Born Free Dexter..

Dün gece Dexter 1. sezondan önemli sahnelerden oluşan bir kolaj içinde buldum kendimi.Bir ileri bir geri derken bir bakmışım sezon sonunda Dexter’ın ikilemiyle karşı karşıyayım.Yeni bölümün yayınlanmasına sayılı günler kalmışken, artık kafamı çevirdiğim her yerde bir Dexter posteri beni selamlarken sabırsızlık artık içinde bulunduğum durumu anlatan bir kelime olmaktan çıktı, hatta duruma göre baya aciz kaldı.İzleyenlere hatırlatma, izlemeyenlere pek de mühim olmayan bir şarkı ile selamlamak istiyorum herkesi..İlk sezon son bölümde , Dexter özgür doğduğu günü ararken, kardeşinin peşinde bıraktığı ip uçları içinde bulmuştu bu şarkıyı..

O zamanlarda nasıl heyecanlandığımı, hatta tüylerimin diken diken olduğunu hala hatırlarım.Bir gizem çözülürken ifade edilebilecek en güzel sözler ve onlara hayat katan bir ses ancak bu kadar olabilirdi..Geçen bu diziden bahsederken “onu nasıl izliyorsun sonuçta bir katilin hikayesi” demişti birisi bana; bir yerde haklı da olabilir.Zaten şahsım pek öyle kanlı şiddetli dizilere, filmlere gelemez, pek de izleme seçeneklerim arasında yer almazlar.Ama Dexter, anlatamıyorum bir şekilde sarıyor insanı, kendi kuralları içerisinde icra ettiği meslek o kadar da batmıyor insanın gözüne..Adam kara kutu gibi, her sezon başka bir yönünü gösterip geri çekilmesini biliyor.

Ve biz her sezon onun bir diğer yüzüyle tanışıp tatlı bir karın ağrısı içine giriyoruz..Belki de Dexter her sezon yeninden doğuyordur.Ben neler yazıyorum böyle diye kendimden bile şüpheye düşebilirim ama Dexter için abartmaya değer..Şarkıyı buradan dinleyebilirsiniz..

3 comments

  1. @ mavi

    Bende bekliyorum hasretle artık, valla ara çok uzamış gibi geldi bana, diğer diziler birer ikişer başladı, bir bu kaldı geride..Dexter kan ağlıyormuş, vicdan azabı çekiyormuş bizde birinci elden şahit olsak ne iyi olurdu..

Bir Cevap Yazın

