bekliyorum hala,tabi o cingöz Rachel buna izin verirse..Durumu da belli ettiğim üzere Rachel’ı pek sevdiğim söylenemez..En sevdiğim ise tabiî ki Kurt; onun mutlu olmasını heyecanla bekliyoruz..Son dedikodular bu sezon bir şeyler olacağı yönünde ama hadi bakalım hayırlısı diyoruz..

Bende magazin bülteni gibi oldum; Glee hakkında ne çok söyleyeceklerim varmış da, kendimden dahi saklıyormuşum..Hala izlediğim için inkar aşamasındayım, mazur görün..İconlar buradan alınmıştır..

Bir Yanıt Bırakın

