Sting rüzgarları eser…

Üniversitenin ilk yıllarında çok dinlerim bu adamı, gerçi o zamanlar için bile oldukça geç bir keşfedişti benim için; ne de olsa kulağımızda yabancı müzikle büyümedik bir hiçbirimiz..Adam kendisini fark ettikten sonra baya bir “Sting” diye yeri göğü inletmişliğim vardır.Kardeşim şarkılarını, video kliplerini indirirdi bende bolca resimlerini.Sonra birde en sevdiğim filmlerden biri olan Leon’un şarkılarından birinde de bu adamın imzası vardır, ki bu bile ona olan bakış açımda “ilk on numaraya” doğru bir açı değişikliği yaratabilmişti.

Sonra bir ara İstanbul’a gelmişti konsere, öyle uzaktan haberlerini izlemiştik sadece; bilet fiyatlarını duyup da ben uzaktan da dinlerim diyenlerle birlikte.Şimdi neden bu adamdan bahsediyorum, geçen gün gene yakaladı beni bu salgın, bir şarkısını dinleyeyim dedim şimdi kurtulamıyorum, hala dinlemeye devam ediyorum.Bir de bilgisayarım yakın zamanda çöktüğü için, içinde zaten hiçbir şey yok, Sting şu an indirilen şarkılarıyla başımın üstünde yeri var konumunda..

Bu şarkılarını zaten dinlemişsinizdir, benim gibi ara verip, uzun zamandır dinlemeyenler için hatırlatma mahiyetinde bunu ve bunu mutlaka bir daha dinleyin derim; çok güzeller yaa..

3 thoughts on “Sting rüzgarları eser…

  1. off ofori ne yaptın sen böyle, shape of my heart benim kalbimi paramparça etti, tekrar izlemek lazım bu filmi şimdi, sonra da ağlamak :S

  2. @ ruzigar

    Ben yapmadım arkadaşım, adamın kendisi yaptı..Zamanında neden bu kadar takık olduğumu anlamadım bu şarkıya karşı, haksız değiliz ama değil mi, bir daha, bir daha dinşeyene kadar, sonra bir daha..

  3. ewt sting i bende seviyorum yalnız çok yaşlanmş.. şu shape of my heart sting deyince akla ilk gelen şarkı budur heralde uzun zamandır dinlememiştim sayende dinlemiş oldum benim en sevdiğim şarkılarından biride ‘english man in new york’ klibide çok hoş bu şarkıyı otobüste falan dinle işe giderken sanki new york a gidiyomuş gibi olursun ama bi bakmışsınki hastaneye gelmişsin…

Bir Cevap Yazın

