Supernatural GaG Reel…

Sezon finali yaptıklarından beri devamlı eski bölümleri izleyip duran benim için, ve tabi bir o kadar Supernatural hayranı için son sezon kamera arkası görüntülerinden eğlenceli bir gag reel yayınlandı geçenlerde.Tabi sağda solda sızmış görüntüler, onlardan yapılan resimler boy gösteriyordu bu arada; yeni bir heyecan yeni bir beklenti yaratmıştı..Dün akşam sonunda izledim, gülmekten yerlere yattım.Nasıl eğlenceli bir çalışma ortamı; bir de izlerken sanki hepsi kocaman bir ailenin üyeleriymiş gibi duruyor; ister kamera önü olsun ister arkası..

Adamlar resmen yaptıkları işten zevk alıyorlar ve bunu bize çok güzel yansıtıyorlar.Bir de diziyi izlerken insan pek farkına varmıyor ama dizideki karakterler baya baya çatlak diyebileceğimiz insanlar; hepsi ayrı bir kişilik..Zaten oldum olası çekim hatalarının gösterildiği kısımları sevmişimdir, bu da en sevdiğim dizinin özel hazırlanmış hediyesi olunca Supernatural sevgim bir kat daha arttı dostlar.Yeni bölümleri beklemek bile heyecan veriyor, izlediğimizde ne oluruz bilemem..

Diziyi sevenler bunu da mutlaka bir izlesin derim, Castiel ve Dean çok güldürdü beni ya, süperler daha ne diyeyim.Dünya kadar reklam yaptım, feda olsun hepsine..

4 comments

  1. O kadar çekim tekrarı ve deneme çekimlerine insan nasıl dayanır? Bi yerden sonra beyinde bağlantılar eriyip tuhaflaşıyorlar demek ki 😀 Castiel’i oynayan adamın işi çok zor ya, gülmeden o sahneleri atlatmak mümkün değil. Adamın bir çok sahnesinde özellikle Dean’in suratına uzuun uzun, bazen boş boş bakıp durması gerekiyor. Hepsinden çok Castiel güldürdü beni 😀 Sammy saçmalarken bile şirin şeker (Küçük Emrah bakışı var bi tane tahammül edilmez geliyor bana), Dean zaten oyuncusu da karakteri de saray soytarısı kılıklı birşey 😀

    Yeni sezonu bekliyoruz merakla, ama artık şu çok tanrılısından tekine dini temadan uzaklaşsalar biraz. İncil’i karakter ismi koymak için kullanıp, oraya da sığmayıp iskandinav mitolojisinden araklamalar yapmaları çok da eğlenceli değildi. Bi daha Lucifer ve God kapışması olayına, ya da aynı rotada bir senaryoya tahammül edebileceğimi sanmıyorum.

  2. @ ena

    Evet Castiel’i bende takdir ediyorum, bir yerde dizide de dalga geçmişlerdi bu durumla; “Castile konuşmuştuk, kişisel alan” diyerek Dean uyarmıştı onu..Adamın burnunun dibinde bakınıp duruyor hayata.Tabi bunu da bilerek yapıyorlar hayranları mutlu etmek için orası ayrı mesele..Sam’in bakışları öldürüyor zaten insanı, Dean desen adam canlandırdığı karakter gibi rahat bir oyuncu bence..

    İzlerken çok güldüm, bekliyorduk yayınlanmasını, gördüğümüz anda üstüne atladık Gag reel’in..Yeni sezonu bende bekliyorum ve din konusunda devam ederler mi bilemiyorum açıkcası; sadece izlerken çoğu yerde çarpılacakmışım gibi hissediyorum valla 😀 Sam da geri geldiğine göre lütfen kendinde olsun, içinde bir Lucifer artık bu sezon ağır gelir..

  3. “….sadece izlerken çoğu yerde çarpılacakmışım gibi hissediyorum valla ”

    Hah ben de bunu ifade etmeye niyetlendim ama toparlayamadım. “Estağfurullaah..” demekten, diziyi izlemek epey bi yorucu olmaya başlamıştı 😀 İfade özgürlüğü, yada hahaha sadece bi dizi işte vs. tamam ama kutsalların eğlence sektöründe süründürülmesini sevmiyorum. Dizinin adı Supernatural, bütün senaryo hilelerini bi iki sezonda tükettiniz mi yani de kolaya kaçtınız 😡

    Özellikle son sezon senaryo boyutu yüzünden bu dizi “guilty pleasure” denilen seyirlik kavramının ta kendisi benim için 😀

  4. @ ena

    Ben çoğu yerde öylle hissettim valla; ilk zamanlar izlerken vicdan azabı çekiyordum, hani izlemek hoşta insan kendinden şüphe ediyor sonra.Ama zamanla alıştık, yine de yeni sezonda konunun yönünü azcık değiştirseler hiç fena olmaz..

Bir Cevap Yazın

