Avatara bakış…

Sonunda Avatar’ı izledim..Aslında sinemaya gidip izleme niyetindeydim ama bir boş günümde erkek kardeşimle gittiğimiz sinemada filmin kaldırıldığını görünce, maden oraya kadar geldik başka bir filme girelim dedik ve onun yerine “Yahşi Batıyı” izledik.Avatardan diğer filme geçiş yapmak o kadar da zor olmadı aslında.Ve her ne kadar niyet önemli olsa da, Avatar’ı izlemek herhalde en son bana kısmet olmuştur.Bir ara filmi indireyim dedim , sonra ikinci partta sıkıldım bıraktım.Artık dayanamayıp oldukça karanlık yollardan bu filmi ele geçirip, gecenin bir kör vaktinde bütün heyecanım tavan yapmış, soluğumu tutarak bitirdim filmi..

“Muhteşemdi” diyen bütün yorumlara katılmakla birlikte, bunun yanına şahsıma ait; “bilindik bir hikayenin görsel bir zenginlikle anlatılması” diyen bir yorumcuk fırlatayım ortaya..İnsanların “diğerlerinin” topraklarına sahip olmak için giriştikleri kanlı savaşlarla dolu bir geçmişe sahipken, belki de bunu masalsı bir şekilde anlatabildiği için bu kadar çok sevmişizdir.Sonuçta güçlü taraf elinde silahlarıyla işgal ederken diğerlerini, mucizeler gerçekleşip doğa da karşı saldırıya geçmiyor gerçek hayatta.Sonunda izleyen herkesin tam doyum sağlayarak filme hayranlıkla bakmasına sebep olan gerekçelerden biri de bu duygu olsa gerek..

Tabi hala izledikçe hayranlıkla bakmama neden olan görsel güzellikleri en büyük etken olarak durmaya devam ediyor gözümde.Velhasıl, fazla söze gerek kalmıyor bu filmi tanımlamak için; güzel bir filmdi..Üzüldüğüm tek şey sinemada izleyememiş olmam; bu da benim tembelliğimin bir sonucu.Şimdilik iki defa izledim, ben bu gidişle bu filmi daha çok izlerim..

Bir Cevap Yazın

