Lost varmış diyorlar…

Bu dizi hakkında ne diyeceğimi bilemiyorum aslında.Seviyorum sevmesine; ama yeri geldiğinde içimden çok küfür etmişliğim de vardır.En çok da her sezon soru işaretlerinin cevabını bulacağız diye izlemeye başlarken zihinler daha da karman çorman olmuş bir şekilde sezon kapattığımızdan.hiç bir şeyin açık cevabı olmadığı gibi sorular yığıldıkça yığılmaya devam ediyor.Her seferinde de “a ama artık yeter kardeşim” diyerek sezonu kapatıyoruz ve ben her seferinde yeni sezona biraz da onlara inat olsun diye gecikmeli başlıyorum..

O dönem içimden izlemek gelmiyor; ama bir başladım mı çekirdek gibi mübarek şey bitirmeden de içim rahat etmiyor.Lost izleyenlerin müzdarip olduğu ortak dert de bu olsa gerek.Son sezon başlamadan önce  özet bir özel bölüm vermişler; çok da iyi yapmışlar bence, zira sezon aralıkları saolsunlar o kadar uzun tutuyorlar ki insanı “öyle bir dizi mi vardı” dedirtme noktasına sürüklüyorlar.Özet bölümü izlerken hiç de bir şey hatırlamadığımı anladım; zaten her şey yayla çorbası kıvamında karışık; bakalım son sezon neler olacak..

Son sezon olması şerefine; bunca insana acıyarak bir ki sorunun cevabını verip öyle güle güle demlerini umuyoruz; yoksa nanik yapmaya alışkın senaristler yine aynı şeyi yapabilirler; ki en çok da bundan korkuyorum..Hadi bakalım, Lost serüveni bir daha başlıyor, bizde heyecanla bekliyoruz..

6 thoughts on “Lost varmış diyorlar…

  1. uf artık gelsinler yemin ederim
    özet izlemekten fragman aramaktan delirdim
    bitirsinler temiz temzi bizde zamanında böyle bir efsane vardı diye analım.
    yarın akşam üstü anca bize ulaşır diyolar ama
    çıldırabilirim xD

  2. Bu dizinin numarası, şaşırtmaya devam etmesi ama nerdeyse hep tutarlı devam etmesi. Sezon bittiginde bu kadar süre nasıl geçecek diye hayıflanmıstım, o kadar uzun bir ara veriyorlar ki ben de senin gibi neler oldugunu unutmusum. Ama sorarsan değer mi? Evet Lost için değer. (Umarım bu sezon sonunda da fikrim aynı kalır.)

  3. @ mavi

    Valla bende çıldırabilirim, hep böyle yapıyor pisler; aslında “pisler” yerine daha ağır bir kleime kullanırdım ama blogun dili bozulmasın maksat..İlk 4 dakika nete sızmıştı, onu izledin mi..Gerçi onda da pek bir şey görmedik ya; yarısı özet gibiydi mübareğin..Neyse hadi bakalım başlasın da izleyelim..

  4. @ depresan

    Evet bu kadar şaşırtmasa; her sezon tekraradn yeni soru işaretleri yaratmasa bu kadar uzun ara veren bir dizi çokan unutulmuş; hatta unutulmaktan ziyade terk edilmişti şimdiye kadar.Şahsen ben çok terk etmeyi düşündüm ama her sezon adamlar sil baştan beni kendilerine bağlamayı bildiler..Bir başlasa da doya doya konuşsak artık.Son sezon diyorlar; hakkını teslm etmesi umuduyla..

  5. ben diyodum ki bu kadar beklettiler kesintırt bişey çıkar
    ama hayalelrim yıkılmadı açıkçası
    iki farklı zaman vardı kafamız karışıyodu şimdi tek zaman çift evren var ya da iki zaman iki evren
    bu sezon sonu bende zaman sıçramalarından kafayı sıyırıp ölebilirim xD

    güzeldi bence
    umarım böyle gider ^^
    dört dakikayıda özetinide izlemiştim
    malum unuttuk çoğu şeyi ^^

  6. @ mavi

    Paralel zamanlar diyorlar ama bilemiyorum bende.Zaten her sezon yapıyorlar bunu; ya geçmiş, ya gelecek gösteriliyor, hikaye böyle karman çorman ilerleyip gidiyor işte..zaten bu karışıklıktan dolayı hiç bir şey anlamıyorum; uzun zaman önce de anlamayı bıraktım artık.Lost, bitecekde biz göreceğiz..O kadar uzun ara veriyorlar ki zaten çoğu şeyi unutmuşum gene..

Bir Cevap Yazın

