Tame Impala ~ Solitude is Bliss

Az önce bu klipe denk geldim, çok ama çok hoşuma gitti; belki de görüntü kalitesine vurulmuşumdur, kim bilir.Ama uzun zamandır klip izlemeyen birisi için bu gözüme oldukça hoş ve doyurucu göründü.Şarkı da güzel olunca, kesintisiz bir şekilde sürekli başa sarıp dinlemek Allah’ın emriymiş mualemesi yapıyorum şu an ..Aslında uzun zamandır yabancı müzik dinlemiyorum, hatta yerli müzik de dinlemiyorum ya.Kulaklığım bozulduğundan beri ve bilgisayar da kulaklığı tanımayı reddettiğinden beri, hayatım oldukça sessiz geçiyor.

Onun için bu grubu hiç ama hiç tanımadığımı itiraf ediyorum; ilk defa dinliyorum kendilerini; ve hatta resimlerini bile ilk defa görüyorum.Gerçi o konuda oldukça kara cahilimdir, iki gün sonra onları kolaylıkla unutabilirim..Şu klipi mutlaka bir izleyin derim; film sahnesi gibi gerçekten, yalın ama yine de göz dolduruyor.Özellikle adamın sonda köpeğe yumruk atmaya çalıştığı sahne çok güzeldi, şarkıyla birlikte kafalarda bir sağa bir sola sallanmaya başlıyor zaten..Güzel şarkı, artı güzel klip..

TAME IMPALA – Solitude is Bliss from MEGAFORCE on Vimeo.

Bir Cevap Yazın

