Just Friend ? acaba…

Canım arkadaşım Sermin saolsun bu filmden haberdar etmişti beni geçenlerde; bir de dün akşam online olarak çıktı deyince artık kendimi tutamadım ve izlemeye başladım.Ama işin komik kısmı bu olsa gerek; filmin alt yazısı yok, bırakın Türkçesini ben İngilizcesine kurban olurken ortada sadece Korece konuşan aktörlerin varlığı dahilinde sırf merakıma yenik düşerek izledim.Biliyorum büyük bir şeyi mahvettim, işin bütün zevkini “anlayarak” izlediğim zamana kıyasla katlettim ama merak işte, ne yapayım..Sanki çok bir şey anlamışım gibi bir de yazı yazıyorum hakkında ama ne yapayım, sadece konusunu okuyarak bile “anlamış” havasına bürünerek ne kadar sevdiğimi belirtmek istedim..

Şimdi o engin “Korecemle” izninizle biraz sallamak istiyorum film hakkında..Şimdi başlangıçta muhteşem bir şarkı bizi bekliyor, bir ara “ben ne izliyorum, yoksa bu bir Hint filmi mi” diye bakınabilirsiniz ama o güzel ses ve tatlı görüntüler eşliğinde insanın kendini anında kaptırıp bu düşüncelerden uzaklaşması saniyesini almıyor..Sabah işe giderken bile aklımda bu şarkı vardı valla, artık nasıl yer ettiyse..Esas elemanlardan biri askerde, diğeri de filmin başında atlamış otobüse onu ziyarete gidiyor..

İlk karşılaştıkları sahnede birbirlerine gülümsemelerine hayran kaldım bu arada; kaç kere geri sarıp izledim bilemem.Dikkat ettiyseniz konuşmaların içeriği açısından bilgi vermekten kaçınıyorum, zira ne konuştuklarını bilemiyorum..Neyse tam bunlar bakışıp gülerken askerdeki çocuğun annesi geliyor ve bunların saadet dolu anları bölünmüş oluyor.Anne diğer çocuğu sorarken bizimki “sadece arkadaşım” diyerek olayı geçiştiriyor ama sadece arkadaş olmadıklarını oldukça cüret isteyen bir sahnede gösteriyorlar zavallı kadına..Zavallı diyorum, zira o anki surat ifadesini ancak bu şekilde tanımlayabilirim..

Sonradan, bizimki üzüntü içinde askerdeki sevdiğini geride bırakıp evine dönüyor, annede kendini dualara veriyor oğlu için, sonrasını bende pek anlamadım –sanki diğer kısımları anladım da-.Bu yorum aslında herkesi meraklandırmak için yapılmış bir tuzak itiraf ediyorum; daha geniş ve hakkını veren yorum alt yazı çıktığını kendini belli edecektir.Ama kısa olmasına rağmen, çok güzel bir filmdi, alt yazı için sabırsızlıkla beklediğimi belirtip, yine benim gibi alt yazısız olsun yeterli olsun diyenler için buradan izleyebilirsiniz..

9 thoughts on “Just Friend ? acaba…

  1. Vayyy demek bu kadar özledin Kore sinemasını ki alt yazıyı beklemeden izledin bir filmi. Geri döndün diyebilir miyiz?

  2. Ofori anlatımına bittim yaa. Merak ettim bak filmi… Az çok anlattığından anladım filmin nasıl bi içeriğe sahip olduğunu… Ama yorumunu okurken her cümlesine güldüm..=)))

  3. @ la fea

    Artık bu konuda pek bir şey söylemiyorum arkadaşım, ne zaman “tamam döndüm” desem benden pek hayat belirtisi alamıyorsun biliyorsun; onun için “no comment”..Ama bende o eski heyecanımı isterim, uçup gitti bir yerlerde nerde olduğunu ben bile bilmiyorum..

  4. @ hipche

    Aneyym, neden gülüyorsun bana hipche; içine düştüğüm konum aynen bundan ibaret işte:)) Sabırsız izleyicinin de hali bu olsa gerek; alt yazısız tanıtım yazısı yazarım valla; kaçmaz benden..Korecemle gurur duyuyorum bu arada 😀

  5. benim de gülesim geldi vallahi Ofori şahanesin 😀 ben de bekliyorum bir film online düşse herhalde altyazısız bakarım bir iki dakikasına ama sonuna kadar izler miyim bilmem 🙂

  6. filmi kesin izliycem ama altyazı bekleyeyim bari. (ben de çok güldüm bu arada. hatta hala gülüyorum)

  7. hehe hakkaten iyi güldüm canım yaw :DNasıl bi anlatıştır o 😀 Filmi merak ettim etmesine ama hiç bişi anlamadanda izleyemem dedim bi altyazı arayayım dedim ciddi ciddi altyazısı yok 😀 Artık altyazıya kaldık 😀

  8. İnanmıyorum hemencecik çakmışsın tanıtımı gerçi sana böyle diyorum ama benimki de taslak olarak duruyor 😀 bir alt yazısı çıksın hemen yazıcam. Sen tutamamışssın izlemişsin ama ben sabrımı zorluyorum 🙂 Ama çok şirin yazmışssın bende izleseydim benimkide böyle bişi olurdu heralde. Yoldaş dostum çıksın altyazı hemen dönecem ben sana aynı anda izler hemen sen editlersin ben bir yazı döşerim. Gerçi nasıl bir yazı olucak şimdiden hayal edebiliyorum. Nihahaha yine depreşti bende bu film için heyecan. Neyse inşallah hemen çıkarda izleriz 😉

Bir Cevap Yazın

