Love so Life…

İstesem blogu bu kadar manga diyarı haline getiremezdim herhalde; ama bana dönem dönem geliyor bunlar.Önce kore filmlerinde çok takıldım, hatta o zamanlar –işsizdim de- günde 2 film izler, siteye az bir şeyler atardım.Şimdilerde mangalara takılmış gidiyorum; okuyordum öncesinde ama böyle oturup iki çift bir şeyler karalamak zor geliyordu o zamanlar.Şimdi okuduğum en küçük bir kareyi bile paylaşasım geliyor.Bu mangayı da dün akşam okudum; gerçi bitmemiş mangalara bulaşmayacağım diye kendime söz vermiştim ama olmadı işte, yine başladım, bakalım kısmet ne zaman biterse..

Şimdilik toplamda 6 bölüm çevrilmiş; ama aktif bir çeviri olursa – ki bana biraz öyle geliyor- kısa zamanda bitirip mutlu oluruz..Zira insanları mutlu etme potansiyeli yüksek bir manga..Liseye giden 16 yaşlarında bir kızımız var; kendisi bebekken babası, 5 yaşındayken de annesi öldüğü için yetimhanede büyümüş, hala da orada kalıyor.Masraflarını çıkarmak için bir kreşte çocuklara bakıyor; okuldan kalan boş zamanlarında..Yetimhanede büyüdüğünden dolayı özellikle ailesi olmayan çocuklara çok düşkün, onlara bakmak ona iş gibi gelmiyor, o kadar seviyor yani onları..

2 yaşında ikizlerimiz var; bu küçük kızlar bizim kızın peşinden ayrılmıyorlar kreşte.Amcaları onları almaya geldiğinde başlıyorlar ağlamaya; biz ayrılmak istemiyoruz diye.Amca da bu arada canından bezmiş; erkek kardeşinin karısı ölünce kardeşi buna dayanamayıp evi terk ediyor ve çocukları onun başına bırakıyor.Bu bizim garipte bir taraftan işe gidip geliyor, bir taraftan bu canavarlarla uğraşmaya çalışıyor.Çocukların kızı çok sevdiğini görünce, ve bir tek kızın sözünü dinlediklerini fark edince ona bir teklifte bulunuyor; şimdiki maaşının iki katı paraya sadece iki çocuğa bakma şansı..Eğitim masraflarını düşünen kızımız da bu teklife balıklama atlıyor tabi; ve onların evine doğru yola çıkıyorlar..

Aslında bizim kız için çok duygusal sahneler var mangada; uzun süredir bir evde yaşamamış, bir ailenin üyesi olmayı nerdeyse unutmuş.Amcamız da gün geçtikçe kıza daha fazla yakın hissediyor kendini, onu sevindirmek için elinden geleni yapıyor.Önceleri yabancı olan bu dörtlü artık sokağa çıktıklarında çekirdek aile gibi görünüyor diğerlerinin gözünde, anne baba ve ikiz kızları..Kızlar da çok ama çok tatlı bu arada; o kadar tatlı kıyafetler giydiriyorlar ki onlara , şirinliklerine bakakalmak boynumuzun borcu oluyor.Bir de kızın çocukları ikna konuşmaları çok güzel; televizyona yakından baktıkları için onları “ama televizyona çok yaklaştığı için utanır sizden” diyerek uzaktan seyretmeye ikna ediyor..

Amcanın kendi içindeki çelişkileri de takip edilmeye değer; belli kıza değer veriyor, mutlu olmasını istiyor ama ne zaman kendini kıza biraz daha yakın hissetse vicdan azabı çekiyor, sonuçta kız daha lise öğrencisi.Amca da çok yaşlı sayılmaz gerçi; yıldızı parlamaya başlayan bir haber sunucusu, sokakta millet devamlı imza diye durduruyor adamı; daha 20’li yaşlarında..6 bölümde aralarında bir şeyler görmüyoruz tabi, ama ben ilerisi için oldukça ümitliyim; en azından düşünceleri o yönde..Çizimler çok güzel, hikaye güzel, bir de bitmiş bir manga olsaydı on üstünden on alırdı ama biraz kesintiye gidip on üstünden ancak yedi verebiliyorum..

Bitmemiş manga okumam diyenler uzak dursun; ama benim gibi yok ben takip ederim yeni bölümleri diyenler buradan okuyabilirler..

12 comments

  1. Bu mangaya bende başlamıştım ama saolsular o kadar yawş çeviriolarki tüm okuma isteğim kaçmıştı dwm etmemiştim. 3. chapter da bırakmıştım. bitince baştan okurum die 🙂 Ki hala pek yawşlar 🙂 Manga çok güssel ama oforinin de dediği tamamlanmadan başlamayın yani 😀 Sonra delirio insan 🙂

  2. Ama ofori sen böle yaparsan olmaz ki 🙂 Ben gördüğümü okurum. Bitmemişlere bende bulaşmak istemiyorum zaten hali hazırda iki tane bitmemiş mangam var elimde takipte olduğum. Yenilere bakmıyorum bile sararda çevrilmedikçe sıyırırım ben diye neyse artık şöyle bir bakarız ama uzaktan 🙂

