Supernatural gözü yaşlı bıraktı …



Sezon finalini izlememiş olanlar okumasın..

Kocaman Supernatural devirdi 5. sezonu, beni ve bir çoklarını gözü yaşlı bıraktı arkasında.Tamam olaya dram katmayacağım, ama sezon finali başlı başına dramken ben nasıl kendimi tutabilirim ki..İzleyeli kaç gün geçti üstünden ben ancak yazabilecek kıvama geldim, ve her final sonrasında yaşanılan o boşluğa düşmüş hissi tekrar yaşadım.Ama itiraf ediyorum, bir sonraki sezon neler olacak diye içimi kemiren o yaramaz heyecan duygusu yoktu bu sefer ortada..Sonuçta bir olayı kapattık, koca kıyamet durduruldu; şeytan ve abisi birlikte bir çukura hapsedildi.Ama belki de yanlış düşünüyorumdur, daha ortada kapanan bir şey yoktur.

Şu dizi ne kadar ironik; daha birkaç sezon öncesi Dean cehenneme düşerken; şimdi onun yerinde kardeşi var.O zamanda ne olacak, Sam şimdi ne yapacak diye kıvranırken, şimdi Dean ne yapacak, kardeşi olmadan devam edebilecek mi diye kıvranıyorum.Ama o zaman o son sahnede gözlerini eve dikmiş, Dean’i seyreden Sam ne işti diye kocaman bir soru kesiyor önümü; bende tahmin yeteneği zayıf bir kişilik olduğumdan öyle bakınıyorum sağa sola..Bölüm baştan sona kadar çok heyecanlıydı, bir tarafım biliyor kazanacaklar bu savaşı; diğer tarafım “gerçekçi ol hangi güçle yapacaklar bunu” diyor..

Zaten Chuck’da heyecanı arttırırcasına özet geçiyor sanki bu iki kardeşin hayatını; iyice gerilmişim, o mezarlık sahnesinde hepsi ölecek bu iş bitecek diye bakınıyorum ekrana..Bir de diyorum neden arabadan bahsedip duruyor şimdi bu adam; olayın basit bir araba değil, “sevdiklerinde birlikte olduğun ev” olduğunu anlayamayacak kadar kapatmışım kendimi.Cas, resmen “patladığında”, Boby küt diye gidiverdiğinde ve şeytan Dean’in suratını tanınmayacak hale getirecek kadar dağıttığında, şöyle bir ekraını dondurup derin nefesler almak farz oldu o an..

Velhasıl yüreğim güm güm etti; belki sezon finali için daha şaşalı sahneler beklerdim, belki bekleyiş için daha fazla kırıntılar isterdim ama bu haliyle bile on üzerinden on alacak kadar beğenimi kazanmış bir sezon finali oldu..Bu kardeşleri hiçbir şey kolay kolay ayıramaz, bunu öğrendik işte..Castiel’in bolca görüneceği, kardeşlerin –artık nasıl olur bilmiyorum- bir araya gelip, güzel bir finale bizleri götürecekleri, son sezonu heyecanla beklemekteyim.Bu cümlede çok garip oldu, çok resmi konuşmuşum Yarabbim..Dean ve Sam’ler ölmesin; ayrıca son bir söz Dean o kadının yanından bir an önce ayrılsın..Ne olursa olsun bir türlü sevemiyorum kendisini..

8 thoughts on “Supernatural gözü yaşlı bıraktı …

  1. o nasıl finaldi yahu
    nasıl bir şeydi
    bendeki nasıl bir Sam’i bile sevmeydi. O oyuncak asker neydi öyle herkesin gözlerini yaşarttı ve Chuck
    nesin sen abi 😀

  2. @ mavi

    Sam mi Dean mi deseler, kesin Dean derim; daha vefakar olduğundan dolayı..Ama bu bölümde Sam bunca hatasının yanında kocaman bir artı puan kazanmış gibiydi.Ve evet o Chuck neydi öyle, neden kayboldu sonunda..Hem Sam nasıl geri geldi, hem Castiel daha güçlü bir şekilde döndü cennete..Bir şeyler dönüyor, kimse cevap vermiyor..Yeni sezonu sabırsızlıkla bekleyelim diye yapmışlar sanki..Güzel bölümdü ya…

  3. chuck tanrı sanırım 🙂

    karışık hisler besliyorum finale karşı.. bir açıdan çok sönük buldum, ne bileyim bu kadar lucifer-michael yani sam-dean karşılaşmasını koskoca bir sezon bunun için mi bekledik dedim, ama bir açıdan da çok beğendim, hem feci heyecanla izledim hem de bittikten sonra gayet hoş olmuş dedim. supernatural böyle sanırım, artık kaptırdıktan sonra ne olursa olsun bırakmıyorsun…

    ben de dean’i tek geçerim kardeşler arasında, hem karakter, hem tip, hem oyunculuk olarak ama bu bölüm sam cidden süperdi, aynalı sahnedeki oyunculuğana da bittim (ki normalde o kaş hareketleri falan çok batar bana). geri mi döndü şimdi, ne oldu? herhalde en son sahnede dean’e bakan kişi sam’di, lucifer değildi, geri gönderildi dünyaya, nasıl ki cas ve bobby döndü o şekilde… ama işte, “normal bir yaşam, abim hep hak ettiği hayatı yaşasın, aile hayatı, mutulluk falan” ayağına dean’e hayatta olduğunu söylemeyecek herhalde. ya da belki geçici olarak yeryüzüne inmesine izin verildi, ya da belki sam bile değil o, hiçbir fikrim yok. ama bizi üzmesinler. biraraya gelsinler, castiel de gelsin cennet mi nereye gittiyse oradan, birlikte olsunlar. şu son sezonda bari mutlu görelim bebeleri 🙂

  4. @ çavlan

    Chuck için bende aynı düşüncelerdeyim, böyle garip bir şeyler hissettiriyor adam.Hem o son anda ortadan kaybolması da neydi öyle, çok pis kokular alıyorum valla..Sezon finali için çok beğendim ve hayal kırıklığına uğradım demek arasında gidip geliyorum ve açıkcası bende senin gibi bu diziye karşı artık nasıl hissedeceğimi şaşırmış vaziyettetim; bu da öyle bir etki yaratıyor deyip kabul ediyoruz herhalde..

    Eğer o gelen Sam’se gerçekten, bana da biraz kendini geri çekecek, abisinden uzak kalacakmış gibi geliyor, kendisinde o potansiyel var ne de olsa.Ben de ne olursa olsun bu kardeşlerin birlikte olmasından yanayım..Gel bakalım 6. sezon bekliyoruz moduna girdim bile..

  5. @ mehmet

    Son sezonda şöyle güzel bir şeyler bekliyoruz valla, boşu boşuna harcamasınlar.Yoksa bu sezonda diziyi bitirmek için idealdi bana göre..Ama yine de bitmesin sevdiğimiz diziler yaa..

  6. bence chuck tanrıydı sam geri geldi ve dean’nin yanına gidecek. off bitmese keşkeeee bu dizi 6 sezon gelsee

  7. @ lili

    Sam’in ne yapacağını bende kestirebilmiş değilim, belki de kardeşi kendi hayatını yaşasın artık “normal” olabillsinler diye kendini hiç göstermeyebilir de; yapar öyle salaklık, bekliyorum..Bilmiyorum yaa, Castiel ne olacak acaba, görünecek mi bir daha.Yoksa cennete döndüğüne göre bedeni bıraktı mı..Sorular sorular binlerce sorular..

Bir Yanıt Bırakın

