Bangkok Love Story

Bangkok Love Story, uzun bir zaman önce yarım yamalak izlediğim bir filmdi; sanırım 2 sene olmuştur ilk izleyişimin üzerinden, emin değilim.Geçenlerde bahsi geçince açıp baştan sona bir daha izleyeyim dedim bu seferde filmin partları eksik çıktı.Şimdi bakmayın bu kadar şey izliyorum dediğime, ben bile bunca zaman bendeki bu beceriksizlikle bunu nasıl başardım anlayabilmiş değilim.Sanırım tamamen tesadüf eseri izlemeye kalkışsaydım bir sorun çıkmazdı, ama işte bir kere bilinçli bir şekilde izleye yeltendiğim için olsa gerek, bir türlü sonunu getiremedim..Bu açıdan oldukça etresan bir film yorumu ortaya çıkabilir.

Bir kiralık katille, öldürmek için peşinde dolandığı bir polisin hikayesi.Bizimki oldukça fakir bir aileden geliyor; anne Aids, küçük kardeş ise hergün sokaklarda dövülüp hor görülüyor annesinin bu durumdan dolayı.Bizimki ailesini geçindirmek için evden ayrılıp kiralık katilliğe başlıyor; ama prensip olarak masum insanları öldürmek yok.Son görevi de bir polisi takip edip, onu öldürmeden patronun karşısına çıkarmak, yapıyorda bunu..Ama tam patron buna “öldür” emri verdiğinde adamın suçsuz olduğunu anlayıp reddediyor ve onunla birlikte oradan kaçıyor.O esnada yaralandığı için diğeri onu tek başına bırakamıyor ve böylece bir süre birlikte saklanmak zorunda kalıyorlar..

Zaten işte ne oluyorsa – artık kıvılcım mı deriz ne deriz- o sırada oluyor.Adam kendisini heyecanla bekleyen nişanlısını bile unutup bizimkine tutuluyor.Başta tek tük kelimeler sonunda anlam ifade eden cümlelere dönmeye başlıyor.Sonrasında neler olup bittiğini anlatmak isterdim ama izleyip görmek daha mantıklısı.Zaten bende okudum, sonları parça parça izlediğim için merakımı bir şekilde tatmin etmem gerekiyordu.Ama tam anlamıyla bir dram sizi bekliyor diyebilirim..

Bizimkinin diğerinden kaçışı, diğeririn onu görmek için çabası, acısı derken ben yine çenemi tutamıyorum ve anlatıyorum olan biteni gibi oluyor.Birde ailesinin o içler acısı durumu, dayanamadım valla izlemeye..Okuduğum diğer yorumlarda da ortak kanı, hep bir “dram” varlığı oldu, bende sonuna kadarr katılıyorum demekle yorumu kapatıyorum..Acıklı bir aşk hikayesi işte, yakıyor yeri geldiğinde.İzleme linkini bende bulamadığım için vermiyorum, filmin tam halini işaret eden bir link varsa kapımız her daim açıktır..

4 thoughts on “Bangkok Love Story

  1. Yeşilçam modunda bir filmdi.
    Dramı olabildiğince işlemişler ve bir süre olanlara karşı ben kayıtsız kalmıştım.
    Yalnız bizim evli olan “gerçekten” sevdi. Diğeri kabullenmedi bir türlü işte.
    Bir de yıllar sonra olan o olayı da gördükten sonra Taylandlılar türk mü acaba diye düşündüm 🙂
    Kısaca güzel filmdi yahu 🙂

  2. darm konusuna ben de katılıyorum ama ben nedense belli süre rehin tutulmak zorunda da o esnada olan oldu gibi algılamıştım..demekki filmi kaçırmışım yazın tekrardan el atmak lazım..son zamanlarda hem cins hikayelerine ama bu hikayeleri anlatırken de dram hakimiyetine fazlasıyla yer vermekteler..dizilerinde ise durum çok farklı idealara evreninde birbirini takip eden replikler ve toz pemde hayat…ne kadar tezat, bir ülkenin filmleri ve dizilerinin konusu arsındaki uçurum

  3. @ lee

    Bana da öyle geliyor, en çok o dolandı diğerinin peşinden; nasıl aradı, nasıl acı çekti adam..Diğeri kabullendi bence ama o da ailesinin Aids durumu yüzünden devamlı kendini geri çekmiş olabilir, bilemiyorum..Bu da öyle bir filmdi velhasıl..

  4. @ tarih

    Valla arkadaşım bu konuda sen daha fazla uzmansın; daha hiç Tayland dizisi izlemedim, ama aynı uçurum yeri geldiğinde bizim snema ve dizilerimizde de oluyor..Bu arada bu filmi izlemek için veya indirmek için link bulursan ve beni de bilgilendirirsen çok sevinirim..

Bir Cevap Yazın

