Supernatural 5×13 sonunda…

Uzun zamandır beklediğimiz şey sonunda gerçek oldu.Ama önce hemen bir uyarı yapalım; Supernatural’in yayınlanan son bölümünü izlemeyenler bu yazıyı kat-i suretle okumasınlar; hatta göz gezdirme gibi bir hataya asla düşmesinler..Şu an içim çığlık çığlığa, bu heyecan ne zaman durulacak bilmiyorum, ama haklı bir heyecan içindeyim..Uzun bir aradan sonra ve oldukça sıradan görünen iki bölümüm ardından sonunda yaptılar yapacaklarını.Tamam kıyamet falan kopmadı ama olsun, bir bölüm içinde heyecan veren bunca olay nasıl barındırılır bunu öğrenmiş olduk..

Anna, Dean’in rüyasında belirir , onu bir yere çağırır; ve hikaye başlar.Anna’yı hiç sevmemiştim zaten; ne bileyim Dean’e yaltaklandığı zamanlardan beri bir gıcık olma durumu baş göstermişti bende ama bu bölüm bu duygularımda haklı olduğum da ortaya çıktı.Bizim manyak, elinde bıçak tutturmuş Sam ölmeli diye..Bir de bu yetmiyormuş gibi annesiyle babasının olduğu zamana gitti..Bu dizide zamanda geri dönüş bölümlerine bayılıyorum, hele bizimkiler anneleriyle karşılaştılar ya, gözümü ekrandan bir dakika alamadım..

Sam garibim, nasıl havalı duruyor ama annesini gördüğü an eridi resmen; gözleri dolu çocuğun ya, birde “çok güzelsin” demez mi..Gülsem mi ağlasam mı bilemedim; tabi o an yanı başımda Sam’in bu hallerine gülen kardeşim saolsun, uygun duygu durumuna giremedim bir türlü.Babasıyla yaptığı “affedici” konuşmaya ne demeliydi peki; sanki ben önceden özür dileyeyim ve babama onu sevdiğimi söyleyeyim der gibi.Bayıldım yaa, resmen bayıldım; böyle bir aile sahnesi olabilir mi..Sürprizler bitmek bilemedi; bütün bu olayların sütüne birde Dean annesine “ben senin oğlunum” dedi, ben orada koptum zaten..

Tabi biraz erken bir tepki vermişim, zira ilerleyen sahnelerde bunca zaman beklediğimiz, olması için dört gözle bütün bölümlerine bakındığımız şey sonunda gerçek oldu.Bunca zaman neden beklediler bilmiyorum ama birden karşıma çıkınca, heyecanını on misli fazla hissettirdiler onu biliyorum..Micheal, sonunda Dean’le yüz yüze konuştu.Adamın, Dean’in babasının bedeniyle onunla konuşması kadar ironik bir şey olamaz herhalde; birde öyle yerinde laflar etti ki o dik baş Dean bile susup kaldı.Ne demişti “ babamın dediğini yapıyorum çünkü ben iyi bir evladım”..Ne kadar tanıdık geliyor değil mi..O sahneyi sıkılmadan yüz kere izleyebilirim herhalde.

Ne bölümdü Yarabbim; bunu sık yapmıyorlar ama yapınca işte böyle güzel yapıyorlar.Hep beklediğimiz o muhteşem bölümlerden bir tanesiydi; bundan böyle de yayınlanacak bölümler keşke böyle olsa; artık aksiyona geçebilse.Muhteşem bir dizi şu Supernatural..

51 comments

  1. 🙂 Supernatural ne zmandır duyduğum, herkesin çok güsel dediği bi dizi. Ama ben nedense hiç izemek istemedim. Neden bende bilmiorum 😀 Halbuki bu tür konulu dizileride çok severim 😀

  2. michael keşke sam ve dean in ailesinin hafızasını silmeseydi. yinede sarı gözlü şeytan öldürürmüydü onları acaba

  3. @ fato

    Anam arkadaşım, elimde olsa seni bağlar, ekranı önüne koyar zorla izlettirirdim bu diziyi:) Ama şaka bir yana zaten iki bölüm izledikten sonra üçüncüsü için sen gönüllü olurdun.Bende uzun bir süre kaçındım, izlemek istemedim ama bir gece vakti kardeşim saolsun hafif göz gezdirmeyle başladım, şimdi her yeni bölümde heyecandan yerimde duramıyorum resmen..İlk sezonlar için aynı heyecanı söyleyemem ama son sezonlar almış başını gitmiş, bizi de peşinden sürükleyip duruyor..

