Eteğimden Dökülen Taşlar…

Bu akşam şuursuz olduğum yüzüme bir daha vurulmuş oldu.Kardeşimle konuşurken Sermin’in bir yorumunda bir link gördüm, açtım baktım arkadaşım blog yazmaya başlamış ve ben daha yeni fark ediyorum.Kardeşime dediğimde o da benimle dalga geçerek “ben bir hafta önceden gördüm, sen nasıl okuyorsun o yorumları” dedi; bende diyecek laf bulamayıp boynumu büküp sustum..Kendimden utanarak yeni gördüğümü itiraf ediyorum; açıp baktığımda çok güzel bir blog karşıladı beni.Teması çok hoşuma gitti bir kere; sonra içerik ve resimler derken tam anlamıyla vuruldum..

Hayırlı uğurlu olsun diyorum buradan; benim gibi fark etmemiş olanlar için buraya da yazmak istedim, Sermin’in “Eteğimden Dökülen Taşlar” burada..

3 comments

  1. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim. Çok sevindirdin beni valla. Her zaman beklerim bir kahvemi içersin 😉

  2. @ sermin

    Bende her zaman gelirim arkadaşım, zaten hafta sonum boş – şükürler olsun, sonunda- bolca buralarda ve senin blogta takılmayı umuyorum..Haydi bakalım..

  3. Gargamelin blogu :p bile bizim siteden daha iyi şuan. Şu yoğun dönemimi atlatayımda sollıyalım şunu.

Bir Cevap Yazın

