Harry Potter and the Deathly Hallows…

Harry Potter hayranı olarak biliyorum bu yazıyı oldukça geç yazıyorum ama ne yapayım, gündemi hep en geride takip ettiğim için en azından filmin yayınlandığı haftada “ amanın fragmanı çıkmış dostlar” diyerek ortada dolanmıyorum, bu bile benim için büyük bir başarı..Bunu izledikten sonra heyecandan yerinde duramayan varsa el kaldırsın lütfen; anında heyecan kavramını sorgularım.Ama bu da çok iddalı bir cümle oldu şimdi; şöyle düzeltsek, “Harry Potter sevip de son filmin fragmanını izledikten sonra sakin kalabileni şimdiden tebrik ederim”.. Sanırım bu cümle daha iyi oldu..

İnsanın hayatında dönem dönem onu heyecana sürükleyen olaylar olmalı; işte benim ki de kimileri için sadece bir “film” diyerek bakılabilecek bu olay..Ne zaman Harry Potter filmi çıksa, ben ve kardeşlerim yerimizde duramıyoruz; evde her türlü dizi veya film bilgisayara iner ama Harry Potter mutlaka gidip sinemada izlenir.Hatta her sinema çıkışı –her daim kaybettiğimiz için- bütün diğer filmleri satın alınır, maksimum iki güne yayılarak Harry Potter maratonu yaşanır evde..Biliyorum bunda da olacak; ve olurda bir gün bunun bile yeniden çevrim filmleri yapılırsa ben yine gidip yine izleyeceğim..

Milyarlarca Potter hayranından sadece biriyim, resmen başroldeki oyuncularla büyüdük, bu günlere geldik.Sanki ben aynen yerimde sayıyormuşum gibi hissediyorum; onların büyümüş hallerini görünce şaşırıyorum geçen zamana ama bu seri söz konusu olduğunda ben kendimi hala küçük bir çocuk gibi hissediyorum..Zaman geçiyor, filmlerde büyüyor; önceleri basit sihirler şimdi savaş oluyor..Fragmanı izleyenler için; o nasıl bir Voldemort dönüşüdür ve o elemanlar ne kadar büyümüş öyle diye sormak istiyorum..Bu heyecanı hiç kaybettirmeyen en sevdiğim seridir kendileri..

Sıradan bir Harry Potter yazısı olarak kayıtlara geçsin; ben daha nicelerini yazarım, nicelerini okurum ve de izlerim.En azından artık resimlerini biriktirmiyorum, bu açıdan kendimi oldukça “büyümüş” de görüyorum..Harry Potter seni seviyorum..

5 comments

  1. Herhalde tüm Harry Potter hayranlarında bu seriyi tekrar tekrar izleme güdüsü oluyor. Ben de bir ara takmış, her gün her gün izliyordum. Artık replikleri falan söyleyerek dolaşıyordum evde. Fragmanı izleyince de tüylerim cidden dikildiler yani. Adamlar yapıyor kardeşim diyorum bu durumda.

  2. @ burcu

    Ya işte film yapan var yapamayan var, en azından Harry Potter konusunda oldukça şanslı çıktık..Yönetmenler değişir, ama filmler her zaman heyecanı dorukta tutmayı biliyor..Valla böyle yazıyorum ya canım nasıl çekiyor biliyor musun yeni filmi izlemeyi..Bir de o kadar kitaplarını okuduk, yetmedi fanfictionlarına bile dadandık; yani bu seri bitse bile bizim gözümüzde bitmez..

  3. Ben heyecanlanmadım pek fazla. Ama çok üzüldüm. Harry potter 2 saatlik birşey değil neredeyse tam 10 senelik bir devir.Bu da ister istemez onun hayatımın bir parçası olmasına neden oluyor. Kitaplar bittiğinde tek tesellim filmlerdi. Şimdi ise filmlerde bitcek. Sevdiğim birisini kaybetmek gibi her ne kadar ben de resim biriktirmeyi bırakacak kadar büyümüş olsam bile… Yazı için teşekkürler.Harry Potter konusunda hislerimde yanlız olmadığımı bilmek iyi geldi :D:D

  4. @arwenty

    Valla bende, artık yeter diyorum, aralarrı çok uzun.Ölüp gitmeden şu son filmleri izlesek artık ..

Bir Cevap Yazın

