Inception…

“Inception…” üzerine 2 yorum

  1. Öncelikle teman süper olmuş Ofori :)

    Tek kelimeyle harika bir filmdi valla tadı damağımızda kaldı, bitmeyeydi ben bir iki saat daha izlerdim. :) Dizisi olsa şahane olurdu yaww. Bencede tam sinemada izlenesi bir film, etki büyüklüğü artıyor :)

  2. @ astrea

    Tema değişikliklerini pek yapmıyorum, beyaz zeminden siyaha geçmek valla kolay olmadı bbenim için.Kırk defa düşündüm, acaba diğerine geri mi dönsem diye ama şimdilik böyle kalsın bakalım..

    Bu filmi sinemada iki defa izledim ve ne olacağını bildiğim halde ikincisinde gene heyecanlandım azizim.Süper film gerçekten..

Bir Cevap Yazın

