Glee müzikleri..

Bu ay blog güncelleme açısından en verimsiz geçen ayımız oldu herhalde; işteki yoğunluk, boş zamanları sadece yemek ve uyumak olarak kullanmam; annemin tatile çıkıp ev işlerini de bize bırakması derken; birde nemli havanın verdiği bunaltıcı duyguyla içimden ne bir şeyler izlemek, ne de okumak geldi.Hal böyle olunca ortaya yazacak bir şeyler de çıkamadı.Ama yine de ucundan bucağından Glee’ye başlamış bulunuyorum..Şöyle tamamen sarıverseydi şimdiye  kadar bitmiş olurdu ama bu diziyle aheste aheste ilerliyoruz..İlk sezonu bitirdiğim gibi daha detaylı bir şeyler yazarım.Şimdi sadece bir iki şarkısından bahsetmek istiyorum.

Zaten diziyi izlenir kılan yegane şeyi müzikleri olsa gerek; dizinin lise ortamında geçmesi ergen sorunlarıyla uğraşmanın sıkıcılığı derken arada bir iki şarkı patlatıyorlar ki “ aman be boşver değer izlemeye” diyorsun anında; hepsi kandırmaca yani.Böyle bir iki güzel şarkıya kanıyoruz..Durum böyle ama hiç de pişman değilim.İşte en beğendiğim iki şarkıları; hani üst üste bıkmadan kırk defa dinlerim yine de bıkmam diyebileceklerimden..

Dancing With Myself; ne zaman dinlesem kalkıp tek başıma dans edesim geliyor azizim; şarkının yapısına uygun bir şekilde.Diğeri de burada; bu şarkıyı bir çok kez dinlemişsinizdir, ama ben özellikle bu sesten dinlemeye bayılıyorum..Glee, en azından müzikleri ile şimdilik hayatımıza girmiş bulunuyor; hadi hayırlısı..

Reklamlar

4 thoughts on “Glee müzikleri..

  1. Bu diziye bende başlamıştım tee ne zaman 😀 Ama bi türlü sarmadı beni 😀 Lise dizilerinde hep büyük büyük kişiler görmeye alışmışımya burda hakkatende lise çağındaki çocukları koymöuşlar diziye. Hal böyle olunca beni pek sarmadı nedense. 5. bölüme kadar anca dayanabilmiştim anlıcağın 😀 Sen yine iyi izliosun 😀

  2. Kesinlikle katılıyorum dizide benide ceken müzikleir olmuştur ki aldıgım bir duyuma göre zaten dizinin soundtrack albumude pıyasa cıkarılacakmıs.Eskı yenı bır cok sarkıyı söylemeleri izleyelim ya dedirtiyor. Beyonce’n Halo sarkısından nefret ederdım glee halı ıle favorım olmustur. 🙂

  3. @ fato

    Hehehe, bende zor dayanıyorum bazı yerlerine..Hadi çocuklar lisede onun için herkes aklı bir karış haada dolanıyor ama öğretmenlerine ne demeli..Valla arkadaşım, istesek dünya kadar eleştirilecek yer çıkar ama söz müziklerine gelince sus pus oluyoruz işte..Seviyorum bu şarkıları..Özellikle sabah işe giderken dinlemek iyi motive ediyor beni 😛

  4. @ asell

    Çıksın çıksın, hemen indiririz bizde..Dediğin çok doğru, normalde dinlemekten kaçındığım, duyduğum anda frekansı değiştirdiğim bir çok şarkı burada söylenince kulaklarıma daha farklı ulaşıyor sanki, daha güzel daha canlı..Aslında gizli Beyonce hayranı mıyız neyiz..

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s