Merlin geri döndü..

Sevdiğim diziler teker teker dönüş yapıyor, şimdi her hafta yeni bölüm beklerken yaz döneminin dizi açısından ne kadar kısır geçtiğini daha iyi anlıyorum.Biliyorum en azından Merlin için bir “hoş geldin” yazısı yazmak adına, geç bir başlangıç yapıyorum.Ne de olsa 3. sezon 2. bölüm izledik bile..Ve bu iki bölüm, sezon başında izlenecek bölümler gibi değil, aksine sezon finaline yakışır bir heyecandaydı.Zaten bir ara ne izliyorum ben şimdi dedim; her iki sahneden birinde vay canına dediğim için bu tepkilerim normal olsa gerek..

Özlemişim valla; Arthur ve Merlin’in atışmalarını izlemek insana kendini iyi hissettiriyormuş.Şunların arasındaki adı konulmamış arkadaşlığa bayılıyorum işte; sözde biri geleceğin kralı, diğeri de onun hizmetkarı, ama dinamik o kadar farklı ki..Geçen sezon ejderha özgürlüğüne kavuştuktan sonra şehri ataş yağmuruna tutarken, bu sezon daha ciddi sorunlarla başladı sezon..Morgana’nın geri dönüşü ve beraberinde getirdiği ihaneti, Uther’in sorgusuz sahiplenişi ve yeni bir savaşın eşiğindeki Camelot..Fragman dönüşü gibi konuştum gene..Morgana’yı hiç öyle göreceğimi düşünmemiştim, tamam biliyoruz, hatta ihnaeti an ve an bekliyoruz ama yine de onu kötü bir karaktere bürünmüş görmek can yakıyor.

En büyük şoku Merlin yaşıyor sanırım; zira gerçeklerin farkında olan bir tek o var.Arthur ise, garibim Merlin’i bir sağa bir sola itekleyip duruyor.Gerçi aralarındaki bu ilişkinin de değişmesini hiç istemem..Bazen Merlin onu öyle şok ediyor , öyle laflar ediyor ki; Arthur’ın ağzı bir karış açık kaldığı o sahnelere bayılıyorum işte..Özellikle geçen bölümde, tam savaş öncesinde, Merlin ona “ bu senin kaderin yeter ki kendine güven” başlıklı bir konuşma yaptı ki, dönüp dönüp izlemek farz olmuştu..Aynı heyecanı, belki de daha fazla bir şekilde hissederek yeni sezona giriş yapmış olduk..Büyüdükçe olgunlaşan dizilerden, bu sezon neler olacağını hiç tahmin edemiyorum, bu konudaki tek tahminim izlerken yerimde duramayacağım olabilir..

Evet, böylece Merlin 3. sezonuyla hayatıma tekrar girmiş oldu; az sonra Supernatural izleyeceğim, biliyorum ondada çılgın hayranlar gibi buraya koşturup bir şeyler yazarım artık..

5 thoughts on “Merlin geri döndü..

  1. İki bölümde süper gerçekten 😛 Gülmekten öldüm 😀
    İkisini de seviyorum. Ama en çok Merlin’i =D

  2. @ mavi

    Bende en çok onu seviyorum ama özellikle Arthur ve Merlin sahenlerinde nedense kendimi daha mutlu hissediyorum.Zihniyet slasha mı kayıyor nedir..

  3. len 😀 Hayır. Olamaz.
    Gerçi Dark bizi en süpper slashlarla zevkten zevke sokuyo uzun zamandır 😀 Beğenerek okuyorum ama kıskanıyorum da 😀
    Adam olsunlar 😛

  4. 3. bölüm çok güzeldi bu arada
    gül gül öldüm Arthur’a
    izleyince nedenini anlayacaksın 😀 😛

  5. @ mavi

    Ayy bana o bölümü hatırflatma şimdi, yeniden gülme krizlerine girebilirim..Muhteşem bir bölümdü, aslında izlemeye başlarken sıradan bir cin bölümü olacağını düşünmüştüm ama her bir karesinde geberdim resmen gülmekten…Ne desem şimdi; Arthur’un eşek olmuş hallerimi, yoksa koca Camelot prensinin gece yatakta kılıcıyla cebellenişini mi; yoksa babasının kelliğini mi..Hele o kel kafaya şaplakları yediği sahnede az daha gülmekten yerlere yuvarlanıyordum..Harika bir bölümdü..

    Tabi bu arada, bizim eleman büyücülükten ölüme gönderildiği sahnede Arthur’un bir bakışı vardı ki, içim eridi azizim..Bırakın onu der gibi bakıyordu, çok beğendim..Bu dizi tadından yenmiyor artık, o kadar seviyorum işte..

Bir Cevap Yazın

