Supernatural yeniden…

Sonunda yine kavuştuk..”Yine” diyorum zira gına geldi bu diziye ara verip durmalarından; tabi bu durumun izleyici açısından böyle bir karın ağrısı olurken herhalde yapımcıları açısından daha da merakla beklendiği için sonrasında güzel sonuçları oluyordur; en azından şahsım adına merak katsayım artıyor, daha bir istekle saldırıyorum diziye.Bir de öyle en heyecanlı yerlerde ara veriyorlar ki, insanın sinirleri ayağa kalkıyor, ister istemez saç baş yolası geliyor; ama kimin saçını yolsam bilemiyorum..Aslında bu diziyi uzun zamandır takip edenlerden değilim, son demde başlayıp bir çırpıda bölümleri yutup konuşabiliyorum şu an..

Ama yine de kendimi ilk bölümden beri takip edenlerin yerine koyup, böyle yerli yersiz konuşabiliyorum işte..Bir de ne zaman TNT’de denk gelip izlesem bu diziyi, hiç tırsmadığım kadar korkuyorum valla.Netten izlerken neden daha rahatım, televizyona geçince neden bu tırsak bünyeye bürünüyorum bilmiyorum; ama durum böyle, bakınız geçen gece izlediğim bölüm olmasına rağmen yine korktum..Bu da bende böyle bir yan etki yapıyor işte; umarım artık uzun vadede ara vermezler de doya doya izleriz dizimizi.Şimdi de utanmadan sezon finali yaparlar tabi..Yayınlanan son bölümü gördüğümde nasıl saldırdım bölüme anlatamam.

Ne olursa olsun özlemişim bizimkileri; adamlarda ailemizin üyeleri gibi oldular valla; hadi Sam kardeş de Dean için aynı şeyi söyleyemiyor bu dilim.Son bölümde Dean’i ümitsiz ve bıkmış bir şekilde bırakmıştık, şimdi ise dışardan biraz toparlamış gibi görünmekle birlikte yine bir teslimiyet anı, ince biz çizginin dokunulmasını bekliyor gibi..Ana meselden uzak gibi görünen bir bölümdü; geri dönen iyi yürekli zombiler kılıfında başlayıp yine bir zombi katliamına doğru gitti ama sonunda yine bizimkilere bağlandı bölüm; kader üstlerine gelmeye devam ediyor..

Bilmiyorum, bu baskıya daha ne kadar dayanacaklar; en azından Dean, o vazgeçmez havasından ne zaman sıyrılıp, gök yüzüne bakarak “kabul ediyorum, evet” diyecek.Kötü müyüm neyim bir tarafımda fena halde kabul etmesini istiyor; sırf heyecan olacak diye..Son sezona o kabul etmiş bir şekilde girsek nasıl karın ağrılarıyla beklerim ama..Sam da kabul edermiş, o zaman bu dizi tadından yenmez..Çok heyecanlı valla yaa..

Reklamlar

4 comments

  1. süper bölümdü dimi
    gerçi Cass yokru sevmezsin sen =P
    severek izliyoruz ^^’

  2. son bölümü de izledimde geldim..
    Cass’i gördük az da olsa. Gerçi onuda yoldan çıkardılar xD Tanrıya bastı küfürü en son dayanamadı 😛
    Bölüm genel olarak tatmin etmesede ben Dean’e bir kez daha vuruldum. Sam’e olan nefretim ise artarak devam etmekte. Bir kardeş böyle olmaz ya. Böyle abiye hiç olmaz. Adam cennete gidinc eilk hatırladığı şey kardeşiyle yaptıkları kaçamaklar Sam ise ailesini bırakıp gittiği geceyi en sevilenler arasına almış.
    Hele Dean’in orda bi ‘Bir tek babamdan ayrı kalmadın’ deyişi vardı ki.. Bide pişkin pişkin senin aileden anladığınla benim ki bir değil dedi ya dana Sam. Dean’in gözleri doldu hemen ‘Senin en güzel anın başkalarının evindeki bir Şükran Günü’ dedi. ahhhhh
    bide ikisinin birden annelerini her görüşte kalmaları yok mu 😛
    Dean Winchester
    tarif edilemez..

  3. Sam bu bölüm bnde gıcık oldum 😀 Zombili bölümde harikaydı tabi. Hayır bu haftaki yeni bölümün başı nasıldı öle ikiside vuruluverdi. Anam dedim noluo. Tmm ölmiceklerini biliodum ama nereye bağlıcaklar die çatlamadım diil hani 😀 Ki nitekim çok güssel bağladılar yine.. Bu arada catieli görmekte çok iyi geldi. Mavi hakkatende öle 😀 Cass de çıktı yoldan. Ayy ama günah yaaa. Gerçi dizi baştan sona tanrımelek ve şeytandn ibaret olduğu için Cass in o söylediği biras vız gelio gibi 😀

    Ofori cnm naptın sen 😀 Dean evet demesin yaaa. Hiç istemiyorum ben.. Heleki sam de ewt derse bi yandan tmm. Yerle bir olurum… Ki içimden bi ses kıyameti şey durdurcak dio. Hani bi ara bi çocuk çıkmıştı meydana. Adı neydi unuttum ama çok güçlüydü hatta sam o kdar şeytan kanı içip anca şeytan çıkarırken küçük çocuk bi çık demesiyle şeytan çıkmıştı. Hatta annesinin içinde bir şeytan warkenmi ne doğurmuştu çocuğu. Bu yüzden çok güçlüydü çocuk hatta. Sonra da kaçıp gitmişti yavrucak. Sanıyorum galiba o çok güçlü çocuk çözcek işi. Bimiorum yda bana öyle geliyor 😀 Sezon finaline doğru çıkartırlar o çocuğu eminim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s