I Love You Phillip Morris…

Geçen akşam gezinirken farkına vardım; Jim Carrey’nin yeni filmi çıkmış.Açtım baktım nasıl bir şeymiş, bir de ne göreyim tam da bugünlerde kendisinden bahsettiğimiz güzel yüzlü insan Ewan Mc. ile baş rolü paylaşıyormuş.Bu ikisini malumunuz seviyorum, daha filmin konusunu okumadan, olmadı fragmanını bile izlemeden filmi kafamda baş köşeye yerleştirmiştim ki hikayeyi okuyunca anında otuz iki diş sırıtmam bir oldu. Tamamını fragmandan anladığım kadarıyla anlatıyorum..

Şimdi bizim bu Jim Carrey, iyi bir işi olan, çok sevdiği karısı ve kızıyla yaşayan oldukça sevgi dolu bir aile babası olarak karşımıza çıkıyor.Hayatı böyle “pürüzsüz” geçerken bir gece vakti arabasıyla kaza geçirince gözlerini hastanede açıyor ve o zamana kadar kendinden bile sakladığı sırrını artık ortaya çıkarmaya karar veriyor; kendisi erkeklerden daha fazla hoşlanıyor.Karısından ayrılıyor, gününü gün etmeye başlıyor.Sonradan fragmanda pek anlamadım ama bir şekilde hapse düşüyor ve daha ilk görüşte hücre arkadaşına aşık oluyor.Hücre arkadaşını kimin oynadığını söylememe gerek yok sanırım; bebek yüzlü Ewan Mc.

Sonrası tam bir macera gibi görünüyor; hapisten kaçma denemeleri şeklinde ilerliyor.Güzel bir film gibi göründü bana, hatta dün akşam indirmek için link aradım ama daha bulamadım.Zira film yeni yeni gösterime girmiş, ben bunu izleyene kadar daha dünya kadar zaman geçer.Bu arada unutmasam yeridir, ama şu afişe bakıp kendime sıklıkla hatırlatırım..Fragmanı mutlaka bir izleyin derim, daha oradan filme aşık oldum, izleyince ne olurum bilemem.En sevdiğim iki oyuncu bir araya gelmiş, böyle bir film yapıyor..Şu Jim Carrey’i de her rolde gördük nerdeyse, bir bu kalmıştı, yakışmış ama..

Ben daha izlemeden reklamını yapıyorum “izleyin” diye, bir yerde linkine falan denk gelen varsa mutlaka bana bir ses etsin.Zira bizde pek gösterime gireceğini düşünmüyorum..Fragmanı buradan izleyebilirsiniz..

15 thoughts on “I Love You Phillip Morris…

  1. @ nilü

    Aynen bende öyle bir merakla bekliyorum ki dönüp dönüp izliyorum fragmanı.Filmin çok güzel resimleri var bu arada, bayıldım tek kelimeyle.Bu adama her rol gider mi kardeşim, gidiyormuş demek ki..

  2. Ofori o alttaki fotoğraf ne kadar şirin birşeydir öyle!!!! Kesinlikle 4 gözle bekliyorum. Ve ve söylemeden geçemeyeceğim jim carrey eternal sunshine of the spotless mind filmi ile “bu adam komedi dışında başka filmlerde oynayamaz” diyenlerin dillerini yutturmuştu ve ondan sonra inat sanki bu tarz filmlere yöneldi ve hakkıyla işin içinden çıkıyor. Ayakta alkışlıyorum( kendi çapımda onunla gurur duyuyorum) 🙂

  3. @ sermin

    Evet yaa, nasıl güzel değil mi..Bende o resmen bakıp bakıp gülümsüyorum resmen; bir ara bu resmi koyup koymamak konusunda tereddüte düştüm, ama sonunda boşver koy gitsin dedim..Fragmanı izledin mi, çok tatlılar değil mi..Ewan Mc. bizimkinin yüzüne kapıyı kapattığında ne komik bir yüz ifadesi vardı.Bir de adamın karısına gay olduğunu itiraf ettiği sahne süperdi.Daha izlemeden bu haldeyiz valla, izleyince ne oluruz bilemiyorum..

    En sonda nasıl bağırıyor; “I Love You Phillip Morris…” diye..Bu adam işini biliyor azizim, bakınız o karaktere girdiği gibi o aşkı da hissettirebiliyor..Bayılıyorum her ikisine de..

