Alma…

Bir süre önce izlediğim ama sonrasında nereden izlediğimi veya adını bile hatırlayamadığım için hakkında bir iki kelime yazamadığım bu kısa animasyonla sonunda bugün tekrar karşılaşabildik.Dedim bu son fırsattır, bir daha kaybetmeden artık bir tanıtım yazayım.İzleyenler mutlaka vardır, ama benim gibi geç seyredecek olanlar için kesinlikle gözüm kapalı önerebileceğim bir animasyondur kendisi.Şimdi şu yukarda ki tatlı kız, filmin ana karakteri.Bu kadar şirinlik abidesi bir şeyi görüp de animasyonun türünün hafiften gerilim olduğunu söyleyerek gerekli tezatlığa da işaret etmiş oluyorum..

İlk izlediğimde bir uyarısı vardı; biraz korkutabilir diye.Tamam öyle bembeyaz bir yüz ifadesiyle kalmıyoruz ekranına önünde ama gayet sevimli ilerleyen bir animasyon içi sonunda biraz gerilmek boynumuzun borcu gibi duruyor.Zaten böyle masum kılıklı şeylerden korkacaksın.Animasyonda hiç konuşma yok, çok kısa bir şekilde başladığını anlamadan bitişini görüyoruz..İlk izlediğimde çok beğenmiştim, yine izledim yine beğendim.Hatta ödül bile almış sanırım, ama şimdi ne ödülü olduğunu bilemeyeceğim..

Bugün de kısa filmlerden gidiyoruz, aslında Tim Burton amcanın ilk kısa filminden bahsedecektim ama bunu görünce dayanamadım, onu başka bir zamana bıraktım.Mutlaka izleyin derim, zaten sadece 6 dakika..Beğeneceksiniz..

6 comments

  1. inanmıyorum sen de izlemişsin. ben de bayılmıştım bu animasyona. bence daha da ürkütücü olabilirdi, beklediğimden daha masum çıktı. bu arada özellikle müziği etkilemişti beni, hatta o müzik çalmasaydı bu kadar sevmezdim sanırım. herkes bir kaç dakikasını ayırıp, izlemeli.

  2. @ kimbapsushi

    Bende müzikle gerilmiştim, bir de bende en hafifinden en ağırına kadar böyle bir gerilme durumu var..Tamam bu animasyonda hafifti bu durum ama yine de etkilendim ben.Gece yatınca aklıma gelip uykularımı kaçıracak cinsten değil ama yine de kendi içinde etkileyici bir animasyon..Çok beğenmiştim..

  3. Yaa süpermiş bukadar tatlılık olmazz çok beğendim.Gerilim bunun neresinde diyordum ki şirinlik abidesi içeri girince gerilir gibi oldum sanırım gerilmesemde Ofori ye ayak uydurayım dedim çokk hoştu…

  4. @ rey

    Çok alemsin Rey valla; benim için gerilmiş numarası yapman valla mutlu etti beni.Yorumunu akşam gördüm, mutlu bir şekilde gittim uyudum sayende..Yine de yazık oldu kıza değil mi, ben çok üzülmüştüm ona..

  5. Güzeldi, niye bittiki.. Kendime oyuncaklardan oyuncak beğenecektim 🙂 Müziği başarılıydı, canımı çok sıktı yani 🙂

  6. @ öyküzen

    Oyuncaklar güzeldi tabi, ama yazık yine de be.Tama kısa bir animasyon ama, yine de insan Alma’cığa acımadan edemiyor.Daha başına ne geldiğinin farkında bile değil.Biir de bisikletli çocuğun kaçma çabaları çok güzeldi; ona acıdım valla..

Bir Cevap Yazın

