Nip Tuck derler bu diziye…

Bu diziyle biz bir küs bir barışık ilerledik, bugünlere kadar geldik.Başta heyecanla takip ederdim, ne zaman denk gelsem tekrar bile olmasa bıkmadan usanmadan izlerdim..Marjinalliğini severdim belki de, o aykırı duruşu; sıradan olmayan ama yaptıkları her eylemi sıradanmış gibi yaşayan bu adamları severdim.Sonra terk ettim; bir yerden sonra bana hep aynıymış gibi gelmeye başladı veya bilmiyorum ben o gaflete düştüm.Bir izledim, bir izlemedim derken bugünlere kadar geldik.Ama ne olursa olsun ben hep bir şekilde geri döndüm bu diziye..

Herkes sevmez, hatta çoğunluk belki de nefret eder bu diziden; haklı gerekçeleriyle.Sonuçta pek de “normal” konuları işlemiyorlar; kimin eli kimin cebinde belli değil ve o kadar sert çizgilerle geçişler yapıyorlar ki dengelerin değişmesi çok basit.İki bölüm kaçırdığında dünyalar kadar değişim karşılıyor seni yeni bölümlerde..Ama bunca şeyin arasında kavga etseler de, birbirlerini boğazlama safhasına gelseler de değişmeyen tek şey sanırım Troy ve Sean dostluğu oldu.Bu dostluk bazen birbirine sıkıca bağlı aile kıvamında; bazen de kopmaya hazır ip misali iş arkadaşlığıyla sınırlı kaldı; ama ne olursa olsun hep oradaydı..

Birbirlerini sevmediler, tasvip etmediler yaptıklarını ama zor anlarda hep birbirlerine destek oldular..Troy; Sean’ı kıskandı, doktorluktaki yeteneğini, ailesine bağlılığını, eşini, çocuklarını, sadakatini kıskandı.Sean hep onu eleştirdi; insanlara değer vermeyişini, sadece kendini düşünmesini, acımasız oluşunu..Ama hep bir denge kurdular, bu diziyi 6 sezon sırtlayıp bu dengeyle bu günlere kadar getirdiler.Şimdi de öyle bir sezon finali yaptılar ki bütün bölümü görmezden gelip sadece son 2 iki dakikayla beni yere sermeyi bildiler..İzleyenlere hiç acımıyorlar gerçekten..

Evet konu bulamadılar belki; çok tekrarları oldu, hep aynı sorunları konuşup durdular, onları bu sorunlara sürükleyen olaylar farklı olsa da sonuç hep aynı çatışma oldu..Hep bir ayaklarına batan çakıl taşı vardı ortada; bir huzur bulup yaşamlarına devam edemediler.Hadi huzur bulsalar da kaşınmış gibi bu huzuru karıştırıp kendi elleriyle bozdular..Bu diziyi onlar cazip hale getirdi; hep bir uç noktada gezinmeliyiz edasında başlayan senaryosu, aynı şekilde son buldu..Velhasıl, azizim fiyakalı bir diziydi ve öyle bitti 6. sezonu.Tekrar bir sezon olur mu bilemem, belki de tamamen bitmiştir, yakışırdı o finalle.Ama yeni bir sezonla karşıma çıktıklarında yine şaşırmam..

15 thoughts on “Nip Tuck derler bu diziye…

  1. Bende Sean&Christian arkadaşlığına ve birbirlerini dengelemelirine değincektim. Bir de süprüntü sarı gacı Juliaya. Ellerinize sağlık hanfendi 🙂

    Unutmadan çok önemli bir ricam var hatırlatacağım sana bana kızmassan 🙂 Personal Taste başladığında yazı bekliyorum senden. Bu da bu başlıkla alakasız oldu ama istersen editle ya da onaylama.

  2. @ la fea

    Bende genel olarak bu sezondan bahsedecektim ama birden kendiliğinden Sean ve Troy ilişkisine kayıverdim..Beğenmene sevindim arkadaşım, bende senin yazıyı bekliyorum bu arada..

    Personal Taste başladığında bana haber ver ama, ben biliyorsun biraz aklı havada takılıyorum, haberim olmuyor..Yine de daha izlemeden sevmeye başladım diziyi, izlerken halimiz ne olacak La Fea bilemiyorum..

  3. Valla onu bende bilemiyorum ama kesin haber vereceğim. Ben yazılarını her zaman beğeniyorum biliyorsun beğenmesem o kadar şeye rağmen gelmem bloguna 😉 Ya dizinin ana unsuru bence ikisinin dostluğuydu. Birbirlerini tamamlıyorlardı. Bir ara olay farklı noktalara kayacak diye korktum. Hatta önceki sezonlardan birinde hafiften kayar gibi oldu ama sanırım bir açıklama getirdiler o duruma. Şimdi net hatırlamıyorum ama Christinanın rüyaları vardı Seanla ilgili.