  4. @ metalist

    Bende silmemesini isterdim ama her şey o kadar iyi ayarlanmış ki, planın tıkıt tıkır işlemesi gerekiyor.Yayınlanan son bölümü izledin mi, orada da Eros bizimkilerin anne ve babasını birbirlerine bağladığını, böylece onların doğuşlarını garantiledklerini söylemişti.Kardeşler kaçınılmaza doğru ilerliyorlar gibi geliyor bana; pese edip bedenleri teslim edebilirler.Özelllikle Dean’den bekliyorum bunu; zira çok depresif ve artık tükenmiş vaziyette..

  5. 😀 İlk sezon çoğu dizinin sıkıcı oluo 🙂 Ama bende sabır yokki 😀 1. bölüme bakıorum sarmıosa dwm etmiorum 😀 Dur bi bunda deneyim 3-4 bölüm izlemeyi 😀

  6. @ fato

    Fatto dostum o zaman sende benim gibi yap, direk 4. sezondan başla.Ne de olsa her bölüm genellikle farklı bir hikayeden bahsediyorlar..Ama 4. sezondan itibaren tam bir toparlanma varmış, kardeşim öyle dedi.Arada kaçırdıklarını sonradan izlersin.Ama 4’den sonra kopamıyor zaten insan..

  7. hehe 4. sezon mu naptın arkadaşım 😀 E ölede olmas gibi 😀 Şu sıra waktim bol 1. sezondan başlıyım yaw 😀 Ne olduğunu anlamadan 4. sezona geçmek. 2. sezonda diil hehe Ben şu ilk sezona bu gün yada yarın başlıyım yok olmuo sıkıntıdan patlıorum dediğin gibi dirrek 4. sezona intikal ediyim. Öle daha iyi olur 😀 Bu yabancı dizilerinde amma çok sezonu oluo yaw 😀 Misali lost. Kaç sezon oldu mübarek. Gerçi onuda pek izlemedim ama 😀 Arada şöle bi dek geldiğinde bakıorum onada. sürekli geçmişe dönüolar die sıkıntıdan patladığım için izlemedim onuda 😀

    ” Sende bişiye dayanamıosun be fato ” dermişsin şimdi 😀

  8. @ fato

    Yok yok oluyor valla; bende başta çok sıkıldım, yok dedim izlemem ben bunu.Sonra en heyecanlı yerden başlayınca, kendiliğinden ilk bölümlere dönüyorsun heyecanla.Yok ben spoiler alamam dersen tabi ilk bölümden başlamak daha iyi; ama benim gibi geniş bir insansan – her türlü spoilera açığımdır- o zaman bu durum hiç etkilemiyor insanı..Zaten bu dizileri hep ortalaraında yakalıyorum, hiç daha başından beri takip edeyim gayesine girmediğimden benim süreç gemellikle bu şekilde ilerliyor..

  9. Bu bölüm de, bundan sonraki de (Eros’lu olan) şahane bölümlerdi, ama şimdi martın 25’ine kadar mı ne tatile girmişler. Ayıp denen bir şey var, zaten aralıkta 2 ay bekletmemişler miydi bizi? Sezon tam hızlanmış, güzelleşmişken bu yapılır mı?

    Bu arada ben ilk sezonda inanılmaz sıkılmıştım, ilk sezonu bu kadar kötü olup da sonra bu derece güzelleşen başka bir dizi yoktur Supernatural’dan başka herhalde. İzleyemedim bile ilk sezondaki bölümlerin yarısını, sürekli uykum geliyordu ve uyuyordum ekranın karşısında :)) Yalnız 2. sezonla birlikte adam olmaya başlıyor, 3’ün başından itibaren de süper hale geliyor.

