Get Out ~ Dışarı çıkmak istemeyen adam…

Geçenlerde boş boş gezinirken bu animasyonla karşılaştım; merak edip doldurdum ama bir kenarda bırakmışım, izlemeyi unuttum daha sonra.Sonra tam yatacağım, kapatıyorum pencereleri, bunu gördüm son anda; bir heves yatmadan izleyeyim dedim..Başta sıradan bir konu gibi görünse de, sonunda beni de izleyen herkes gibi on ikiden vurmuş oldu..Hakkında bir iki satır edeyim diyorum ama o zaman da, izleyecek olanların keyfini kaçırırım gibi hissediyorum.Zira kendileri öyle bir animasyon; şahsa özel hakkında fazla bir şey okunmadan izlenilmesi gerekenlerden..

Son kareden sonra “vay bee” diyerek ekrana bakmak, kendisinin insanlar üzerindeki en önemli yan etkisi olsa gerek; en azından bana olan şeyde buydu..Bakış açısı ne kadar önemli bir unsur hayatta; bu fikri bulanın bakış açısına saygıyla yaklaşıyorum şu an..Son olarak “bütün güzellikler dışarıda bizi bekliyor..”

Buradan izleyebilirsiniz…

11 thoughts on “Get Out ~ Dışarı çıkmak istemeyen adam…

  1. cok guzeldı ya tesekkur ederım ve gercekten cok farklı bır bakıs acısı kesınlıkle beklenmedık son ana kadar bunun dogumla ılgılı bısey olacagını dusunmedım bıle sasırtıcıydı benım ıcın.ama bır o kadarda eglencelı 2-3 kere falan ızledım sen anla artık ne kadar hosuma gıttıgını

  2. Çok güzelmiş yaa çok beğendim, ilk başta ve en sonda şok oldum. 😀
    Tamda şuan fransızca çalışıyordum bir ara vereyim videoyu izleyeyim dedim fransızcayı duyunca koca bir gülümseme oluştu yüzümde (gerçi şu aralar aramız pek iyi değil fransızcayla ama yinede mutlu oldum. 😀 ) Birde en sonunda konuyu öyle bir yere bağlamışki hem şaşırdım hemde aynı gülümseme tekrar oluşuverdi yüzümde.
    Baya farklı bir bakış açısı olmuş, acaba gerçekten dışarı çıkmak istemiyorlarmı diyede düşünmedim değil 😀

  3. @ elif

    Ben teşekkür ederim, bende çok şaşırmıştım sonunda..Hiç aklıma gelmezdi valla, ama o kadar güzel bağladılar ki, insan düşünmeden edemiyor bir türlü; “acaba bizde mi çıkmak istemedik”.bir de doktor nasıl ikna etmeye çalışıyor ama, dışarısı daha güzel diye..Bilemiyorum artık doğru mu söylüyor..

  4. @ 4astrea

    Nasıl da aynı düşüncelerdeyiz arkadaşım; bende sonunda dışarı çıkmanın kötü bir karar olduğunu düşünmüştüm.Kendine o kadar güzel bir dünya kurmuş ki orada, dışarı çıksa ne olacak ki.ama ben gerçekten hasta zannettim onu,meğerse akvaryum patladığında annenin plesantası yırtılmış..O nasıl bir bağlama şeklidir, izleyeni boş yere ablak bir gülümsemeyle uğurlamıyor animasyon..Valla güzeldi, ne diyeyim..

  5. Valla çıkmak istememekte haklılar yani, dışarıdaki dünya o kadar iç karartıcıki oysaki onun dünyası çok güzel ahh ahh hani türk filmlerde derlerya böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum falan onun gibi olmuş. (konuyu türk filmine nasıl bağladım bende bilmiyorum şuan 😀 )
    Yaratıcısı tebrik ederim ve izlememizi sağladığın için çok çok teşekkürler arkadaşım 😀

  6. @ 4astrea

    Hehehe, süpersin ; Türk filmleri haa.Ama gerçekten de öyle, bu arabesk hava hepimizin kanına işlemiş ama işte bunu düşünüp bir de böyle bir animasyon yapmak elin Fransızına nasip olmuş ancak..Bizde böyle izleriz ancak..Bu arada bu animasyonu bende;

    http://www.kirmizibaykus.com/2010/03/08/get-out/

    burada gördüm ilk defa; asıl teşekkürler Kırmızı Baykuşa ..

