Ne olursan ol; seviyorum işte…

Bu diziyi 5. defa izlediğimi itiraf ediyorum.Geçen günlerde kardeşimden cd’leri göndermesini istemiştim, o da saolsun çekmiş yeniden ben gittiğimde aldım ondan.Hazır ablamda eve gelmişken oturup ona da izletmek istedim ama onu pek sarmadı galiba, bir iki bölüm bakıp uzaklaştı.Aslında kanına girmek lazım ama , sonra hallederim onu..Tamam bu sefer baştan sona bütün sahneleri izlemedim, bir ileri bir geri derken en sevdiğim sahnelerden oluşan bir seyir rotası içinde seyrettim; ama yine o kadar beğendim ki, resmen izlerken yine mutlu oldum işte..

Zaten bu diziden sonra – aldığım o hazdan sonra- neden Kore dizilerine ara verdiğimi sorguluyorum kendi kendime; belki çok şeyler kaçırıyorum, ama yine de gözümde hiçbir diziyi bunun yerine geçiremiyorum.İnsan ister istemez bir kıyaslama içine giriyor; Coffe Princee çığlıkları hala yeri göğü inletmeye devam ediyor..Velhasıl, geçen birkaç günde yüzümde o acayip sırıtma efektiyle evin içinde dolaşmama vesile olan bu diziyi, çok özlemişim onu anladım..Birde çok kutsal bir şeymiş gibi cd’leri özenle saklıyorum, kendimden korkmam için bir neden daha..

15 thoughts on “Ne olursan ol; seviyorum işte…

  1. ben de 4. kez izleme hazırlıkları içindeyim, ablama izletirken tekrar izliycem. zaten ona izle diye ısrar etmemin altındaki asıl sebep bu hehehe. valla sıkılmak elde mi? bu arada bence kore dizilerinden uzak kalarak pek bir şey kaçırmıyorsun ben hala bunun gibi bir romantik komedi bulamadım. ama en yakını “my name is kim sam soon” kore dramalarına dönüş yapmasan da, izlemediysen en azından bunu izlemelisin 🙂
    alakasız not: bu arada totally captivated’ı geçenlerde 573789. kez okudum. manga yazılarını özledik valla, yok mu tavsiye edebileceğin bişeyler?

  2. bende birşeyi ikinci kez izlemem diyenlerdendim ama bu dizileri iki hatta üç kez izlemişimdir .nedenini hala bende bilmiyorum :=( artık finallerim bittiği ve ben bir işssiz olduğum için çok zamanım var yazılarını merakla bekliyorum bende sayende manga delisi oldum yok mu hiç manga ?

  3. Ben de senin yaptığın gibi sevdiğim sahneleri izleyerek hatim ettim diziyi. Ama hiç bir Kore dizisinde aynı tadın olduğunu düşünmüyorum. Bu dizi, bu diziyi övecek kelime bile bulamıyorum:)

  4. Heheyttt bende 4. kezin hazırlıklarındayım. Ama kesinlikle atlamak yok ilk defa izliyormuşçasına izleyeceğim. Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama bazen aşırı bunaldığım zamanlarda “Bir CP izlemeliyim diyorum” “Evet bunu yapmalıyım” gibisinden. Ya da ben saykoluk yolunda ilerliyorum 😀 Ama bu dizi hiç birşeye değişilmez. Ayrıca yönetmeninin bayan olması izlediğime daha da bir keyif katıyor.

  5. selam 🙂
    ben de japon dizileri izlemeyi çok seviyorum ve bu vesileyle bayağı bir tayvan dizisi ve kore filmi de izledim. Asya dizilerini çok seviyorum yani. Bu dizinin de ismi nedir? izlemek için yeni dizi aranıyordum tam da.
    bu arada çok seviyorum blogu. 🙂

  6. @ pininci

    Mutlaka izlemişsindir bunu, ama izlemediysen bu cümleyi kurmaktan mutluluk duyarım; “mutlaka izle..”Dizimizin ismi Coffe Princee 😀

  7. 4 kere izledim ben de.
    En son arkadaşımla beraber seyrettik ve o da bayıldı 🙂
    Kısaca izleyin ve olabildiğince çok kişiye izlettirin 🙂

  8. bende kardesime izletecem cd leri bekliyorum 😉 ama aşırı heyecanlıyımyeniden aynı duygu selini yasamak içimi kıpır kıpır yapıyor

  9. Muko hacer Cd’leri vermedi mi sana; dövüp alsaydın elinde ne var ne yoksa 😛

  10. Annem beni tehtit ediyor bu dizi yüzünden. Bu diziye onuda başlattığımdan bahsetmiştim. şimdi allahım ne yaptım ben diyorum. İlk izlediğinde 5 bölüm üstüste izledi, bugün 3 bölüm oda babam geliyor diye bıraktı izlemeyi ama bana diyor ki “sabah erkenden kaldırıcam seni ona göre” İşin yok mu senin kadın! 🙂 Birde 4. kez izlemenin hazırlıklarındayken annemle birlikte bu 6. izleyişim birde arkadaşlara izleticem şimdiden 8 kez izlemiş sayıyorum kendimi. Artık repliklerini ezberledim 🙂 İşin komik yani ben izledim diye bazen kalkıp bişiler yapıyorum ama sesleri duyuyorum ya konuşmaları söyler buluyorum kendimi annemde dönüp bugün “Ece sen baya korece öğrenmişsin” dedi. Haha ne koptum! dedim “anne evet korece öğrendim de bunun nedeni o değil ezberledim ezberledim :)” Ama yine izlerim yine izlerim 🙂

  11. biraz geç oldu ama ben de izledim sonunda ^^ çok çok beğendim gerçekten. müzikleri dahil her şeyi harikaydı. (hemen dramada geçen tüm müzilkleri bulup indirdim tab, favorim kumsalda yatarlarken çalan şarkı) izlerken bir yandan bu dünya bitmesin istedim hep, o kadar güzeldi. sonra ek bölümde çekimlerin son gününde baş roldeki kızın da chan için, onu geride bırakmak istemiyorum yoksa deliricem diye ağladığını gördüm, ben de ağladım.

Bir Cevap Yazın