  4. @ la fea

    Vardı öyle rüyaları; adam zaten dehşete düşmüştü, sonradan psikiyatriste kadar gitmişti, toparladı o dönem ama daha olmadı.Yine de Troy’un hayatında vazgeçemeyeceği tek insan yine bizim Sean oldu..Bu son bölümde Troy “onun ruhunu çürütüyorum” düşüncesiyle bırakıp gitti Sean’ı; en azından Sean için iyi oldu..Ama ben yine de o hava alanı sahnesinde Troy’un o haline üzüldüm..

  5. Arkasını dönmemesinde bile bir anlam vardı. Öylesine vedalaştılar. Ayy içim bir tuhaf oldu yazarken. PEki Lİzle ilişkisi ne oldu Dr Troyun nasıl normale döndüler.

  6. @ la fea

    Valla bu Liz’le evlendikten sonra biliyorsun ölmeyeceğini öğrendiğinde onu terk etmişti.Liz de hamileydi o sıra, çocuğun hasarlı/hasta olabileceğini öğrenince bunu ikna edip bir de çocuğu aldırdı bu.O ara ilişkileri baya bir sallandı ama bir şekilde toparladılar.Artık herkeste bir Trya direnci mi gelişiyor artık nedir, adam yapıyor yapıyor ama diğerleri tınlamıyor bir süre sonra..Ben Liz’in durumuna da çok üzülmüştüm.Ama artık Sean’ın sperminden hamile kaldı, sevindim onun adına..

  7. @ la fea

    İlk sezonlarda bende hayrandım kendisine ama bir süre sonra yaptıkları görüntüsünün önüne geçti, aman evlerden ırak diye bakınıp durduk kendisine.Hala da öyle derim..

  8. Ya öyle adamları sevmem ama adamın zamparalığı bile bir ara çekici geliyordu ha ha ha . Ama dediğin gibi bana uzak allah yakın olsun. Güvenilmez bir adam Dr. Troy.

  9. Ben bu diziyi cnbc-e den gittikten sorna izleyemedim ya=( e2 kanalını izlemem için abimin odasına gitmem gerekiyor, e malum pek de ortamda izlenecek dizi değil=D İndiremeyeceğim için durdu öyle, sanırım 4. sezonda kaldım ben. Ama bu dizi yüzünden az sapık lafı duymadım değil hani=) Tamam bazı şeylerin resmen cılkı çıkmış şekilde işleniyordu ama yine de izliyordum. Çok merak ediyorum neler oldu diye ama umarım bir gün kaldığım yerden tamamlarım=)

  10. @ esru

    Bende cnbc-e de başlamıştım, sonradan netten izlemeye devam ettim.Bizim evde de öyle oturulup hep birlikte izlenilecek bir dizi değil; mazallah beni evnden sürerler valla; kaçak yollardan izliyorum 🙂 Öyle böyle derken valla bak kaç sezon devirmişiz; hakkında “süper bir dizi” diye bahsedemiyorum ama izleyebileceğimiz en uç dizilerden biri olduğunu can rahatlığıyla söyleyebiliyorum..

  11. malesef bu sezonu izleyemeyenlerdenim.annem arada bahsediyor…azım açık kalıyor her defasında yok artık olamaz bu kadarıda desem de bu tepki dizinin iyi gittiğinin göstergesi oluyor hep,Sean hastası annem ve Troy-Sean arasında gidip gelen ikisinden de çocuk doğurup bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapılan baş rol kadın oyuncuya kzıgınlıkları ile her yıl bir ayrı macera yaşatıyor bizim ailede…benim diziden ilk kopuşum kadının cüce ressam adamla olan ilşkisi zamnında oldu bu kadarı yapılmazdı sean’a yuh dedim sonrasında da bir dargın bir barışık devam ediyor hala cnbc-e2 de devam etmekte…

  12. Tarih o ressamıydı bak hatırlamıyorum. Bende ilk orada koptum zaten. Julianın fantazisi işte iğrenç kadın.

  13. @ tarih

    Valla takdir ettim, benim annem bunu izleyecek de ben de göreceğim o günleri; elinde terliğiyle kovalar valla beni..Zaten kırk badireyle izliyorum, bunca şeye rağmen diziyi hala cazip hale getiren bu olsa gerek..Julia’nın o fantazisinden bahsetmeyin lütfen, düşündükçe iğreniyorum o kadından..İyykk

Bir Yanıt Bırakın

