Alice in Wonderland ~ Burton amca el sallar…

Herkesin bildiği üzere çok sevgili yönetmenimiz Tim Burton amca, şimdi de Alice Harikalar Diyarında masalının bir filmi çekti; ne zaman vizyona girer bilemiyorum ama şu resimlerinden ve de etrafta dönüp duran fragmanlarından dolayı ayrı bir heyecan içinde bekleme modundayız.Mesele; “Amanın Alice’in filmi çekilecekmiş” meselesi değil; asıl mesele ve heyecan kaynağı; Tim Burton’ın bir film çekecek/çekmiş olması.Evet elinde heyecanı bir kat daha katlayacak bir hikayesi var ama adam onu değil de ne bileyim bir karıncanın günlük maceralarını bile anlatsa gözüm kapalı koşa koşa gider izlerim herhalde.Ona karşı bu kadar sadık bir izleyici olmak; beni şimdiye kadar hiç hayal kırıklığına uğratmamış olmasından ileri gelir herhalde..

Tabi bir de her filmde oyuncu ekibinin aşağı yukarı aynı oyunculardan oluşmasından; zira seviyoruz elemanları.Oyuncular aynı olmasına rağmen hala bu başarıyla devam etmelerinde; her filmde hiç olmayacak rollerde performans göstermeleri ve bunu hakkıyla yerine getirebilmeleri var bence; kesinlikle bir tekrar söz konusu olmuyor..Şu film için nasıl heyecanlanıyorum anlatmam; sadece resimlerine bile bakmak yetiyor bana.Bu arada makyajcılarını da tebrik etmek gerek; ne hale gelmişler öyle, çok tatlı olmuşlar gerçekten.Şu adamın mistik dünyasına girmek, hayır “mistik” doğru kelime olmadı, onun için herhalde daha çok “gotik” iyi gider; “gotik dünyasına girmek hayatımıza inanılmaz bir renk katıyor..”

O hep var olsa; hep böyle filmler çekse de; bizde hep izlesek işte.Ne olacağını biliyorum; film çıkacak, biz bir koşu gidip izleyeceğiz, yetmezmiş gibi iyi bir görüntü kalitesiyle bilgisayara indireceğiz filmi; kopyalar yapıp millete zorla izleteceğiz; sonra gidip bir posterini bulup odanın en göz alıcı duvarına asacağız..Ve ben daha bunun hakkında çok konuşurum buralarda.Tim Burton amca ve ekibi; onları seviyoruz, işte bu kadar..

9 thoughts on “Alice in Wonderland ~ Burton amca el sallar…

  1. ben Johnnyi seviyorum^^
    ve evet filmi dörrttt gözle bekliyorum
    mart diyolar ama
    bakalım?

  2. @ mavi

    Mart mı diyorlar valla bilmiyordum.Ben böyle şeyleri çıktıkları zaman öğreniyorum daha çok, ya da kardeşim “ne kadar cahilsin” diye bana bildirdiğinde..Çok uzunmuş be, nasıl bekleyeceğiz şimdi..1 ay ama yine de uuzn geliyor insanın gözüne..Umutlar yüksek, beklentileri karşılayabilecek mi acaba demiyorum, zira karşılayacağını biliyorum..Zamanında Sweeny Todd’u da böyle beklemiştik; gerçi onda bir de Alan Rickman oynuyor diye de heyecan yapmıştık..

    Gel bakalım Mart, bekliyoruz heyecanla..

  3. Büyük bir Tim Burton ve Johnny Depp hayranı olarak gitmek gelmiyor içimden, çünkü çok sevgili yurdumda bu film sadece dublajlı yayınlanıyor. Nasıl bir saçmalık bu anlayan beri gelsin!

  4. @ mavi

    Bende izleyip tavsiye edebilirim demek isterdim; valla an itibariyle çok ama çok kıskandım seni, dostum..

  5. @ kimbapsushi

    Pazar taktiği olsa gerek arkadaşım; o zaman tek seçenek benim gibi indirme yollarına gidip, türkçe alt yazı atmak kalıyor geriye 😀

  6. Taze taze bitirmişken hemen yazıyım.
    Biraz film durgundu ama görselliğine ve konusuna kabiki laf yok!
    Johnny Depp için film izlenir =)) Filmi izlerken Johnny’de hep bi Kaptan Jack Sparrow’u aradım ne yalan söyliiym. Biraz da deli rölü canlandırınca %100 aradım ve buldum da inanmazsınız! =D Yuhahehuasd Alice’le ilk karşılaşmasın da masaya çıkıp kollarını sallayarak ona doğru yürürken bi Jack’lik sezeceksiniz sizde! =D Tabe Kaptan Jack Sparrow manyaklığınız varsa benim gibi bütün film boyunca ararsınız o ayrı =))
    Film de “Tweedledum ve Tweedledee tombiş ikizlere bittim, çok tatlıydılar. kedininse Mad Hatter (şapkacı-j.deep)’ın şapkasını geri getirdikten sonra “iyi geceler,tatlım” demesi ve şapkacının şapkayı daha bi sahiplenmesi güzeldi!

    Ofori açıkcası ben daha iyi olmasını umdum filmin ama performanslar güzel! İzlenir yaa =D

    http://www.hazirfilm.com/alis-harikalar-diyarinda-film-izle.html
    Burdan izledim ama görüntü çok iyi değil! Ama izlencek kadar =))

  7. üç boyutlusu nasıl olurdu acaba?
    ben boyutsuzuna bilet aldım diye kardeşim üzeri sıçradıda -,-
    Ben birde dansına bayıldım xD

  8. @ Mavi
    Evet yaa. bende bişe unuttum diodum. Ewet dans süperdi hafif bi poppin’ gibiydi. ama johnny çok güzel yaptı! Evet müthiş gün! =D Yuhaehuahsdasd

Bir Yanıt Bırakın

