Let The Right One in..

Hep ben mi önereceğim, şimdi de kardeşim önerdi bana; Let The Right One in..Geçen gün kardeşim bahsetti, bir film izledim, bayıldım, çok güzeldi, kesin izlemelisin vs. diye. Neymiş dedim. Gir kanıma diye bir film dedi. Konusu neymiş dedim şöyle anlattı;

-isviçre filmi
-12 yaşında oskar adlı bi çocuk var
-ezik biraz okulda
-bi gün apartmana birileri taşınıyor
-ve hayatı değişiyor auhauhaua

Böyle anlatarak merakımı cezbedeceğini düşündü herhalde, bilemedim ama yine de bir şans verip yarın izleyeceğim.Ne de olsa kendisinden film konusunda geri kalmak istemem, abla olarak bir ağırlığımın olması gerek.

2 comments

  1. Bne seryet derim =) Aslında ben ilk seyrettiğimde bana çok ehhh bi film gibi gelmişti ama yinede zaman kaybı değil =) ordaki vampir kızı çok sevmiştim ben .d şu an tam hatırlamasam bile garip bir şekilde iyiydi bu film ya diye düşündüm birden =) (bende seyredicem tekrar .d hatırlamıyorum filmiiii 😛 sinir bozucu)

  2. @ ninsan

    Dur bakalım o zaman, bu kadar öneren varken ben yarın ilk iş bu filmi izlerim artık.Birde kardeşimin film hakkında şöyle bir yorumu var; “hani böyle önümüzdeki 100 yıl içinde vampir filmi deyince ilk sayacaklarımdan biri olurdu”..Bu yorumun arkasından nasıl merakım katlandı anlatamam..

Bir Cevap Yazın

