Ponyo izlemek isteyen…

Şu TRT Çocuk, çok güzel kanalmış gerçekten; dikkat ettiyseniz son günlerde Miyazaki filmleri veriliyor peş peşe.Şimdiye kadar izlememiş olanlar; izlemek isteyip de imkan bulamamış olanlar için süper bir olanak sunuyor..Adamın neredeyse bütün filmlerini gün aşırı veriyorlar.Hatta hatırlarım ilk verdikleri zaman ben üniversitedeydim daha; hayatımda ilk defa bir kanala teşekkür maili atmıştım..Hala da teşekkür ederim tabi..

Film olacaksa, böylesi olsun daha iyi..Bütün aile oturup izliyoruz ve de bolca eğleniyoruz.Neyse benim asıl söylemek istediğim şey; Pazar günü saat 13’de Miyazaki ustanın son filmi Ponyo yayınlanacak bu kanalda.Bu kadar erken izletme imkanı sundukları için çok ama çok mutluyum..O gün nöbet çıkışı olacağım, ama sırf bir daha izlemek adına uyumam, yine oturup izlerim..

İzlemeyenler kaçırmasın derim, çok seveceksiniz..

6 thoughts on “Ponyo izlemek isteyen…

  1. Miyazaki ustanın izlemediğim tek anime filmi bunu da en kısa zamanda izleyeceğim Trt çocuğumuz yok evde ağlasam mı acaba:(

  2. ben izledim gerçekten çok güzel bu adamın hayranıyım.gercek bır dahı bence.anımeleri arasında benim favorim howl’s moving castle

  3. bende bir miyazaki hastası olarak izleyeceğim daha öncede izledim ama tekrar izlenecek kadar güzel :=)

  4. @ chibi

    Bende geçenlerde kardeşimin zoruyla izlemiştim; hep aklımdaydı ama oturup izleyemiyordum, sonra birgün tak oturduk bir solukta izledik hepsini..Trt de verileni de izledim, türkçe seslendirme güzel ama bana hala garip geliyor..Mutlaka izle arkadaşım..

  5. @ elif

    Aynı düşüncedeyim arkadaşım; benim içinde Howl başka bir yerdedir, zaten bir yerde Miyazaki denildiğinde gözümü o filmle açmıştım.Sonradan diğer filmlerini izlemiştik, yürüyen şato benim ilk Miyazaki filmimdir, belki de bundan dolayı hala içlerinde en değerlisi bu geliyor bana..

  6. @ winpohu

    Miyazaki filmlerini bulduğun anda izlemelisin bence de; zira ne zaman karşına çıkacakları hiç belli olmuyor..Hele böyle güzel filmleri olunca daha bir hevesle izliyorum bende:)

Bir Cevap Yazın

