Doushitemo Furetakunai…

Uzun zamandır yaoi manga tanıtımı yapmıyordum sanırım; ama bunu görünce dayanamadım işte..Bir akşam vakti öylesine indirdiğim, sonradan –okumadan tabi- varlığını bile unuttuğum, geçen akşam karşıma çıkınca “bu neymiş” diye bakındığım ve okuyunca duygu yüklenmesinden nasıl tepki vereceğimi bilemediğim bir manga işte bu..Aslında bütün manganın özeti bundan ibaret diyerek merak dolu bir cümle kurmak isterdim ama haksızlık olur okuduklarıma; azcık bahsetmek gerek..

Şöyle söyleyeyim; bitirdikten sonra aynı mangakanın diğer mangalarına da saldırdım – en az bunun kadar güzel olur umuduyla- ama en uzun serisi buymuş ve diğerleri de daha bitmiş değil.Güzel şeylerin azlığından olsa gerek, hal böyle olunca bu mangaya daha fazla sarılmış oldum..İşe yeni başlayan; sessiz, utangaç, düzenli bir karakterimiz var elimizde, onun karşısında da bölüm şefi olup bizim çocuğun yeni patronu olan; gürültücü, içki ve sigarayı en iyi dostu olarak gören diğer karakterimiz.Bizimki işe ilk başladığı gün; bununla aynı asansörse biniyor ve yandaki adamdan gelen içki, sigara kokusundan ne kadar nefret ettiğini söylüyor; tabi içinden..

İlk tanışmaları güzel geçmiyor tabi; hatta bizim çocuk için bu adam hayatta dönüp bir kere daha bakmayacağı türden bir insan.Öyle böyle derken günler geçiyor; patron her gördüğünde bizimkine takılıp duruyor; ama adamın aklında “ben bu çocuktan hoşlanıyorum” düşüncesi yok, sadece bir iş arkadaşı olarak görüyor.Bizimki de o bakmadığı zaman uzaktan izliyor patronu, o kadar; sonuçta kendini bir belaya bulaştırmanın manası yok düşüncesinde..Hikaye bunların bir araya gelmesini, zamanla değişen ilişkilerini ve yaşanılan zorlukları anlatarak ilerlemeye devam ediyor..

Ama öyle sıradan bir yaoi değil; içerik var, ucundan bucağından gerçekçilik var..Ayrıca çizimleri çok güzel, “kaliteli” dediğimiz türden.Şimdi kaç defa okudum tekrardan bilmiyorum ama bilgisayarın bir köşesinde saklanacaklar arasında.Mutlaka bir göz atın derim, çok güzel.Buradan okuyabilirsiniz..

2 thoughts on “Doushitemo Furetakunai…

  1. Sen yaoi tanıtıcaksın ben okumayacağım 😀 Dostum okudum şimdi. Çok sessiz bir mangaydı bu. ana hikaye bakımından konuşuyorum. “Nasıl sessizdi manga zaten bu tabi sessiz olucak” diyebilirler yorumu okuyanlar ancak. Karakterlerden birisi az konuşunca ki o karakterde baş karakter olunca ister istemez içine kapanık ve sessiz bir manga oldu benim için gerçi patronumuz kapadı biraz. Ancak “fall in love” mantığının güzel anlatıldığı bir yaoi olmuş. Extralarıda ayrı bir şirindi. Okudum pişman değilim, tavsiye ederim 😀
    SPOİLER-SPOİLER-SPOİLER
    Ya tüm manga içinde nereye takıldım biliyormusun? Adam Kyoto ya gidip hava durumunu izlerken sigaraya elini atıyor e tabi eksikliğini hissediyor uzun zamandır içmemiş sonra bizimkisi arıyor geliyor ya bunun yanına neyse uzatmayayım bunlar beraberlerken çocuk diyor beni sürekli öpüyorsun adamda diyor ne yapayım dudaklarım yanlız kalıyor 😀 ay çok güzeldi ya!!!

  2. sermin gibi ben de tanıtımını görür görmez okumuştum (hatta serminden önce davrandım hehe) beğendiğim bir manga oldu ama tek eksisi kısa olmasıydı bence. sanki yarıda kaldı gibi, daha uzun olmasını isterdim. çizimler cidden güzeldi. karakterleri de sevdim. dediğin gibi gerçekçi bir mangaydı. mangaların bazen “abartı” olmasını sevsem de arada böyle gerçekçi mangalar okumak da iyi geliyor. yaoi’lerde genel olarak böyle bir durum var zaten, sanırım değinilen konunun bıçak sırtı olmasından kaynaklanıyor. serminin yazdığı cümle de gerçekten güzeldi, yani çizimlerin yanında hikaye kısmı da sağlam olmuş. bu vesileyle ben de herkese tavsiye ederim.

Bir Yanıt Bırakın