  10. 🙂 Spoiler alınca izleme hevesim kaçıo 🙂 İris dizisinde finali hakkında spoiler aldım izlemeye korkuorum şimdi 😀 Kİ ni tekim izlemiorum 🙂 Şincik bundada alırsam izleyemm die korkuorum 😀

  11. @ çavlan

    Evet bende son 2 bölümü çok beğendim; böyle arada sırada üst üste güzel bölüm verip heyecanı yerinde tutmasını çok iyi biliyorlar.Ama tatile gireceğini bilmiyordum, bende çok sinirlendim bak şimdi.Zaten daha yeni başlamadı mı, onca zaman ara ver, sonra 3 bölüm at ortaya, sonra tekrar tatil..Bu diziler azcık reyting görünce milleti sürüklemeyi kendilerine görev bilmişler herhalde..

    Zaten daha şöyle ciddi bir gelişme göremedik; bu savaş ne zaman olacak, kıyamet ne durumda, salla başını izle bölümünü kıvamında ilerliyoruz..Seviyorum bu diziyi ama, karakterlerini seviyorum, hikayesini seviyorum..Yine de tatil durumu dalga geçer gibi olmuş, çok sinir bozucu..

  12. @ fato

    O zaman yapacak bir şeyim yok arkadaşım, elimden gelen bütün ikna yöntemlerini kullandım sana; ama bak Çavlan’da benimle aynı görüşte..Sezonlar ilerledikçe güzelliğini gösteren bir dizi bu..Arada bir kaç bölüm atlasan sorun olmaz bence.Ama yine de karar sana ait tabi, bendeki ikna çalışmaları bu kadar..

  13. 😀 Seni mi kırcam canım 🙂 Du bakalım bi ara başlıyım şu ilk sezona olmadı atlaya atlaya yetişirim size 🙂 Bu kadar övüldüğüne göre güsel dizi demekki 🙂 Heleki sen bu kadar çok övüosan 🙂

  14. @ fato

    Canım dostum; bu dizi için tek bir söz edebiliyorum artık; çarpılmadan diziyi bitirebilmek.Zaten bir dönem “töbe töbee” diyerek izlemiştim, hala diyorum ama artık içimden 🙂

  15. ÇArpılamdan mı 🙂 İyi merak ettirdin beni walla ofori 😀 Gelde izleme 🙂 Şimdi ben bi yol alıyım izlemeye 😀 Hazır boş vaktim war. Nie çarpılma korkusu war acep 🙂 Merak ettim şimdi. Senden korkulur walla ofori. Sayende diziyi merak ettim yani 🙂 İzlemeye gidiorum. Bakalım nasıl imiş 😀 Bende töbe töbe lere boğulcammı acep 😀

  16. nasıl yani
    tamam izlemedim ama okudum
    tatil dönüşü ilk iş izleyeceğim ama yine mi ara verildi diziye
    deliricem artık

  17. @ mavi

    Valla bende seninle birlikte delireceğim, abarttıkça abartıyorlar, nasıl olsa izleyenler var ama değil mi.Bu da Lost gibi olmasın lütfen diyorum, millette ne tatil aşkı varmış kardeşim, yapa yapa bitiremediler bir türlü..

  18. 😀 canm 1. sezon 6. bölümdeyim ama hiç öle dediğiniz gibi sıkıcı diil 🙂 Acayip güssel. Heleki korku filmi niteliğinde çekmişler ya annem o kadarcık korku sahnelerinden bile tırstı 😀 walla ilk sezon çok hoş her bölüm ayrı bi hikaye 😀 Ayrı bi korku unsuru 🙂 + sammy nin abisi warya dean 🙂 O nasıl bi mükemmelliyettir bea 🙂 Bayıldım çocuğa 🙂 O kadar tatlıki. Du bakalım dwmına ne çıkcak. bakalım babalarını nasıl bulcaklar 🙂 Hehe benim merak ettiğim kısımlar baya geride 🙂 Yetişcem size 2 haftaya kadar görürsünüz 🙂

