Lost’dan düşenler…

Şu Lost denilen “mübarek” dizi sonunda ciddi bir ilerleme gösterdi ya; ona mı sevinsem yoksa gidenlerin arkasından üzülmeye mi başlasam bilemiyorum.Önemli karakterlerin ölmeye başlaması, artık ciddi ciddi bir yerlere ulaşılmaya çalışıldığını gösteriyor ama – ki istediğimiz de buydu- yine de ölen kişiler adına azcık da olsa – ne de olsa bunca sezonun hatrı var- yas tutmamızı engellemiyor.Son bölümü izlememiş olanlar bu yazıyı okumasınlar diyen bir uyarı koyalım başa; zira lost mevzu bahis olduğunda spoiler konusunda oldukça hassas bünyeye sahip insanlar var- bakınız kardeşim, kıza Lost’un “l”sini desem kafamı koparmaya kalkışıyor-

Bunca zaman kavuşmalarını bekledik, hatta karşılaşma anları için kafamızdan muhteşem sahneler kurduk; ne de olsa o kadar tersliğe maruz kaldıkları için hak ediyorlardı, daha ilk sezondan itibaren sevip bağrımıza bastık, ve sonunda öldüler işte.Bu ne kadar acımasız bir cümle oldu, adamlar “öldü” resmen.Kim derdi ki şu dizi başladığında “kapat o düğmeni” diyerek yan koltukta oturan karısını azarlayan adamla, ondan korkup kaçınan karısı, bütün dizinin en romantik, en birbirini seven ve birlikte ölen çifti olsun.Bu durumda, bize de düşen görev “Lost’un gözü kör olsun” demek oluyor.

Bunların değerini anlamamız için ayrı kalmaları ve çöle düşmüş gibi birbirlerini aramaları gerekiyormuş demek ki.Ama ben o hallere düşmeden önce sevdim ikisini de; belki bir araya gelip kızlarıyla bir aile fotoğrafı çektiremediler ama, yine de birbirlerinin elini tutup “bir daha ayrılmamak üzere” bu hayattan ayrıldılar.Bende kendimi onların cenaze konuşmasını yapan kişi gibi hissettim, “sevdiler, sevildiler”..Yine de belki de ilk defa bu dizide ölen birilerinin ardından üzüldüm, diğer oyuncular ağlarken oturduğum yerde kederlendim..Şimdi şuraya kadar yazdıklarıma bakıyorum da, o kadar konuşmuşum ölenlerim isimlerini vermekten sanki bilinçaltımın kurduğu tuzaklarla kaçınmışım..

Yine de dillendirmiyorum işte, onlar gönüllerde yaşasın yeter..Hatta son anda biri mutlaka yaşar dedim ama olmadı, birlikte ölmeyi tercih ettiler.Birde kocaman Sayid’de gitti arada, ama o kadar olayın ortasında bunun bile sözünü edemiyoruz.Lost’da sonunda ciddi ciddi bir şeyler olmaya başladı.

3 thoughts on “Lost’dan düşenler…

  1. tırt bir sezonu umarım adam gibi bitirirler
    Çiftimize gelince
    zaten severdim ama son 2 senedir iyice benden oldular malum sebeplerden ötürü 😀 Bunlar Korece konuşunca anlıyorum gibime geliyodu 😛
    ben olsam bırakırdım yani kızım var ortada hemde hiç görmemişim. ama demek ki eskinin acısı yüzünden bırakamadı
    bir daha ayrılmazlar artık
    heralde bu seferde bir yerden çıkmaz birisi

  2. @ mavi

    Aslında mesele olan bir diğer konuda; baş başa kaldıklarında artık hiç korece konuşmuyor olmalarıydı..O da ayrı bir soru işaretiydi yaa.Bir de spoiler bu ama olsun; öldükten sonra elleri ayrıldı, Sun bir tarafta kaldı, Jin denizin dibine doğru bilinmeyen yerlerde, yine ayrıldılar yani..Acıklıydı kendi içinde..

    Birde babalar gibi Sayid öldü de, onun yasını bile tutamadık..

  3. Sayıd kendi yaptı vallahi biz bişey yapmadık
    ilk sezonlarda bunları bu adadan kurtarsa kurtarsa bunlar kurtarır dediğim iki kişiden biriydi Sayid ne idüğü belirsiz birşey oldu ödlü gitti. Allahtan Desmond’ı söyledi
    Diğeride Locketı zaten. Onun ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok 😀

Bir Yanıt Bırakın