  4. Evet izledim ya süper ofori hani ben böyle birşeyi çok sevindiğimde çok beğendiğimde izlediğimin, okuduğumun veya duyduğumun takibi bir kaç saat doğru düzgün cümle kuramam 🙂 Ama filmdeki aşkı, dramı, tutkuyu ve tabiki komediyi kısacık fragmandan bile alabiliyorsun. Birde sanırsam dolandırıcılıktan hapse girmiş j. carrey. Ve en son insanlardıki böyle bir filmde bu rolde oynayacaklar ama kötü mü olmuş kesinlikle hayır Ewan a çok yakıştırdım rolünü o da ayrı bir konu. Birde bu filmin kamera arkasını göremeyi çok ama çok isterim !!!!!

  5. @ sermin

    Bende çok isterdim kamera arkası görüntüleri görmeyi, yarın bir gün o da çıkar onu da izleriz.Yalnız bu nasıl bir bekleyişse, daha filmi izlemeden kamera arkasının derdine düştük valla..Ben bir kaç tane daha afiş buldum filme ait; farklı ülkeler için yapılmış afişler..

    http://cimness.livejournal.com/2887495.html

  6. Ofori en güzeli bence kesinlikle japonya için yapılanı çok çok çok güzel olmuş o!!!! Harbiden hemen kamera arkası olaylarına daldık ama hızlıyız işte sevdiğimiz şeylerde bir sonraki adımıda düşünüyoruz 🙂 Olmazsa olmaz…

  7. @ sermin

    Evet bende Japonya için yapılanı çok beğendim; hatta ilk başta o afişi aramıştım siteye koymak için ama bulamamıştım.Bir de şu trailerı izlesene, bu da çok güzel..

  8. Allahım burun kanaması!!!! Ya Ewan ne kadar tatlı olmuş ya dönüp dönüp aynı şeyi diyorum ama j.carrey’i satmak gibi olmasın Ewan bu filmin Meleği. Bir adam bu kadar mı masum bakabilir, rolune yakıştırır kendini 🙂 Çok sabırsızlandım….

  9. Aaa bu arada site ahali 😀 Sevgililer gününüz kutlu olsun 🙂 Sevgilisi olanın olmayanın bu gün illede sevgilisi olanlar için değil bu arada bunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Tamamen zamanında sevgilileri tüm yasaklamalara rağmen evlendiren aziz valentine içindir. Sevgilisi olmayanlar, tam bugün ayrılanlar hatta benim gibi bu güne hiçbir zaman sevgilili zamanlarında denk gelemeyenler vs vs bugün hepimizin günüdür birbirimizi sevdiğimiz sürece, birileri bizi sevdiği sürece hergün sevgililer günü 🙂

  10. @ sermin

    Bende yaşıyorum o burun kanamasını; ilk fragmanda olay hep hapishanede geçiyormuş gibi geliyordu bana ama bunu izleyince bunlar dışarda baya bir işler karıştırmışlar.Aslında bunlar demek yanlış olur, Jim Carrey’nin canlandırdığı karakter çok kurnaz gibi görünüyor..Her izleyişimde daha çok seviyorum bunları..

    Ewan çok tatlı gerçekten; hapishanede ilk tanıştıkları sahnede ne güzel bakıyor öyle; maviş maviş gözlerle..bir de bu manyak araba mı almış adama; iki tane kırmızı araba vardı evin önünde..

  11. Galiba evet ya almış. Almıştır almıştır. Zaten ev araba derken Ewan soruyor hani bu para nerden? Jim de sen parayı boş ver diyor ama… Huylu huyundan vazgeçmez hesabı. Ancak aşk galip gelicek bak gör 🙂 Eğer senaristler süpriz yapmazsa

  12. @ sermin

    Şunlara bir göz atsana; çok güzeller..Br de filmi online veren bir yer bulsam, valla anında izleyeceğim.Böyle yaparak filmi katlediyoruz gibi geliyor ama yine de kendime engel olamıyorum bu konuda..

  13. Ama bu en güzel sahnelerinden biriydi ve biz şimdi onu byle yarım öksüz yetim bıraktık olmadıki. Bence sen daha fazla araştırma dostum yoksa filmden yeterince zevk alamayacaksın. Gerçi kim bunu kime söylüyor ben olsam hayatta durduramazdım kendimi 🙂 Çok güzel ya Bende sizi seviyorum J and E !!!!

  14. @ sermin

    Ayy kendimi durdurmayıyorum ki arkadaşım, bakıp duruyorum işte.Ama artık yeter bende bırakıyorum.Bu arada söylemiş miydim bilmiyorum, bu film gerçek bir hikayeden alıntıymış diyorlar şimdi daha farklı bir gözle bakmaya başladım bile..Tamam, bakmıyorum artık..

Bir Cevap Yazın