  19. 1. sezonda sıkılmadıysan sonraki sezonlara bayılacaksın bence çünkü her sezon bir öncekinden daha iyi. Dean konusunda doğru söze ne denir, of Dean of 🙂

  20. 😀 Walla bende öle düşünüoum 😀 İlk seon çok güsel dier sezonlarda kendimden geçerim artık. Dean ede aşık olurum 😀

  21. @ fato

    Bende bazen korkuyorum valla; gecenin bir körü asla tek başına izlenmemesi gerek; özlelikle benim gibi tırsak bir bünyeye sahip insanlar tarafından.Kardeşim arada tırsıyorum dediğinde gülerdim ama arada öyle bölümler yapıyor ki insafsızlar; korku filmi izler gibi geriliyorsun.Bir de bölümler ilerledikçe adamları da sevip sahiplendiğimiziden, onların başına gelen bizim başımızı geliyormuş gibi üzülüyoruz, korkuyoruz..

    Kıytırık bir korku filmi olsa, oradakilere empati kuracağımıza güleriz hatta; ama Sam ve Dean biraderlerden uzak dursun her şey ve de herkes.Bu arada Dean hayranlığın gözümden kaçmadı; bu konuda ciddi bir çatışma yaşayacakmışız gibi geldi, zira onu bende çoks eviyorum, kız o paylaşılmayacak adam bee..Bakışına kurban olsun herkes..Bir de o kadar güzel oynuyor ki; o Dean karakteri hem karizmatik, hem komik, seviyorum adamı yaa..

    Dean’in her şeyden korktuğu bir bölüm vardı; onu nasıl izlemeni istiyorum bir bilsen..Gülmekten yerlere yatmıştım, ay dönüp dönüp bir daha izlemiştik.Muhteşem karakter valla..

  22. @ çavlan

    Aynen katılıyorum arkadaşım; öyle bir dizi ki büyüdükçe güzelleşiyor mübarek..Sıradan bir Buffy edasında başlamış olabilir ama kendini aştığı, bizi de haklı bir şekilde peşinden sürüklediği bir gerçek..Seviyorum ya onları; Dean forever her zaman ilk söylenecek söz..Son bölümlerde çok üzgün ama, sen ne diyorsun Çavlan..Bedenini verecek mi; bana verecekmiş gibi geliyor.Bütün o konuşmalar, karşı çıkmalar; artık her şey bitsin istiyor, adam dayanmanın son noktasında..

  23. @ mavi

    Anam, – elim belimde cevap yazarım- yalancı mavi, ortalarda dolanıp ne diye “Dean’ın bana söz var” dedikoduları yayıyorsun..Bir kere bana senin bu ifadenin yalan olduğunu söyledi ve bana söz verip göz kırptı.Onun göz kırpışının nasıl bir etkisi olduğunu sen iyi bilirsin; asla vermem onu kimseye..Zaten o çirkin karısına da ayrı bir gıcıklığım var; iyykk..

  24. Ofori, valla bana da vazgeçip yenilecekmiş gibi geliyor. Fena halde bıkkın, bezgin, yorgun son bölümlerde, ‘illallah’ deyip verecekmiş bedenini gibi. Sam de nerde iblis kanı görse kendini kaybediyor, o da vericek bence, lucifer’la michael’in karşılaşması olacak final. Ama sonra nasıl devam ettirecekler acaba, çünkü 6. sezon için de yenilenmiş dizi (oley), bu sezon bitmiyor yani. Benim korkum Castiel’e kıymaları, çünkü bir Dean bir Castiel, başkasını tanımam 🙂

  25. @ çavlan

    Ben hatta o son sahnede bekledim valla; tamam bu artık bakacak gökyüzüne ve “al beni, yeter artık, bıktım vazgeçtim” diyecekmiş gibi geldi; hatta o kadar emindim ki öyle diyeceğine, hala bekliyorum açıkcası..Bütün sezon onunla savaştı durdu; bunu kendi başıma, kendi “irademle” halledebilirim diye tepindi resmen, ama artık son szöler söyleniyor, son çırpınışlar veriliyor gibi..

