Dex’in poşetinde ne var…

Spoiler vardır..

Sırf şu posteri göstermek amaçlı yazılmış bir güncellemedir bu; ama o kadar çok beğendim ki, benim gibi daha önceden görmemiş olanlarla paylaşmak istedim.Aslında son günlerde sırf resimlerini göstermek için yazılar yazmak istiyorum da ne olur ne olmaz diye kendimi dizginliyorum.Hazır laf da açılmışken bu diziyi ne kadar çok özlediğimi söyleyeyim, yeni bölümün çıkacağını söylesinler, izleyeceğim ana kadar kalbim güm güm atabilir, yemin ediyorum..

Özellikle son bölümü izledikten sonra, Dexter’ın geçireceği değişimi izlemek açısından, mükemmel bir sezon bizi bekliyor diyenlere katılmamak elde değil.Zaten diziyi bu denli izlenir kılan şey, adamın cinayet işlemesi falan değil – ki her dizidi olan bir şey bu- asıl mesele, bunu yaparken kendiyle çelişkiye düşmesi, devamlı olarak kendini sorgulaması, iç sesini yansıtabilmesi..Ve şimdi kendi çocuğu gözleri önünde “kendi” geçmişini yaşarken, onu dizginleyen tek kadın “onun” yüzünden ölmüşken, onu ne halde bulacağız çok merak ediyorum..Hadi bakalım, Dexter gelsin biz izleyelim; özledik velhasıl..

One comment

  1. 5. sezon tek kelimeyle “bombastik” olacak.

    Dexter’ı ben de çok seviyorum.

    Açıkçası Rita’nın her ne kadar gitmesini istemiş olsamda, o şekilde gitmiş olmasına üzüldüm.

    Sonra DH’da çıktı karşımıza. Ses tonunu hiç sevmiyorum bu kadının.

    Acaba dexter çocuğuna bildiği her şeyi öğretecek mi? “Hünerlerinin” çocuğuna da geçmesini sağlayacak mı? En çok bunu merak ediyorum ben.

    Showtime inşallah daha uzun yıllar devam ettirir bu diziyi 🙂

Bir Cevap Yazın