  3. aynen ya tam mangalardan sıyrılmış başka şeylere bakmaya başlamıştım gene güzel bir şey yazıverdin üstad olmaz ki böyle üstelik bitmemiş ah çok çelişkideyim:D

  4. @ fato

    Sen 3, bende 6. bölüme kadar okuyabildiğimize göre demek ki harbiden yavaş ilerleyen bir manga..Direk ingilizce yapsalar ya şunları; ne iyi olur..Ama yine de bu işi bedava yapan çeviri gruplarına söyledğim onca sözün arkasından, teşekkürü bir borç bilirim..Arada kızıyoruz çok yavaşlar diye ama nasıl yapıyorlar bu çevirileri ona bakmak lazım..Yine de bari bu mangada azcık seri ilerlesek ne iyi olur..

  5. @ sermin

    Bakma arkadaşım, bakma.Ben bir kere bulaşmış oldum işte, sen kendini hiç kaptırma bu işe..Bitmiş mangalarla yol devam..

  6. @ chibi

    Bir de ben sıyrılsam şu diyarlardan çok iyi olacak, valla sabah akşam okumaya devam.Ne zaman bıkacağım hiç bilmiyorum; sonrasında gına gelip bir daha dönmemekten korkuyorum..Hazır azcık uzaklaşmışken buna hiç başlama arkadaşım, bitmiş olsaydı başla derdim ama bitmemişin derdi hiç çekilmiyor..Bende hem tanıtım yazıyorum hem de sonrasında okumayın diyorum..

  7. dün akşam itibariyle mangafox’ta yayınlanan bütün bölümleri bitirmiş olmaktayım(birde yanında cappucino’yu bitirdim de yorumu oraya yazıcam)
    abartılacak kadar güzel değil ama çoook hoş bir manga okumaya değer özellikle ikizler için xD
    umarım ilerde böyle daha bi gelişir herşey ki öyle görünüyor hatta başladı bile spikerimiz kendi kendine napıyorsun sen o daha liseye gidiyor moduna girdi bile .d

    oforiiiii gitmeeee xD senden sömürmem gereken daha çok manga önerisi var xD sen hep böyle bağımlı kal benim için,senden öneri bekleyen manga okuyucuları için(aşırı bencil bir yaklaşım ama elden ne gelir)
    yanlız galiba yanlış anladım burda konu bitmemiş mangaların verdiği ortada kalmışlık hissi galiba xD insanın içine oturuyo bak onu biliyorum 3 tane manga var bitmesini beklediğim bunla beraber 4 olucak ama elden ne gelir .d aslında bi yönden kendimi düşünürsem ben hem devam eden hem de öyle çoook merak ettiğim bir konuya sahip değilse dirak unutuyorum :/

  8. @ ninsan

    Bende seninle aynı fikirdeyim arkadaşım; sıradan bir konu ama devamı gelirse takip etmesi zevkli olacak.Ben onların o minik aile hallerine bayılıyorum aslında.Bir de ikizlerin babası gelse; alsa götürse bunları, o zaman ne yapacak bizim ikili çok merak ediyorum..Güzel bee; devam ettirseler ya şunu..Bir gariban türk okuyucuları varmış, beklermiş bizi deseler yaa..

    Şaka bir yana; seviyorum ben manga okumayı.Öyle kolay kolay bırakmam arkadaşım.arada sıkıntı basıyor; devamlı okuyunca bunalıyorum terk ediyorum bir süre ama sonunda hep geri dönüyorum.Koca manga saktörü ülkeri peşinde koştururken ben kim oluyorum ki sırtımı döneceğim manga dünyasına..

    Biz birlikte okumaya devam edelim..

  9. doğru be xD aile halleriyle de ayrıca şirinler .d ama baba gelmesin xD en azından şimdi diil yani ben olsam manganın böyle ortalarında herkesin birbirine bağlandığı alıştığı zaman dannnk diye getirirdim ki zaten genelde öyle oluyor xD
    devam etsin biraz daha hatta bayaaaa devam etsin xD ama bölümler de hızlı hızlı gelsin beklemek cidden zor geliyo .d

    Manga okumak sevilmeyecek gibi de değil zaten artı bi bağlantı oluşuyor bırakıverip gitmek zor yani xD ara verirsin ama asla tamamen bitmiyo .d

    seninde söylediğin gibi Birlikte Okumaya Devammm . . .

  10. sonunda buna sıra geldi bir solukta okudum ve oyyyyyyyyy yerim ben bunları ya ikizler ayrı bir tatlı amca ayrı kızımız hepsinden tatlı nasıl sıcak nasıl sevgi doludur bitsin çevirisi yaw bu bitmeyen mangalar ömrümü yidi 😀

  11. @ chibi

    Aynen benimde, bitmeyen mangaya başlamayacaım diyorum ama sanki en güzelleri de en bitmemişleri oluyor gözümde.Demek ki bekleme payı heyecan faktörünü arttırıyor..Bu manganın da çizimleri çok güzeldi, hele ikizlerin çizimleri harikaydı..Devamı gelse de mutlu etseler azcık bizi..

Bir Cevap Yazın