    Daha heyecanlı bir kademede ilerliyoruz; 6. sezon kardeşler arası bir savaşın başlangıcı olmasın sakın; ki öyle deiğime bakma bence olsun varsın..Bende Castie’e kıyamam valla, canım o benim..Küçük çocuk gibi dolanıp duruyor ortada; onu kimseye yar edemem..böyle karakter yapıyorlar, sonra izleyici yoldan çıkınca biz “manyak” oluyoruz..

  26. haha dean in herşeyden korktuğu bölümdeyim ofori 😀 Şuan başındayım 🙂 4. sezon 6. bölüm 😀 Dur bakalım beni nasıl güldürcek hehe 😀 Bayılıorum bu Dean e yaw 😀 Şanslı da. Kaç kare ölümden yırttı 😀 Nese ben dwm ediyim izlemeye 😀

  27. haha bölümün sonundaki eye of tiger şovu güseldi 😀 Koptum yaw bölümde 😀 kediyi gördüğünde bağrışı falan mükemmeldi dean i ilk defa böle gördüm 😀 jean ackles rolünün hakkını mükemmel bi şekilde werio walla 😀 Aşık oluorum ben 😀

  28. uzun bir aradan sonra iki bölümüde izledim
    ve aslında ne kadar alıştığımı fark ettim
    heşe Dean
    adam kankam gibi xD
    13. bölüm acıydı tabi
    Mikaili babasının bedeninde görmesi garip oldu gerçekten
    Samin annesine dolu dolu bakması babasıyla konuşması

    ama ben 14. bölümü daha bi sevdim sanırım
    dört atlı muhabbeti o karizmatik meleğimizi bile yerlere düşürdü ya..
    hele Dean en son ağlak ağlak dolandı ya,onun içindeki yalnızlığı ben bilirim ah ulen.
    bu sezon nasıl toparlarlar bilmiyorum ama bu diziye hakettiği gibi bir final istiyorum

  29. 😀 Bitti 5. sezon 14. bölüm 😀 AMa öle bi bittiki nasıl dayancam bilmiorum 😦 Dewm bölümde teee 25 marttaymış galiba 😀 ÖYle bi bittiki 😀 Dean ağlamasın yaaaaa…. Ofori siz nasıl beklediniz böle diziyi. ben bir anda 5 sezonu izledim şimdi ne yapsam bilmiorum. Sıkıntıdan patlıorum. sanki hayatımda bi yer etti 😀 Walla allah razı olsun sen olmasaydın ben bu diziyi izlemezdim 🙂 Her ne kadar işin içine melekler de girince dediğin gibi tövbe tövbe diyip dursamda yinede izledim durdum 😀 Melek demişken castial e bittim 😀 Acayip karizmatik 😀

  30. @ fato

    Ayy Fato öyle bir anlatmuşsın ki diziyi ben çekmişim gibi sevindim.Bu diziyi herkes bilsin, sevsin istiyorum ama yine de kimse bilmesin istiyorum.O kadar değerli geliyor bana; tabi artık şimdi sana da değerli geliyor..Biz izleyelim, herkes sevsin, takdir etsin ama en çok biz sevelim istiyorum..

    Bu arada Castiel’in o masum duruşuna edecek laf bulamıyorum bir türlü.Onun ailesine döndüğü sahneye ne diyorsun peki; ben içim parçalanarak izlemiştim resmen.En sevdiğim bölümler onlardır; bir de bu bölüm var, bizimkilerin aileleriyle karşılaştıkları geçmiş bölümü.Sam nasıl da ağlamsık oldu bir anda..

    Bayılıyorum bu diziye ya; resmen içinde her şey var.Sözde doğa sütü olaylar anlatılıyor ama o kadar çok duygu geçişi var ki, işte bizi bir şekilde bu durum bağlıyor diziye..Bir de aşk yok; kardeş sevgisi, bağlılıkla bu kadar sezon sündürmeden ilerleyen bir dizi..

