Big Fish…

Bir buz dağına benziyorsun baba, sadece %10 luk kısmın gözüküyor, gerisini görmeme izin vermiyorsun.
-Nasıl yani, çeneme kadar mı görüyorsun?

Bu filme bayılıyorum; geçenlerde Çavlan blogunda birbirinden güzel film posterlerine yer vermiş.Onları karıştırırken gözüme birden bu filmin afişleri ilişti; nasıl beğendim anlatamam.Big Fish; bir yaz günü kardeşimin getirmiş olduğu filmlerin arasından çıktı; ve yine bir yaz günü küçücük odamızda sıkış pıkış hep birlikte izlendi.Bir kere izledim; ama o bile yetti saygıyla ve de çokça sevgiyle kendisinden bahsetmeme..

Film bir masal; aslında hayat bir masal, bütün yaşamlar içinde gizli masalcıklar saklar; kimileri bunu görür ve kendi masallarında duran zamanlarında, parlayan renklerinde yaşarlar; kimileri buz dağını görüp ilerisinin varlığından habersiz ölüp giderler..O kadar seri ve güzel bir şekilde ilerliyor ki ve bitişinde eliniz yüreğinizde içinde bir üzüntü siz olduğunuz yerde kalıyorsunuz ki, sonrasında bütün cümleler karışıyor, anlamlar yitip gidiyor..İzlemeyenlere, gözüm kapalı “izleyin” tavsiyesinde bulunabilirim; bir masal saklıyor içinde..

5 thoughts on “Big Fish…

  1. @ öyküzen

    Bende bakıyorum sitenize; an ve an bekliyorum bu film hakkındaki yorumunuzu.Ama çok seveceksiniz gerçekten..

  2. @ öyküzen

    Beğenmene çok ama çok sevindim; bana da bunları kardeşim önermişti, onun teşvikiyle izlemiştim.Yoksa ben film seçmek konusunda o kadar iyi değilimdir; yine de bak kaç gündür üstüme yerleşen tembelliği kaldırmış oldun yazdıklarınla..Hemen bir kaç güncelleme atasım var 🙂 Senin de bu film hakkındaki yorumunu bekliyorum bu arada..

Bir Cevap Yazın

