Abiru Junjou …

Manga delisi bünyelere bir manga önerisiyle geri dönmüş bulunuyorum.Ne zaman okuduğumu hatırlayamadığım, hatta “kaç defa” okuduğum hakkında hiçbir fikrimin olmadığım, çizimlerine kurban olduğum, hikayesini sevdiğim bu sevimli mangayı geçen gün yine bir yaoi önerisi verirken fark ettim tekrardan.Hani insanlara bir türü sevdirmek istersiniz ya; işte o zaman o türe ait en güzelleri öne sürerek biraz da “kandırma” politikası içine girersiniz, işte şu an için bende tam olarak onu yapıyormuşum gibi hissediyorum.Kendimi bu şekilde de ele vermiş bulunuyorum..

Her ne kadar shoju mangalarda sıklıkla işlenen bir konu olsa da; aynı şekilde yaoi mangalarda da lise mevzusu almış başını gitmiş vaziyette..Bizim ana karakterimiz; bebekken annesi tarafından terk edilmiş, büyükannesi tarafından büyütülüp, hayata hep meraklı ve olumlu bir gözle bakabilen şeker bir karakter.Büyükannesi hastalanıp, hastaneye kaldırılınca bu evde tek başına yaşamak zorunda kalıyor..Hikayemizde bunun yan tarafındaki boş daireye birisinin taşınmasıyla başlıyor.Bunda pek de abartılacak bir şey yok ama eğer komşusunu bir erkekle öpüşürken görürse; ve de komşusunun kendisi de bir erkek olunca hikaye onun açısından oldukça heyecanlı bir şekilde giriş yapmış bulunur..

Tabi olayın daha şaşırtıcı kısmı, okula gittiğinde bu adamın yeni matematik öğretmeni olduğunu öğrenmesi bence..Adamın ona izah ettiği “insan sevgisi” kavramını bir yere kadar anlayabilir, ama bu konuda sessiz kalması için öğretmenin ona ödemesi gereken bir bedel var tabi; bizim sanata meraklı ana karakterimize modellik yapacak..Başta karşı çıksa da yukarda ki resimde de görüldüğü üzere; adamın kapısına ifşa edecek notlar astığından öğretmen eli mahkum kabul etmek zorunda kalıyor şartları..Okurken o kadar güzel ilerliyor ki hikaye; hele o çizimlerle, sağda solda güldürecek muhabbetlerle; arada baya bir duygulandıracak akışıyla sonunda böyle kendisinden saygıyla bahsettirebiliyor..

Başta bu çocuktan kurtulmak için elinden geleni yapan öğretmenimiz, sonra onun bir bakışı için ömrünü feda edecek hale geliyor; o kıskançlık sahneleri ayrı bir “yemede yanında yat” muhabbetine dönüşebiliyor rahatlıkla.Çocuğun saf halleri; ona kabadayılık yapılırken yine de gülümser duruşu o kadar güzel ki, ana karaktere ayrıca bizim aşık olmamız kaçınılmaz bir durum..Sıcak bir hikaye; çizimler muhteşem, daha ne kadar kandırmalık reklam yapabilirim bende bilmiyorum; sadece türü sevenler için nacizane okumalarını tavsiye edebilirim o kadar.Merak edenler buradan okuyabilirler..

Reklamlar

8 thoughts on “Abiru Junjou …

  1. 🙂 Ben daha little butterfly ı okucam 🙂 İzlediğim dizilerden bi sıra gelirse 🙂 Buda güsele benzio walla 🙂 Öğretmen falan. Benim liste çok fena kabardı. İzlencek bir sürü dizi,film ve manga barındırmaktayım 🙂 Nolcek benim bu halim..

  2. okudum ama diğerleri kadar beğenmedim ben üstelik çizimleri de nasıl desem diğerlerine oranla biraz ağır geldi bir tek adamın çocuğa söylediği yalan (ki hangi yalan olduğunu anlamıştır okuyanlar) onu komik buldum:)

  3. Hımm evet benim beğendiklerimin arasına girmişti. İlk öneride hemen açıp okumuştum. Oforinin manga tavsiyeleri bende burun kanamasına neden oluyor muahaha. Güzeldi güzel 😉

  4. @ pırasa

    Almam mı hiç arkadaşım; her şarkısı ezberimde, ne zaman çalsa kafa sallıyorum valla..Süper grup; önceden bu kadar sevmezdim onları ama bu son albümle beni benden aldılar; gerçi sadece beni değil, dinleyen herkesi..Bakalım eurovision şarkıları nasıl olacak, merakla takip ediyoruz..

  5. @ fato

    O zaman bir kıyaslamaya girersek bunu boşver Little Butterfly’î oku derim arkadaşım; o daha muhteşem.Bu da güzel ama işte gönül her zaman diğerinden yana..Listenin kabarık olması güzel bir şey; benim de oluyor bazen öyle, sanki hiç birine yetişemeyecekmişim gibi hissediyorum.Sonra hepsini birden terk ediyorum valla; aman sen benim gibi yapma.En azından mangalar konusunda..

    Son günlerde manga da okumuyorum yaa; boş gezenin boş internet gezgini oldum..Uyumadığım zamanlarda – ki yoksam her daim uyuyorumdur- öylesine geziniyorum.En azından mnaglara dönmek lazım..

  6. @ chibi

    Şu ortaya çıkardığı dergi ve sonrasında sümük olayını diyorsun değil mi..Evet çok komikti; ama benim en komik bulduğum yer adamın o yakışıklılıkla gdip öğretmen olması; bunun nedeni de ölüm döşeğindeki ninesi buna “devlet memuru olacaksın” diye söz verdirmiş, ona çok güldüm..Yoksa genel olarak az buçuk karamsar bir havada ilerledi mangası..

    Misal çocuğun annesinin onu görmek istememesi; o kısımlara çok üzüldüm yaa.Ama çocuğu çok sevmiştim; saf bir şey ama yine de çok tatlı bir karakter..En sonda bizim öğretmen çatıya çımıştı ya; eğer beni terk ederse intihar ederim diye, ona da çok güldüm..Bende öneri beklerim arkadaşım..

  7. @ sermin

    Alemsin sermin yaa; bende bu türü ilk okumaya başladığımda burun kanaması yapıyordu, sonradan baktım bende kan kalmayacak sakin ol kızım dedim geçti gitti 🙂 Aslında en f,hafiflerini bulmaya çalışıyorum, bunların öyle ağırlarına denk geldim ki ben bile okuyamadım, o kısımları geçmek zorunda kaldım.Ama yaoi türünde baskın olan bu sahneler sanırım.Yoksa ana hikayenin baskın olduğu mangaları daha iyi oluyor; bakınız Totally Captivated..

    Hikayeyi takip etmekten aralarında geçenleri göremedik; gerçi oraları da çok güzeldi..Ne bileyim işte, konu ön planda olsun ciğerimi yesinler..Bu da güzeldi, aklımda var bir kaç tane daha, onlardan da sonra bahsederiz artık..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s