  7. Bir zamanlar bir baş ucu kitabım vardı hergün bir bölümünü okuduğum. Kitapta aklımda kalan en net şekilde aklımda kalan yazarın şu düşüncesiydi “Ölürken ölmekten korkma hakkımız var. Peki doğarken hayattan korkma hakkımız yok mu? Bu gerçekten haksızlık” ne güzel demiş değil mi?
    Birde yine son sahne ile ilgili bir baba oğluna şu nasihatte bulunuyor; “Oğlum sen doğduğunda herkes gülüyordu ancak sen ağlıyordun. Öyle bir hayat yaşa, arkanda öyle şeyler bırak ki sen öldüğünde başkaları ağlarken sen gül” bu da güzel değil mi?

  8. @ sermin

    Neymiş o kitabın ismi arkadaşım, merak ettim valla..Çok güzel ve manalı sözleri varmış, özellikle baştaki cümle nasıl da özetliyor animasyonu; insan şöyle bir durup düşünmeden edemiyor..

  9. Dostum baş ucu kitabımın adı “Şeytanın Fısıldadıkları”ydı Emre YILMAZ’ın çok güzel hayattan parçalar var. Okunası bir kitap. Bak bir kaç örnek yazayım şuraya;
    “- beni acitabilmek icin once nereye vuracagini cok iyi bilmelisin.
    – nereye vuracagini bilmek icin beni cok iyi tanimalisin.
    – beni cok iyi taniyabilmek icin sevgilim olmalisin.
    – sevgilim olman icin seni cok sevmeliyim.
    + yani?
    – yani seni cok seversem, beni acitabilirsin.
    + eee?
    – ne ee’si?… ayriliyoruz. ”
    ……………………….
    sadece seytanin vesveselerini duyuyorsaniz-delisiniz
    sadece tanri’nin ayetlerini duyuyorsaniz-peygambersiniz

    ama her ikisinin sohbetini bir müddet dinliyor,
    sonra kalkip bir reçelli ponçik yiyorsaniz,
    muhtemelen akli basinda bir insansiniz
    ……………………………
    Daha fazlası için kitabı alınız ve okuyunuz 🙂 Özellikle aşkla ilgili söylediklerine ayrı bir katılacaksın eminim. Adam ya çok iyi araştırma yapmış ya da çok dolu bir hayat sığdırmış kısacık ömrüne söyledikleri bir çok şey çok mantıklı gelmişti bana gözümü açmıştı. Öyle yani 😀 Birde ben bu kitabı ortaokulda okumuştum hayatımın şekillenmesinde yeri vardır muhakkak 😀 Ama iyi ama kötü yönde 😉

  10. @ sermin

    Vayy be onlar ne laflar öyle, bulup okuyasım geldi bir anda..Sende valla daha orta okuldayken okumuşsun, Sermin bizden bu felsefik kişiliğini neden saklıyorsun arkadaşım, taa o zamandan bunları okuyup büyümüşsün..Dur bir bakınayım sağa sola, belki online read bulurum 😀 – çok beleşçiyim çook-

  11. 🙂 Okuman yeter dostum. Ya işte severim ben felsefeyi. Özellikle bazı arkadaşlarımla oturur sabaha kadar herşeyle ilgili konuşuruz birimizin söylediğine kırk saat düşnürüz. Ben severim düşündüren şeyleri. Valla ortaokulda o akılla okudum bu kitabı sonra bir arkadaşıma verdim bir daha geri gelmedi kime verdiğimide hatırlamıyorum. Gidip bir daha almalı, kitaplığımda bulunmalı yani 😀 Arada çelişkiye düştüğünde aç o konuyu oku kararını ver 😀 Öylesine güzel 😉

Bir Cevap Yazın

