Koi ni Ochiru…

Az önce çok tatlı bir manga okudum; aslında biraz “acı-tatlı” bir şeydi ama, ne bileyim güzel geldi gözüme, gönlüme.Amaç aşkı anlatmak olsa gerek, yine lise öğrencileri üzerinden bahsediliyor bir şeylerden.Ama öyle sıradan lise temalı mangalardan olmadığını, daha ilk sayfalarda gösteriyor rahatlıkla..Manga okumaya ara vermiştim, bu arada gerçi pek bir şeye yöneldiğimi de söyleyemem ama yine de yeniden geri dönüp okumak iyi geldi..Mangada ki hanım kızımız çok tatlı bir şey; lise hayatında okula gidip gelmekten başka bir şey yapmayan, sıradan günler geçiren sıradan bir öğrenci..

Her hafta nefret ettiği matematik dersi için gittiği sınıfta, “yarın hafta sonu” yaşasın diyerek kendini teselli ediyor.Bir gün oturduğu sıraya karalanmış bir resim görünce kendisi de o resmin yanına bir şeyler karalayıveriyor.Sonraki hafta, o cevap veriyor, bir sonraki hafta diğeri derken bu sohbet alıp başını gidiyor.Ama o “diğeri” ile bir türlü karşılaşamıyor, kim olduğunu merak etse de, bu sohbetten olabildiğince memnun.Bir akşam ders çıkışı, sınıf arkadaşlarından birini kendi otobüs durağında görünce daha önce pek konuşmadığı bu çocukla sohbet etmek zorunda kalıyor..

Sağdan soldan konuşurken hayatında ilk defa farklı bir şeyler hissetmeye, sınıfta devamlı gözleriyle bu çocuğu takip etmeye başlıyor..Sonradan ufak ufak şüphelendiği şekilde, aslında yazıştığı çocuğun da o olduğunu öğreniyor.Manga açısından en büyük spoilerı vermiş bulunuyorum şu an, onun için artık içerik bakımından susmanın zamanıdır.Manga pek uzun değil, 5 bölümlük, 20 dakikalık bir şey; ama uzun zamandır manga okuyanlar için ağızda değişik bir tat bıraktığı ortada.Özellikle son bölümleri için, bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum.

Hani on üzerinde bir puan vermem gerekirse 6 ancak alır benden ama yine de konuyu işleyiş tarzı açısından övgüyü hak ediyor; ayrıca çizimlerde güzel.Merak edenlere duyurulur, buradan okuyabilirsiniz..

3 comments

  1. bana iyilik mi yaptın kötülük mü bilmiyorum ama acımasızca manga okuyorum :=)
    eskiden olsa animesini tercih ederdim ama şimdi kendimi okumaya kaptırdım ..güzel paylaşımlarının devamını bekliyorum :=)

  2. @ winpohu

    Hehehe, hatta kötü kadın kahkahaları eşliğinde “hahaha”..Okumanın zararı olmaz arkadaşın, sadece bağımlılık yapıp nete girdiğin ilk an aklına sadece manga okumak geliyorsa o zaman durup bir düşünmek lazım; bana sıklıkla bu oluyor işte..Sen beğen, ben daha nice tavsiyelerde bulunurum..

  3. ben beğeniyorum beğenmesini de çok güzel şeyler var ama şimdide zamanım yok ..ahhh eskiden internet nimeti yoktu şimdi aradığımı buluyorum ama zamanım yok :=( yinede sıkı takipcinim :=) vizeler yaklaşıyormuş sabah işe gitmem gerekiyormuş bırakıp geceleri manga okuyorum ..itiraf ediyorum ben bir bağımlıyım …..

Bir Cevap Yazın

