Ewan McGregor…

Bu adamı ilk defa hangi filmde izledim hatırlamıyorum ama adım kadar eminin daha ilk göründüğü sahnede şu cazibesine vurulmadıysam bende ofori değilim..Ne zaman çıksa karşıma iç çekerek bakıyorum resmen..Bu durum, liseli kızların poster yapıştırma olayları gibi değil bende;daha çok adamın güzelliğine, o yakışıklı ve havalı duruşuna bir hayranlık, ciddi bir saygı duruşu gibi…Yani şuna bakıp da bu adamı beğenmeyen bir bayan olamaz diye düşünüyorum..

Adam, sektöre bir adım önde girmiş işte; oyunculuğu hakkında dikkat ettiyseniz hiçbir şey söylemiyorum; “söyleyemiyorum”.Zira onun oynadığı sahnelerde konu neymiş, oyunculuk nasılmış hiç mi hiç ilgimi çekmiyor, bütün dikkatim sadece onun yüz ifadesinde o kadar..Seviyorum işte; kardeşim arada sırada iconlarını gönderiyor, mest oluyorum onlara bakarken.Uzun süredir böyle bir itirafta bulunmamıştım, ama artık dayanamıyorum,dün izlediğim ” Kırmızı Değirmen” filminden sonra bu duygularımı açığa vurmam gerektiğini düşündüm..

Seviyorum bu adamı; nesini derseniz elimi yüzüme kapatarak; tipini derim acımdan..

Reklamlar

10 thoughts on “Ewan McGregor…

  1. ben de trainspotting’de izlemistim ilk kendisini. o zamanlar tabii asi ergenleriz, ewan mcgregor da bi eroinmani canlandiriyordu, o cokmus makyajin altinda bile yakisikliydi…
    yakisikli adam vasselam

  2. trainspotting de süperdi
    hem gençti hem yakışıklıydı
    şimdi hem olgun hem yakışıklı xD
    güzel adam vesselam ^^
    ama diğer filmlerini bilmem
    sadece ADAyı biliyorum o da sırf bi ada manyaklığıdır gidiyodu bende adalı her filmi izleyebilirdim bi aralar xD

    neden daha süper yapımlarda görmüyoruz
    hollowood ne arar bu endamdan başka bilmiyorum

    yazarken aklıma geldi
    Melekler ve Şeytanlarda da saçma bir roldeydi kendisi xD

  3. 😀 the island-ada filminde izledim bu adamı 😀 scarlett johansen la oynuodu. Gerçekten karizmatik adam 😀 Daha sonrada melekler ve şeytanlar filminde görmüştüm 🙂 Oyunculuk birebir adamın. E yakışıklıda daha ne olsun 🙂 Hak veriorum sana ofori bende özellikle ada filminde sırf onunla ilgilenmiştim filmle diil 😀

  4. Melekler ve Şeytanlarda izledim hatta 2 gün önce:)) Adam kesinlikle çok güzel rol yapıyor. Bu filmde rol içinde başka bir rol yapıyordu. ( bu ne biçim cümleyse artık 🙂 ) Yani olduğundan farklı görünüyordu. ( şimdi oldu) Kitabı okumama rağmen ben bile şüpheye düştüm acaba benmi yanlış hatırlıyorum diye gerçekten böylemiydi diye.

  5. @ kuchikirukia

    Aslında bunun için bir güncelleme yapacağım ama yine de söylemeden geçmek istemedim, son filminin fragmanını izledin mi, benim gibi ağzın açık kalacaktır..Adamın yüzü çok güzel yaa; hem masum, hem çekici, öyle bir şey işte..

  6. @ mavi

    Adayı nasıl unuturum; film güzeldi falan ama gözüm ondan ayrılmadı desem yeridir..Sinemada izlemiştik filmi, ne kadar beğenmiştik anlatamam.Ve evet o dönemlerde Ada çılgınlığı vardı, güzel bir dönemdi ama..Bu rolü ondan başkası oynasaydı bu kadar güzel gelir miydi bu film gözüme bilemiyorum..

  7. @ fato

    Benim ilgim biraz da kardeşim sayesind eoldu.zırt pırt fotolarını gönderip duruyordu bir dönem, sonra baktım haklı kız, “bir alıcı gözüyle bakmak lazımmış meğer” dedim kendime.İşte hala alıcı gözle bakıyoruz; artık onun oynayacağı filmleri önceden takip ediyorum..arada sırada birilerine böyle körü körüne bağlanmak güzel bir şey aslında; dönem dönem insanlar değişiyor ama o an için “çılgın fan” izlenimi yetiyor bana..

  8. @ 4astrea

    Desene, Melekler ve Şeytanları herkes izlemiş, bir ben kalmışım.kitabını okusaydım şimdiye kadar çoktan okumuştum ama zamanında kardeşim vermişti bana, yine de içimden okumak gelmemişti..Belki bir gün okurum, sonrada koştura koştura izlerim filmi.Gerçi film hakkında pek de olumlu eleştiriler yoktu diye biliyorum..Yine de bu adamı görmek için bakmak lazım 🙂

  9. arkadaş olalım mı tuttum seni:) totally captivatedı ararken buldum blogunu, ama zevklerimiz baya ortakmış! bnm de blogum http://www.nazli.com, gerçi bi süredir yazamıyorum ama olsun. iletişime geçersen konuşuruz :)) xx

  10. @ nazomi

    Tabi arkadaşım, ama siten görünmüyor, tıklayınca gelmiyor, link mi hatalı acaba..Ben her zaman açığım muhabbete; hele TC sevgimiz birse daha ne olsun ki..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s