Crazy…

Crazy filminden bu blogu daha ilk açtığım günlerde bahsetmiştim; üstünden nerdeyse 2 yıl geçecek ama ben hala doyamıyorum bu filme.Geçenlerde yine satın aldım filmi, hala alıp alıp kaybedenlerdeniz; bir de kıymet verdiğimiz için olsa gerek ya kırıyoruz, ya da dediğim gibi veriyoruz birilerine kaybolup gidiyor..Şu yukarda kullandığım resmi gördüğüm günden beri bu filmden bahsedesim var ama ne söyleyeceğimi bilemiyorum..5 kardeşten dördüncüsü olan Zach’in hikayesi bu; doğduğu andan itibaren yaşadıkları, çelişkileri, korkuları..

Zach, annesi tarafından özel güçleri olduğuna inanılan bir çocuk.Var mı yok mu orası tartışılır tabi.Dört erkek kardeşi olması sebebiyle evin içi her zaman savaş alanı onun için; hep bir çatışma halindeler..Baba ise evde güçlü bir figür, ama o daha çok oğullarıyla gurur duyan, onları yönlendiren kişi konumunda.Anne ise, o olmazsa bu aile bir arada durmaz diyebilirim sadece..Yıllar geçer, Zach büyür, değişir, babasıyla çatışır, inatlaşır.Kendini saklar; ama olmadık bir olayda ailesiyle ipleri koparacak noktaya kadar gelir..

Aslında bu filmi anlatmak istemiyorum, o niyetle başlamadım yazıya.Yazının ortalarında oraya kaymış olabilirim ama asıl amaç bu değil.Asıl amaç sadece bu resmi kullanabilmekti itiraf ediyorum..Müziklerinden bahsetmekten itinayla kaçınıyorum ki olurda izlemek isteyen olursa sürpriz olsun.Görüldüğü üzere pek bir şeyden bahsetmeden kendimce reklam yapma çabalarım devam ediyor..Masum bir film değil, öyle ailecek izlensin demiyorum kesinlikle ama yine de izlense ne güzel olur işte..Buradan seyredip, bu kız ne geveliyor sorusunun cevabını alabilirsiniz..

One comment

  1. Eğer doğru filmi hatırlıyorsam sorumu sormadan önce kocaman SPOILER yazayım. Bu film içinde şu sahne olan mı? ; Arabadadırlar sigara içiyorlardır. Şoför koltuğunda oturan adamın kim olduğunu hatırlamıyorum ama arkada da bir kız vardı sanırsam neyse. Bu şoför koltuğunda oturan adam zach e diyor ki Hiç Shot yaptın mı? sonra bunlar sigara ile benim asla cesaret edemeyeceğim bir şey yapıyorlar.
    Heralde bu o film ya! Bir doğumgününde işlerin birbirine karıştığı…
    İşte eğer bu filmse çok beğenerek izlediğim filmlerdendi. Ancak hafızam balığınkinden bile kötü olduğundan pek hatırlayamıyorum. Sadece genel hatları var 🙂

Bir Cevap Yazın

