Dırdır makinası…

Bugün biraz reklam yapmak istiyorum; zira gülmekten yerlere yattım az önce..Haneler dizisini hepimiz biliriz; ben hemen hemen her bölümünü izlemesem de, öyle “muhakkak izlemeliyim” diyerek peşinde koşmasam da; denk geldiğim her an bu fırsatı değerlendirip kendime eğlenme ve de gülme hakkı sunarım..Televizyonda dünya kadar bayatlamış şeyin arasından kendine has tavrıyla yavaş yavaş yükselip, fark atmaya devam ediyor..Bütün haneler çok komik ama özellikle izlemek için sabırsızlandığım ; “Dırdırhane” olsa gerek..

Geçen gece denk geldim; ama nasıl güldüm anlatamam, gözlerimden yaşlar geldi resmen.Uzun zamandır bir şeye bu kadar içten gülmemiştim sanırım.Anneme de izlettim sonra; onunla da güldük doyasıya.Yani bir kadın bu kadar mı çok konuşur kardeşim; o nasıl bir soluk almadan cümle bitirip yenisine geçme hızıdır; o nasıl bir hayal gücüdür ve evet o nasıl bir “dırdır” kapasitesidir.Kocasına acımayan insan değildir dedirtiyor, yalanım yok..O adama o kadar çok acıyorum ki her bölüm sonu cinnet geçirip karısını öldürmeye çalışmasını onun adına zevkle izliyorum..

Zaten kadını kim dinlese; anında bir fenalık geçiriyor, doğuma ayları olan kadınlar sinirden çatlayıp doğum tehlikesiyle baş başa kalıyor..Bir an önce susturulması gereken bir dırdır bombası o.Ama bütün bunların üstüne; o nasıl bir oyunculuktur demeden geçmekte ayıp olur.Seviyorum dırdırhaneyi; hiç izlemeyen varsa buradan seyredebilirler; cinnet geçirtme kapasitesi konusunda bana hak vereceğinize eminim..Gülmek isteyenler için bire bir..( bu arada dırdırhane ile ilgili resim bulamadım, bende güzel görünüyorlar diye Pınar’la Yaban’ın resmini koydum)

6 thoughts on “Dırdır makinası…

  1. 😀 haneleri bende öle hususi oturup izlemem. Ama youtube ı açar sadece dırdırhane ile yaban kısımlarını izlerim. Ay bu ikisi beni öldürüo gülmekten. Hele dırdırhanedeki o kadın. Zaten acayip güsel oyuncu biri. dayı dizisi wardı bi ara pek uzun sürmemişti ordada kocası tarafından terkedilmiş bir insanı canlandırıodu ama acayip komediyidi yaw. Kadın rollerinin hakkını verio. Kİ öyle bi dırdırcı olmak her kişinin altından kalkabileceği bişi değil. 😀 Heleki dırdırcının kocasına ayrı bi hayranım naıl dayanıo öyle bi kadına yani resmen gülmekten yerlere yatırıo insanı izlerken 😀

  2. En güzeli fakir ama mutlu hane ile ağlak hane .o zenginlerin halleri yok mu çok komik bir de dershane herkes izlemeli :=)

  3. @ fato

    Adamda peygamber sabrı var sanırsın; gerçi her bölüm sonu ya kendini ya da karısını öldürmeye çalışıyor ama mevcut şartlar altında olacak o kadar.Kadın ölürken bile adama söylenmeye devam ediyor ya; bu kapasitesi önünde saygıyla eğilmek boynumuzun borcudur..Çok seviyorum ben bunları yaa; bir taraftan yorum yazarken açtım onları, seslerini dinliyorum şimdi.Aman yarabbim ne kadın o öyle..

  4. @ muko

    O kadına ayrı hastayım zaten; ama dinlerken bile benim içimi çürütebiliyor; kocasında valla ne sabır varmış, takdir ettim.Adamın intihar etmeye çalıştığı bir bölüm vardı, orda bile buldu adamı; dırdırıyla yedi bitirdi valla.Aman böyle kadın düşman başına bile denmez; yazık o dümana denir sonrada..

  5. @ winpohu

    Fakirhaneye bende bayılıyorum; gülmekten yerlere yatıyorum resmen.O zenginler de pek bir içler acısı yarebbim; nasl üzülüyorum onlara anlatamam..İyilik yapmak istiyorlar ama yapamıyorlar işte :))

Bir Yanıt Bırakın