  31. Castiel in o aile sahnesinde benimde içim burkuldu 😀 O kadar güsel bi aileydiki. Meleğin kızının içine girmesi falan 🙂 Ay çok güseldi yaw. Castiel in ben bide bu gelecek ve geçmişte Dean bi kere geleceğe gitmişti 😀 5 yıl sonrayamıydı neydi. Castiel in ordaki haline bitmiştim ben. Dean in de dediği odun halinden kurtulmuştu. Tabi o bölümde bi ayrıydı. Dean ve Sam in gelecekte öyle olduğunu düşünmek bile istemiorum. Ay düşünmesi bile kötü 🙂 Sardı bu Dean ve Sam beni 😀 Kardeşlik diyince 14. bölüm geldi aklıma. Nasıl üzüldü Dean öle. Sam in hali harap. Dean kesin bedenini vericek. dayanamas dha fazla gibime gelio.MAvi ninde dediği gibi inşallah mükemmel bi final yapar. Happy end li tabi 😀 Kötü sonlara içim elvermio.. Aşk olmaması iyi bi yana. Dean i mesela aşık düşenemiorum. Olamasda zati ya 😀 O böyle çapkın daha iyi :)Yalnız dizi bizi öle sardıki Burayı acayip bi spoiler sayfasına çevirdik hehe Gerçi beni daha yeni sardı ama 😀

  32. @ fato

    Yaa bak iyi hatırlattın o gelecek sahnesinde ben gülsem mi ağlasam mı bilemedim Castiel için, adam ne hale gelmişti öyle yaa; resmen kızları toplamış çevresine grup halinde takılıyorlardı.Düşmüş meleğin halide böyle oluyormuş.Zaten benim vermek istediğim bütün tepkileri geçmişten gelen Dean saolsun bir güzel gösterdi.

    Castiel’li sahneleri ayrı bir seviyorum; hatta Dean’ın bunu geneleve götrüdüğü sahnede ne gülmüştüm yarabbim.Adam kendisine gelen kızı görünce nasıl da gözleri büyütmüştü, nasıl terledi o öyle.Ay valla hala gülüyorum düşündükçe.Sen ne diyorsun o sahneye; Dean da az gülmemişti adamın haline..

    Valla burası da spoiler sayfası gibi oldu.Ama olsun bizim konuştuklarımız şimdiye kadar yayınlanan bölümler, üstünden de baya geçmiş, doya doya konuşalım, boşver..İçime ata ata bir hal oldum..

  33. hehe genelev sahnesi. Ay tamamiyle koptum. Castiel neydi öle. Yazık yaaa. Heleki içeriye gittiği kızada ailesinden bahsedince uçtum. Dean de koptu tabi. Sanane kızın ailesinden. Boşver işini gör. Dean seni nie götürdü oraya dimi ama 😀 Haha bak aklıma getirdin yine gülesim geldi. Bide çok güldüklerimden biride bu şekil değiştirenmiydi neydi. Hep oyun oynuodu sam ve dean la. hatta sonra bi melek çıkmıştı. onun olduğu bölümlerede çok gülmüştüm. Ne meleğiydi cebrail miydi neydi. herhalde öleydi 😀 O sahnelerde güseldi. ÖZellikle sam uykudan uyanı dean ile kahvaltıya gidiolar dean ölüo. Ne yaprsa yapsın sam bi türlü engel olamıodu ya. O bölüm çok güseldi. İlk başlarda güldüm güldüm ama sonra baya bi kötü oldum yok artık falan dedim. Bide tv nin içinde oldukları bölüm war. Onda ayrı bi koptum. Hatta bi japon programına bile çıkmışlardı. O bölümde özellikle katıla katıla güldüm. Hehe bak yine izleyesim geldi 😀

  34. @ fato

    O televizyon sahnesi benimde favorimdir, birde bunun çok beğendiği bir doktor vardı ya, adamı ayakkabılarından tanıdı resmen..Bu kadar hayran ona yani; bu açıdan bana biraz bizi hatırlattı.Bizde Dean diye ölüyoruz o da doktor Sexy diye ölüp diriliyor.Adamın bütün filmleri, dizileri bilmesine baylıyorum..Her cümlesinde mutlaka bir filmden alıntı var, süper karakter valla..

