Oz nameleri..

Bugünlerde evde yine bir Oz havası esmekte; benim izlediğim zamanlarda kimselerle konuşamamıştım “bu ne biçim bir dizidir” diyerek, ama şimdi kardeşim de bitirdiği için aynı duyguları karşılıklı paylaşabiliyoruz..Oz’un insanlar üzerinde etkisi temelde aynı şiddet eğilimini ortaya çıkarmakla birlikte farklı farklı yansıtabiliyor kendini..Mesela bende insanları birbirine düşürmekle göstermişti.Denek olarak ikiz erkek kardeşlerim seçilmiş ve bir ona bir diğerine şeklinde laf taşıyarak birbirlerine düşürmüştüm onları; kendi içinde eğlenceli zamanlardı.Kardeşimde ise, daha çok belirgin şiddetle kendini gösterdi..

Bir sahur sonrası uyumaya çalışırken karnıma geçirdiği yumruklarla iki büklüm kalmıştım; bu davranışından önce kesintisiz Oz izlediğini itiraf edince, affediverdim kendisini.Bir de beni zorlarcasına gelip olan biten hakkında konuşuyor ya, bende söyleyemiyorum tabi olacakları –korkumdan- deli olduğum zamanlardı.Neyse ki sonunda bitirdi de evdeki gergin hava az da olsa dağıldı.Şimdilerde resimlerle özlem gideriyoruz; hani şöyle diziyi ucundan bucağından izleyen biri okusa bunları “o kadar sevilecek nesi vardı, sapık bir diziydi işte” der büyük ihtimalle.Hatta izlerken bende aynı soruyu sordum kendime, ama bir iki izliyorsun bağımlı yapıyor kendini..

Yayınlandığı dönemde değil de, şu an gösterilseydi şu dizi, daha büyük sükse yapardı bundan eminim..-Spoiler- Dizinin sonunda sevdiğimiz herkesi öldürdüler ya; ölmeyenleri de ölmekten beter ettiler; tam anlamıyla adına yakışır bir final yaptılar.Zaten dizide birine karşı azcık bir sempati içine girsek, adam ya ölüyor ya da kendini öldürmeye çalışıyor.Oz’un yolları taştan, ayak basanlar ise üstüne konan sinekler misali, birilerinin dikkatini çektikleri anda yok olmaya mahkumlar..Hapishane dizilerini sevenler için liste başı önerilebilecek yegane dizi olur kendileri..Şimdi bu konuşmayı neden yaptım bilmiyorum ama esti işte öylesine, arada Oz’dan bahsedip zehri akıtmak lazım..

2 comments

  1. İzlemek istediğimizde cd satan adam ben erkek halimle izlşeyemedim o diziyi siz ne yapapacaksınız kaybolun demiştide kalmıştı.
    Bir ara izleyeceğim ama.

  2. @ mavi

    Heheheh, bakma sen o adama; sonuçta onun izleyememesi normal, hapishane ortamında dişi sinek sayısı sınırlı olup, olan biten her şey erkek popülasyonunun başına gelince izlerken geri adım atmak mantıklı..Bende netten izlemiştim, sonra kardeşimle sipariş ettik cd’leri geldi..İstersen gönderirim sana arkadaşım, gerçi adam haklı izlerken biraz zorluyor, neden izliyorum diye kendini sorgulattırıyor.Ama o zaman için değil, şu an yyayınlanan bir dizi olsaydı bu fandom kültürü net camiasıyla kült diziler arasına girip, baya bir takipçisi de olurdu..

Bir Cevap Yazın

