Jai ho…

Geçen akşam kardeşim bu şarkıyı indirmiş, bir baktım masa üstünde böyle bir şey var; açtım dinledim, dedim “bu ne..” Sonradan dinledikçe hatırladım tabi; Slumdog Millionaire’in film müziklerinden biri.Geçenlerde TRT verdi bu filmi, tabi tanıtım içinde bu müzik kullanılmış.Şimdi bir taktık ya deli gibi dinliyoruz; işin ilginç kısmı artık nereye gitsem bu şarkıyı duyuyorum azizim.Bu akşam arkadaşlarımla dışarıda yemek yerden baktım bu şarkı çalıyor mekanda, iş arkadaşım var yanımda; hemen sordum bu hangi müzik diye, çakal o da hemen bildi, ne de olsa nöbette birlikte izlemiştik filmi..

Şimdi ise bayılıyorum bu şarkıyı, evin içinde kalkıp dans edesim geliyor valla; Hint filmlerinde ki gibi ben önce erkek kardeşlerim arkada sallanıp duracağız bu gidişle.Kan da mı var nedir, kalk oyna dedirtiyor.Tabi gerçekte sözleri ne diyor bilemem ama son zamanlarda sözlere kim takıyor ki..Buradan dinleyebilirsiniz.

Reklamlar

10 thoughts on “Jai ho…

  1. süperdi final bölümü ya
    bence çok hoş olmuştu ^^’
    yabancı şarkı dinlemem ama başroldeki elemanı pek sevmiştim onu izlemeye doyamıyodum ^^’

  2. Müzik çok güzel, film zaten öyle… TRT’de izledik geçen arkadaşlarla bir kez daha, sırf sonundaki dans ve müziği görmek içindi hepsi 🙂

  3. Haha bende çok sevmiştim bu şarkıyı, film bittiğinde içimden “hayret ilk kez hint filminde danslı şarkılı bir sahne görmedim, ee nede olsa ingilizler el atmış” demeye kalmadı bu şarkı ve en sondaki dans sahnesi yine yapacaklarını yapmışlar:D

  4. müzikleri olmasa bu kadar sevmezdim bu filmi, öğrencilerime de izlettim kaç kez bayıldılar. arada bir tempo düşünce de toparlayan hep müziktir bu filmde, ost’si baş tacıdır 🙂

  5. Yazın bu şarkı hafif sarhoş olduğumuz zaman çok eğlenceli oluyordu. Eğlendiriyordu bizi daha doğrusu. Çünkü saçma sapan söylediğimiz sözler ve hep beraber jai ho demelerimiz hala kahkaha attırıyor bana:d Severim bende bu şarkıyı filminide çok sevmiştim zaten 😀 Babam hala 100 doların üstündeki adamın ismini sorar bana 😀

    @Mavi
    bu arada başroldaki şahıs Avatar diye bir çizgi dizi vardı ya onun filmi yapılıyor şimdi işte o çizgi filmdeki ateş prensi zukko’yu canlandırıyor 😉

  6. bende izledim pek beğenmedim desem kızarmısın acaba müzik neysede resim hoşuma gitti salsa benm ilgi alanım…

  7. bu arada bunlarn salsa yapmadığını biliyorm sadece hoşuma gittiği için söyledm

  8. jai ho xd filmi seyreder seyretmez aradığım ilk şarkıdır xD sonra tabi bün soundtrack’a baktım ve hepsi güzeldi AR Rahman zaten ayrı bi deha müzik konusunda filmle yine uygun şarkılar felan derken cidden kaptırıyor insan kendini =)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s