Patrick Wolf…

Herkesin keşfedip benim çok sonraları haberdar olduğum şarkıcılardan biri daha ortaya çıkıp, kim olduğunu bilmeden sevdirdi kendini.Şahsımın i-podunun camı kırıldığı için uzun zamandır kullanmıyorum, kardeşim gelince onunkini alıp dinlemeye başladım.Tabi kendisi müzik listesinde sadece yabancı  şarkı barındırdığı için başta biraz dudak büzmekle birlikte git gel alıştım, hatta bir çoğunu sevdim de.Patrick Wolf böyle keşfettiğim, ses tonuna aşık olduğum bir şarkıcı işte.Google’dan aratıp nasıl görünüyormuş, tipi nasılmış diye bakınmak en son aklıma gelen şey oldu.Sadece sağda solda şarkılarını ararken onun resmi ve ben göz göze gelince resmi bir şekilde tanışmış olduk..

Adamın  tipi hakkında yorumda bulunmak istemiyorum, sadece oldukça marjinal takıldığını söyleyip bu tuzaklı alandan anında uzaklaşıyorum..Onu dinlerken resmen mutlu oluyorum, öyle yumuşak bir ses tonu yok, aksine acı tatlı kavurgan bir ses tonunda.Şarkıları ise, sanki hep bir mücadelenin içindeymiş gibi hissettiriyor.Ama hitap ettiği kulaklar için anında hafızlara kazınılacak bir ses.Hani bazı şarkılar anında enerji patlaması yaratır ya insanda, işte bu adamın öyle bir etkisi var bende..Ne diyelim, benim gibi sonradan keşfedecekler için buradan dinleyebilirsiniz, zaten bilenler bizi kınamaya devam edebilirler..

Reklamlar

2 thoughts on “Patrick Wolf…

  1. görünüşünü son zamanlarda abarttı, evet ama the bachelor öncesi iyiydi valla, garipseme sev onu.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s