Kırık Kalpler Durağı…

Bugünlerde üst üste güzel haberler alıyoruz; bakınız sevdiğimiz dizilerin yeniden başlaması, uzun zamandır yeni albüm çıkarmayan sesine kurban olduklarımızın artık bir faaliyete geçmesi derken oldukça bereketli günler bizi bekliyor.Candan Erçetin, benim için canı gönülden sevip sahipleneceğim sanatçılar arasında yer alır.Şimdiye kadar tek bir albümü yoktur ki beni hayal kırıklığına uğrattı diyebileyim..Her şarkısına aynı hayranlıkla yaklaşmıyorum tabi ama arada sırada beni yıllar boyunca götürecek öyle şarkılar yapıyor ki, radyo da denk geldiğim an asla değiştirmeyeceğim sanatçılar arasına giriyor..

Bir Elbette şarkısı, bir Onlar yanlış biliyor sitemi ve daha niceleri derken şarkılar alttan alta fısıldıyor zaten; “bu kadını boş yere sevmiyorsunuz siz” diyerek.Yeni albümü yavaş yavaş dinleyip sindirmeye başladım bile, yakında bünyeye tamamen yerleşip kök salması muhtemelmiş gibi görünüyor..Öyle illa müzik dinleyeyim delisi değilim ama bu ve bunun gibi birkaç tanesi var beni benden alan ve asla hayır diyemeyeceğim, istemsiz bir şekilde saldırıyorum şarkılarına..

Bu konularda biraz sabit fikirliyim; müzikte kimi sevdiysem yıllar boyunca onlar devam ederse bende onlarla birlikte devam diyorum.Ve Candan Erçetin gibiler, zaten takip edilmeyi sonuna kadar hak edenler..Ve bu yazı oldukça geç de olsa onun yeni albüm müjdesi olsun benden..

2 thoughts on “Kırık Kalpler Durağı…

  1. Mükemmel yorum ve mükemmel sarkılar asla bitkinlik yaratmayacak sarkılar yılların eskıtemediği misali

  2. @ Aysel

    aynen öyle valla, bir gece vakti nöbetteyim, bilgisayarda bunun şarkısı çalmaya başladı, anında yorgunluğum uçup gitti sanki, o kadar enerji veriyor ki insana şarkıları, dinlemekle asla bıkılmayacak kadar güzeller.Allah bozmasın performansını diyelim..

Bir Cevap Yazın

