Just Friends sonunda altyazıyla…

Geçenlerde bu filmi korece izleme gibi bir gaflete düştüğümü söylemiştim; bu sefer sonunda benim gibi canına tak etmiş birisi “kimse çevirmiyor bende çat pat çevireyim” diyerek bu işe el atmış, ve bence ortaya çok güzel bir şey çıkmış..Hiç bir şey anlamamaktansa az çok bir şeylerin mana kazanması daha güzel..İlk izlediğimde sadece olan biteni seyretmiştim ama şimdi konuşmaları da anlayınca ne yalan söyleyeyim bir an için kendimle gurur duydum; ben aslında daha ilk seferde filmi anlamışım..

Neyse daha fazla uzatmaya gerek kalmadan, film hakkındaki ilk yorumum burada; artık ingilizce alt yazılı olarak da buradan seyredebilirsiniz.Yalnız şu yukardaki sahneye bir bakın, çok şirinler gerçekten.Birde kısa bir eleştiri, film cidden çok kısa.Ben daha uzun beklentilerle seyretmeye başlamıştım ama başladığı gibi anında bitiverdi..O en baştaki şarkı hala favorimdir..İzleyin derim, beğeneceksiniz..

4 thoughts on “Just Friends sonunda altyazıyla…

  1. Canım arkadaşım nasılsın ya. Çok uzun zaman olmuş gibi hissediyorum şuan. Ya bende bunu alt yazı ile buldum ama eksik o kadar fazlaydıki filmin yarısında keyfini kaçırmayayım daha düzgünü gelince izleyeyim dedim. Ama izlediğim kısma kadar olan sahneler muhteşemdi. Bu arada sana “hello my love” filminide öneririm izlemediysen izle.

  2. @ sermin

    Ben aynen bıraktığın gibiyim arkadaşım ama seni yine buralarda görmek çok mutlu etti beni..Bilgisayarına kavuşmana çok sevindim, onsuz nasıl yaşarım bilemiyorum valla.Bu da bağımlılığın bir göstergesi olsa gerek..Bunun daha iyi bir alt yazısı çıkar mı bilmiyorum ama olursa bana da haber ver..Zaten bit kadar bir şey, hemen bitiyor nedne çeviren olmadı acaba şimdiye kadar..Heelo My Love’ı kafaya koydum bugün izleyeceğim..

  3. Bende inanılmaz sevindim pc me kavuşmama. Gerçekten bağımlılık dostum ya 😀
    Just Firend için lobi çalışmaları yapılıyormuş inşallah bir çevirmen çıkacak. Yemin ederim altyazı hazırlamaı bilsem vede ing altyazısı tam olsa vatana millete hizmet diyip ben çevirecem 😀 Hello My Love ıda koresinemasınada yükleyeceğiz izledikten sonra görüşlerini bekliyorum 😉

  4. @ sermin

    Valla sevindirdin beni; bende sabahtan beri izleyecek bir yer arıyordum; tabi önce koresinemasına baktım ama bulamadım.Bırak türkçe alt yazıyı ingilzce olsun bari diyerek bakınıyordum ama onu da bulamadım.Şimdi sen böyle dedin ya çok mutlu oldum; siteye konulmasını sabırsızlıkla bekliyorum..

Bir Cevap Yazın

