Tumblr..

Uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan bendeniz bile, bloğu ne kadar boşladığını kabul ediyor.Ama suçlusu ben değilim, her şey kardeşimin nasıl ki bir zamanlar beni blog olayı ile tanıştırmasıyla başladıysa, yine aynı şekilde “tumblr” diye bir şey varmış diyerek bizi tanıştırmasıyla oldu.Uzun zaman kaçındım, sadece uzaktan takip etmeyi tercih ettim; ama olmadı işte.. Bir şekilde bir iki resimde ben ekleyeyim diyerek yanaştığım bu olayın içinde buldum kendimi, hem de itiraf ediyorum bundan muhteşem bir zevk alarak..

Resimleri takip etmek, beğenmek, gülmek, hayran kalmak gibi olumlu ifadelere sürüklüyor bu tumblr olayı beni..Tabi yokluğumda sadece bununla da ilgilenmedim, beni bunalımlara sürükleyen, gecemi gündüzümü, çalışma saatimi, mesaimi hep onunla ilgili düşünlerle heba ettiğim bir dizi bitirdim, onu sonra anlatırım..Sadece, geç keşiflerin insanı şahsım, yine bir konuda kardeşine müteşekkir kalıyor; tumblr neymiş, ne kadar eğlenceli bir olaymış onu öğreniyor..Blog için sıkılır, yazmayı bırakırım demiştim aynı şeyi tumblr için de söylüyorum şu an..Olayın ironik kısmına bakarsak bu pek de gerçek olmayacak..

Peki neymiş bu tumblr; benim gibi çok sonradan öğrenecekler için; resim paylaşım siteleri..Hemen üye olup bir tane ediniyorsun; diğerlerini takip edip beğendiğin resimleri kendi sitene ekleyebildiğin gibi, kendi yapmış olduğun çalışmaları da koyup diğerlerinin beğenisine sunuyorsun.Ki ben daha çok alan kısımdayım, verici olmak gibi bir yeteneğim yok maalesef bu konuda.İnanılmaz yetenekler var; öyle resimler varki çoğu yerde ağzım açık kalıyor.Ve tabi espri anlayışları, iki saat ekranın karşısında sinek gel ağzıma kaç kıvamında sırıtıp duruyorum..

Benimki burada, harika bir şey şu tumblr..(birde ismini düzgün yazabilsem kaç defa sildim baştan yazdım; o zaman daha süper olacak )

5 comments

  1. Mini-blog terimi ile eş anlamlı gibi kullanılan çok güzel bir sitedir. Ama yok mu şu adı, kelimeden harf düşürmek yoluyla elde edilen site isimlerine karşı olan soğukluğum (flickr, zooomr, scribd gibi ) bu siteyi de vuruyor 😀

  2. @ ena

    Senin şu net konusundaki bilgilerin yok mu, ben de onlara hayran kalarak okuyorum..Böylece az da olsa bilgilenmiş olduk, bana sorarsın sadece resim yerleştirilen bir siteydi o kadar..Birde bağımlılık gibi azizim, sabah akşam resim bakınıyorum:D

  3. @ nilü

    Nilü varya bence bu tam senlik bir şey, çok eğlenceli..Senin seçeceğin resimleri şimdiden heyecanla bekliyorum..

  4. Merhaba
    Öncelikle itiraf edeyim sizin sayenizde birçok filmden haberdar oldum. Bunun için sizi tebrik ederim. Ve bu site bilgisi içinde çok çok teşekkür ederim. Blogunuz çok güzel umarım sıkılıp bırakmazsınız. 🙂

Bir Cevap Yazın

