Seinfeld efsanesi..

Az önce ekşi sözlükte okurken bir heves burada da bahsetmek istedim bu diziden..Baştan sona her bölümünü izlediğimi söyleyemem; zira öyle dersem tek ayak üstünde yalan söylemiş olabilirim ama ne zaman denk gelsem, hangi sezon, hangi bölüm olduğunu pek de hesaba katmadan deli gibi izlerdim.Bir yaz tatili boyunca saolsun cnbc-e her gün bir iki bölüm vermişti, o zaman aralıksız her gün izlerdik kardeşimle.Çekirdek gibi dizilerden; insanın izledikçe izleyesi geliyor, her seferinde de gözümden yaşlar akıyor gülmekten..

Şimdilerde aralarda denk geliyorum TNT’de, fırsat buldukça yine oturup izliyorum doya doya.Sanki nostalji gibi, o kadar eğlenceli ki, “eskiden ne güzel şeyler izlermişim ben yaa” dedirtiyor hala bana..Evde saklamak istediğim gözümün nuru dizilerden bir tanesi; gerçek hayatta şu diziyi izleyen tek bir arkadaşım bile olmadı daha; bende bu açığı bolca kardeşimle giderdim belki de.Ama şimdiye kadar sevdiğim en iyi on dizi diye bir liste yapsam – sevgili Çavlan’dan alıntı yaparak- bu dizi benim ilk onuma kesinlikle girer..Son olarak yine diziden bir alıntı, “az önce bunu okurken çok güldüm vesselam”..

Kramer: Jerry! Jerry kayboldum! nerede olduğumu bilmiyorum! lütfen yardım et bana!
Jerry: Kramer! merak etme gelip alacağım seni! sokak tabelalarına bak. kaçıncı caddedesin?
Kramer: birinci.
Jerry: kesiştiği sokak hangisi?
Kramer: birinci?! (duraksar) Jerry?! bir ile birin kesişimindeyim! sanırım evrenin sonuna geldim!

6 thoughts on “Seinfeld efsanesi..

  1. Ben de tnt de denk geldikçe izliyorum güzel dizi veselam .friends ,cheers,dr.frasier ,married with children vb.. çerezlik diziler hem vakit gibi bir sıkıntısı olanlara kısa olması bakımından en uygunu :=) şu sıralar zamansızlık çekiyorum ve senin sayende manga delisi oldum çıktım sonum hayır ola :=)

  2. @ winpohu

    Böyle diziler izlemek iyi geliyor insana valla, bütün dert, sıkıntı unutulup gidiyor o anlarda.Yeni bir diziye başladım; İngiliz sitcomu, bitsin ondan da bahsedeceğim, şimdilerde sıklıkla kahkaha atıyorum işte 🙂

  3. bahset bahset kahkaha atmaya ihtiyacımız var bende friends izliyorum …tabi bing bang ve how I met your mother da iyiki kısa diziler var :=)

  4. cnbc-e’de takip ettim şimdi rastladıkça Tnt’de de bakıyorum ve hala gülüyorum.hiçbir şey hakkında bir dizi evet ama öyle dolu dolu güldürüyorki hastasıyım 😀

  5. tnt’de yakalamaya çalıştığım çoğunlukla da kaçırmadan seyrederim =) tamamen efsanevi’dir sitcom’ların nasıdır babasıdır herneyse xD karakterler zaten orjinal ötesi insanlar =) “hiçbirşeyin” işlenisi de bağımlılık yaratıyor

    (bu arada yine bir ortak nokta buluyor ve ağzım açık seni zevkinden dolayı tebrik ediyorum =)

  6. Bir “seinfeld” bir “cheers” unutamadığım dizilerdir. Aslında ben daha doğmamıştım bunlar yayınlanırken(seinfeld’de vardım da aklım pek ermezdi) ama banada denk geldi işte 😀 Ben “Cheers” izlemekten ayrı bir zevk alırdım çünkü babamında bildiği izlediği nadir yabancı dizilerdendi. Bana hep bak bu adam aslında futbolcu derdi 😀 Çocuk aklı işte ortak bir yanımız var diye zaten severek izlediğim diziyi daha bir zevkle izlerdim 😀

Bir Cevap Yazın

