Kıskançlık kötü huy…

Az önce pek muhterem kardeşim bana masa üstü resmini göndererek hava atma girişimlerinde bulundu; ne yalan söyleyeyim bunda da oldukça başarılı oldu..Gördüğüm anda kıskançlıktan ortadan ikiye ayrılmadığımı söylersem şurada büyük bir palavra sallamanın ortasındayım derim herhalde..Şu adamı beğeni içerikli bir konuşma yapmıştım daha önce, şimdi bir de üstüne bu gelince iyice haset oldum.Tam resmi istedim, inadına vermedi..Ama kendisi nasıl bakıyor o resme bilmiyorum, adamın bakışlarına takılmaktan nasıl başka bir şeye tıklayabililiyor anlamış değilim, zira ben bir bakmaya başladım mı dalıp gidiyorum..

Neyse kendisini kıskançlıkla yad edip, bir de bana resmi göndermediği için esefle kınıyorum; insan ablasına bu kadarını yapmaz ama..

22 comments

  1. Ellen Degeneres Show vesilesi ile ögrendim ki kendisi hem evli hem çocuklu bir insanmış. Onun için kavgaya mahal vermemeli sanki. Ama Allah için şahane bir arkadaş kendisi 🙂

  2. @ depresan

    Şahaneliği yüzünden böyle oluyoruz ya kendisi için; yoksa onunda bir “fani” olduğunun bilincinde olmak insana yetmiyor be arkadaşım..Saç baş dalmıyoruz en azından; uzaktan uzağa kavga ediyoruz işte:)

  3. Cıx cıx, insan böyle yapar mı hiç? Sen kardeşlikten itikle onu ben geleyim 🙂 Hep bi kız kardeşim olsun istemişimdir zaten. Hem ben sana güzel fotolarınıda bulurum. Hatta aradım bak kardeşindeki resim bu ya da buna yakın bişi 🙂

    Bi de bunu sevdim;

    (kendimi şekerle çocuk kandıran biri gibi hissettim, sana apla diyebilir miyim? 🙂 )

  4. @ la fea

    Yaşlanmaktan bahsetme, son günlerde bende o havalardayım zaten, çeyrek asırlık kız oldum nerdeyse 😀

  5. @ öyküzen

    Ayyy, valla sarılmak istiyorum sana şu an; onlar ne güzel resimlerdir öyle..Özellikle ikinci resmi tıkladığım zaman, karşıma çıkan görüntü karşısında iki dakika kendime gelemedim; o nasıl bir mavi gözdür, nasıl bir bakıştır..Bu görüntüler kalp sağlığı açısında düşman başına diyelim, çok saol Öykü yaa.. :X

  6. hehe 🙂 E kardeşin haklı arkadaşım hava atmakta 🙂 Böle bi bakış olamaz 🙂 İnsanı direkten etkilio 🙂 Öldürüp geçio hehe 😀

  7. @ fato

    Az önce de Öykünün bana gönderdiği resimler için “bende daha güzelleri var” diyerek hava atmaya çalıştı ama artık yemem; daha da güzeli olmaz herhalde..Blöf yapıyor bence…

  8. Bunun resimleri eklemem için yapılmış bir oyun olduğunun farkındayım fekat sırf i’m sorry i love you’yu indiriyorsun diye gönderiyorum bak, hediyem olsun:P

    Ayrıca kocaman görüntü kalitesini görünce ne kadar güzel olduklarını kabul etmek zorunda kalacaksın:D








  9. Bu kardeşler hep öyle. Küçük canavarlar. Tamam yaşlarını başlarını almış olabilirler ama sana abla dedikleri sürece senin onları ezme hakkın var. Şöyle bir şeplak atacaksın hafiften ensesine. Bana bak sen kardeşliğini bil diyeceksin:D Gerçi kız kardeşim olmadığı için bilememde erkek kardeş olunca gayet evde smackdown yapabiliyorsun 🙂 Bu arada geçen karşılaştım natgeo’da sen izliyor musun. ewan motoru ile ülke ülke dolaşıyor. Dedim bunu oforiye söyleyeyim gerçi o izliyordurda işte yinede ben bir söyleyeyim diye.r

  10. bende kardeşini bende kınıyorum altı üstü bi resim tabi benim… bu arada asıl söylemek istediğim takip ettim blok listemin en başındasın artık önceden koreesintsiydi şimdi sen oldun nilü duymasın vurur beni ama böle napalım…

  11. @ sermin

    Valla öyleler arkadaşım ama ben şaplak attığımda direk küsüyor; sonra gönlünü alana kadar canım çıkıyor.Eskiden güzel güzel kavga ederdik, şimdi onu da yapamaz olduk 😀 Erkek kardeşlerime ilişmekten korktuğumu da itiraf ediyorum, onlaın sevişi bile dövüş şeklinde; ne kadar uzak o kadar iyi 😀

  12. @ rey

    Çok saol rey; valla Nilü duymasın hepimizi döver anim Allah..Şaka bir yana sıklıkla güncelleme yapabilsem, kendimi daha iyi hissedeceğim, ama işte eldeki bu..Bunu da beğendiğsen ne mutlu bana arkadaşım..

  13. @ öyküzen

    Arkadaşım ispatladı, ağzımızın payını aldık valla.Bende buğday ambarına düşmüş tavuk misali nasıl saldırdım resimlere anlatamam..

  14. @ kardeş

    Yanaklarından öperim, ablana hep böyle güzellikler yapmanı beklerim :X

  15. @ filiz

    Çok kötüsün, o ne öyle; hala gözlerimi alamıyorum valla.Filiz süpersin yaa, resmin renkleri bile çok güzel :X

Bir Cevap Yazın