    Cebrail’li sahne süperdi; o nasıl konuşmaydı öyle..Bütün bölümleri indirip sil baştan izlemek gerek hepsini, ancak bir daha hevesim geçer.Zira seninle konuştukça tekrar bir şeyler mıncıklıyor beni, izle izle diye..Ayy fena oldum valla..

  35. @ mavi

    Bende iconu görünce böyle bir kalakaldım; adam ne karizma ama..Bir de bazıları sadece karizma olur, bunda masumiyet de var..İnsan bakmaya kıyamıyor..

  36. katılıyorum
    mesela o masumiyer Dean’de yok
    Dean de ne olduğunu ben sana özel olarak anlatırım burası yeri değil xD

  37. hehe icon ne iconu dediydim bi baktım yukarı castiel. Adam gerçekten mükemmel karizmatik yaw 😀 İZle gitsin ofori diziyi bi daha 😀 Ama bu seferde tadı kaçarsa 😀 İZleme izleme tadı böle kalsın 😀 Bide ne sorcam 15. bölüm 25 martta gelcekmiş ya. Normaldede mi hep böle uzun aralıklarla geliodu bölümler. 25 mart çok uzun ya 😀

  38. @ mavi

    Heheh, tamam o zaman bir ara dinlemek isterim..Valla alemsin Mavi yaa, Dean’da ne olduğunu amsaya yatırmayalım evet, sonra blog istenmeyen blog olarak rapor edilmeye başlanır, mazallah yani 🙂

  39. @ fato

    Yok arkadaşım, normal bir şekilde ilerlerse haftada bir yeni bölüm çıkıyor ama bunlar bu sezon biraz uçtular; ikide bir tatil yapıp duruyorlar.Toplasan seri bir şekilde 3-4 bölüm izliyoruz sonradan al bir daha tatil yapıyoruz bir ayaklarındalar..Bizde onu eleştiriyoruz ya; adamlar belki de haklı bir şekilde popülerliklerini kullanıyorlar böylece..Ama yine de bekletiyorlar mı; bakınız bekliyoruz hala..

  40. 😀 ay yapma ya.. Ben nasıl dayanırım 15. bölümü beklemeye 😀 Dayanıo insan walla dediğin gibi. Napalım beklicez 25 marta kadar. Topu topu çetikleri 1 saat aaa :d Ne bu böle 😀 Hiç bizimkileri örnek almıolar 2 saat lik dizi süresi + 3-4 yıl sürüo 😀

  41. Dean ile Cassin bir videosunu yapmış arkadaşlar facebookta
    yakıştırmışlar biraz xD

  42. @ mavi

    Heheh, onları yakıştıran çok dostum; slash olayına kayarsak on numaralık bir liste yapsam bu ikisi kesin ilk numarayı kaparlar..Dizide zaten ne zaman konuşsalar, burun burunalar..

  43. @ mavi

    Ne kitabı mavi, neyden bahsediyorsun, hemen açıkla bana hemen, bütün sorularımın cevabını istiyorum.Haberim yok benim, hiii…

  44. aşklarımızı okumakta varmış nasipte oforicim xD şahsen ben çok memnunum (=
    SuperNatural-Bir daha asla
    kitabı çıktı
    seri olarak yayınlanacak
    süper oldu süper ^^’

  45. @ mavi

    Hadi yaa, bana bak Mavi kitabı aldığında – ki onun türkçe çevirisi var mıdır bilemem- ama bana haber vermezsen küserim bak:D

  46. @ mavi

    Tamam tamam, bende kitabı alana kadar sen bitirirsin artık; yani biraz kıskanmakla birlikte, – kabul ediyorum biraz değil, “çok” kıskandım- bende hemen gidip satın alacağım kitabı..Bari ortada yeni bölüm yok, kitabını okuyalım..

Bir Cevap Yazın

