Michael C. Hall ~ Törende bir katil…

Çok ama çok sevdiğimiz Dexter Morgan’ımız sonunda Altın Küresini alıp evine götürebildi..Bunu o kadar hak ediyordu ki benim gözümde; hani şimdiye kadar diğer dizilerine verilen bu ödüller benim için pak bir mana ifade etmezken sırf Michael C. Hall bu ödülü aldı diye ayrı bir değer kazandı gözümde.Nasıl sevindim anlatamam; bu konuda kendi kendime konuşuyorum ama olsun; selam olsun ona, çok sevindik, çok mutlu olduk..Bir de bu diziyi öyle herkes izlemiyor ya, sanki sana kalmış gizli bir hazine gibi; sessiz sedasız iş götüren dizilerden..

Bu sevindirici haberin ardından birde üzücü baher geliyor.Geçen gece kardeşim söyledi; “Dexter kanser olmuş” diye.Tabi başta inanmadım – inanmak istemedim- ama kız elinde sağlam kanıtlarla çıkıca karşıma, birde Dexter’ın ödül törenindeki halini görünce inanmaktan başka çare kalmadı elimde..Yukarda ki habere ne kadar çok sevindiysem bu habere de o kadar çok üzüldüm.Tabi tek tesellimiz, kanserin iyileşme yönünde olduğu ve tedavinin son aşamasına geldiklerini belirtmeleri.Ben netin yalancısıyım, denilene göre en son sezon izlediğimiz Dexter’da kanser olduğunu kimseye söylememiş.Şimdiye kadar karısıyla yan yana geldiklerinde çok itici gelirlerdi bana; ne bileyim bir yakıştıramama durumu olurdu.

Ama şimdi ödül töreninde ikisini yan yana görünce Michael C. Hall adına sevinmeden geçemedim; en azından bu zor günlerde yanında ona destek olacak bir karısı var..Bir de olayın acı kısmı; adam çocuk yaşta babasını yine kanserden kaybetmiş.Bu kadar çok sevdiğimiz bir aktörün başına bunların gelmesi çok üzücü gerçekten.Hayat işte, kime adil ki; tek umudumuz bir an önce sağlığına kavuşması ve daha nice bu ödüllerden alıp evine götürmesi..Onda ki bu oyunculuk yeteneği varken, şimdiye kadar ona bu ödülü vermeyen utansın..

8 thoughts on “Michael C. Hall ~ Törende bir katil…

  1. dün ödül törenini izlerken ağlıyacaktım nerdeyse inanamadım o haline, duymuştum ama yakıştıramamştım kime yakışır ki böyle bir hastalık.Ama yine de o haliyle bile müthiş görünüyordu. michael c. hall çok çok başarılı bir oyuncu ve bunu defalarca kanıtladı six feet under’ı izlerken gay olduğundan adım gibi emindim nerdeyse öylesine gerçekçiydi gözümde sonra Dexter’da karşımdaki adamın aynı adam olduğuna uzun zaman inanamadım belki Dexter’ı artık takip etmiyorum ama onu hala çok seviyorum. en kısa zamanda iyileşir inşallah…

  2. @ chibi

    Bende görünce inanamadım; ne bileyim o kadar çökmüş gelki ki bana, nerdeyse kaş bile kalmamış..O fotosunu koymak gelmedi içimden..Bende izlemiştim siz feet under’ı; valla o halinden sonra Dex gibi bir katile geçiş muhteşem bir oyunculuk olsa gerek..Neden bıraktın izlemeyi; valla ben o heyecanından hiç kopamadım..Umarım çabucak iyileşir, geçer gider bu günleri..

  3. evet umarım iyileşir ya ilsezonu izledim hatta ikici sezonu da ama sonra e2’ye geçti ben de bıraktım e2’yi izleyemeyince bir ara tekrardan indirip izlemek niyetindeyim:)

  4. @ chibi

    Bende netten takip ediyorum artık; kardeşim indirelim diyor ama bende o kadar sabır yok, online veren siteler var Allah’a şükür, açıp günü gününe izliyorum daha heyecanlı oluyor böylesi 🙂

  5. bn hala 2. sezona başlamadım
    ve ısınamadım bu elemana
    ama üzüldüm tabi
    ödül açısından da tebrik ediyorum
    bence Dean almalıydı ama
    neyyse

  6. @ mavi

    Seni de izlemek için ikna edemedik yaa, neyse canımız saolsun..Dean’ı da severim ama Dex’in ödül almasına daha çok sevindim valla :9 – burada şeytani gülüşler atıyorum-

  7. bende hem üzüldüm hem sevindim.ödülü hak ediyordu ailemizin katili ama hastalık haberine inanasım gelmedi sanki yakınımızın başına ya da sevdiğimiz insnaların başına gelince böyle bir gerçekliğin farkına varıyoruz.diğer zamanlarda bize çok uzak gelmekte allah şifasını versin tez günde kurtulsun…ben bu sene ödül törenini izleyemediğimden eşini göremedim en son kız kardeşi rolündeki bayanla birliktelik yaşıyor diye biliyordum yoksa evlenmişler mi meraklandım doğrusu.

  8. @ tarih

    Bend eilk duyduğumda -kardeşim söylemişti- asılsız haberdir onlar demiştim.Sonra kız bana haber sitesini gösterince el mahkum inanmak zorunda kaldım ama yine de bu durum üzülmeme engel olmadı.Başkasının başına gelse bu kadar üzülmezdim herhalde; artık adamı nasıl sahiplendiysek dediğin gibi ailemizden birinin başına gelmiş gibi hissettim..

    Hele bir de törenden o resimlerini görünce içim bir hoş oldu..Yakın zamnada kurtulsa şu beladan; valla sırf onu düşünüyorum.Kız kardeşini oynayan bayanla evleneli baya oldu diye biliyorum; kadınla onu pek yakıştırmazdım normalde; ama onun bu zor günlerinde destek olacak birisi olsun yanında diye, şimdi o kadar sempatik geliyorlar ki gözüme..

    Çabuk iyileşsin yaa…

Bir Cevap Yazın

