Totally Captivated ~ Tutulmamak elde değil…

Benim de sonradan öğrendiğim bir şekilde bir “Manga” varmış, bir de “Manhwa”..Manga; Japon mangakalar tarafından , Manhwa ise, Kore’li mangakalar tarafından çizilenler.Hani hepimizin deliler gibi izleyip vazgeçemediğimiz Kore dizileri var ya; işte çoğunun temeli bu manhwa’lara dayanıyor; Full house ve Goong bunun en güzel örnekleri.Adamlar güzel fikirler buluyorlar ama; hikaye ilerlerken birden saçma sapan yollara sürüklenmiyor, gidiş yolunu görebiliyorsun ve her ne olursa olsun bu manhwaları okumak daha fazla zevk veriyor insana.Durum böyleyken sağda solda manhwa arayışına girmek kadar doğal bir yaklaşım olmuyor.

Ancak ne yazık ki, ne kadar okumak istersek isteyelim manhwa bulup okumak o kadar da kolay olmuyor maalesef.Ne zaman gözüme bir tanesini kestirsem sadece konusundan başka hiçbir şeye ulaşamıyorum.Arada bir iki tane nadir bulunuyor ama manhwa’lar sanki saklanıyor, istediğini bulmak ne mümkün.Şimdi bahsedeceğim manhwa ise; benim aylar önce indirip okuduğum; hatta kaç kere okuduğumu bile hatırlamadığım, çok ama çok sevdiğim bir yaoi’dir.Blog da pek yaoi mangalardan bahsetmiyorum; zira o konuda “şöyle değen bir şey olsun, iyi bir konusu olsun, okuyanı peşinden sürüklesin” dediklerim ancak böyle kendinden bahsettirebiliyor.Bu da gözümün içi gibi baktığım bir şey; tamamen tesadüf eseri okumaya başlamıştım, ama o kadar güzel çıktı ki, “neden manga okumayı seviyorum” diye sorsam kendime; işte bu sebepten derim..

Her zamanki gibi karakter isimlerini bilemiyorum; onun için bizimki ve mafya çocuk diye anlatmaya başlayacağım.Bizim çocuk; üniversiteye gidiyor, ama kimsesi yok hayatta; bir de o kadar fakir ki ne iş bulsa yapacak cinsten.Yetimhanelerde büyümüş; hayattaki tek amacı okulunu bitirip düzgün bir iş sahibi olmak.Bir de ayıptır söylemesi biraz çapkın; öyle “ben birini seveyim; mutlu mesut yaşayıp gidelim” düşüncesinde değil, daha çok günümü gün ederim kardeşim tekerlemesini söylüyor.Erkek arkadaşını bu düşünceyle aldatınca sevgilisi de bundan öyle bir intikam alma yolu buluyor ki; bu da bizi ana hikayeye doğru sürüklüyor; mafya patronuyla tanışıyoruz.

Mafya olan; her ne kadar emrinde yüzlerce insan çalışsa da, esasında bizimkiyle aynı yaşta; ama kişilik olarak biri aksa diğeri kara.Pek öyle gülmez, işini – insanları dövmeyi- çok sever, hayattan da pek bir amacı yok aslında..Bizimki eski sevgilisin bir dalaveresiyle mafyanın eline düşüyor ve korkusundan onun yanında çalışmaya başlıyor.Çalışma dediysem, elinde sopa milleti kovalamıyor; ofisi düzenliyor, misafir gelince çay yapıyor, diğer mafya üyelerine yemek hazırlıyor.Bu süre içinde bizim mafya hariç diğerlerine kendini sevdiriyor tabi..Hikaye bizimkilerin bu şekilde bir araya gelmelerini; zamanla birbirlerini sevmelerini ve sonrasında yaşanan kavgaları, kıskançlıkları, sahiplenmeleri öyle hoş bir şekilde göstermeye devam ediyor ki; her yeni bölüm katlanarak artan heyecanla okumaya devam ediyoruz..

Çok tatlılar gerçekten; en azından bizim çocuk.Mafyanın karizması var kardeşim o bile yeter.Şu en yukarı yerleştirdiğim resim bizim mafya; diğeri de bizim çocuk.Kore’li bir mangakanın elinden çıktığı için okurken çok tanıdık ifadelerle karşılaşmamız kuvvetle muhtemel..Bunu okuyan var mıdır bilmiyorum; ama yaoi sevenler için kesinlikle kaçırılmaması gereken harika bir yapım.Lütfen birisi okumuş olsun; bunun hakkında doya doya konuşmak isterim.Buradan indirip okuyabilirsiniz, ne yazık ki online okumak için link veremiyorum, zira lisanslı manhwa, yayınlamamışlar..Mutlaka okuyun derim..

63 thoughts on “Totally Captivated ~ Tutulmamak elde değil…

  1. Tamamiyle katılıyorum sana ofori 😀 Manhwa bulmak çok zor.. Baya bi aradım ben pek bulamadım hatta ararken türkçe bi tane çevrilen bulmuştum 😀 We Are Still…! Adında bi manhwa. shoju no sekai die bi sitede gördüm. Tabii manhwa nın devamı gelemedi o ayrı. Hala daha beklemkteyim 😀 Bi 10 tanede onemangada war bi ara vaktim olduğunda onlara göz gezdirmeyi planlıorum. Bİldiğim bişi war manhwalar konuyu daha güsel bağlıo ve işlio. Her şey bir anda ortaya çıkmıo ama merak ettirio özellikle dediğim bu we are still! manhwa sı :DBi vakit bulduğumdada senin bu tawsiye ettiğin nasılmış ona bakıyım.. Acayip cezbedici göründü gözüme 🙂

  2. Allahım ben daha manga dünyasına sanal olarak dalamamışken bir de manhwa çıktı öyle mi:( Yalnız konu anlatışı öyle güzel olmuş ki indirip okuyasım geldi tam klasik hikaye fark yaoi olması.JunJou Romantica’dan beri zati yaoiye direk izlemem bakmam diye geçemiyorum sayende:) bari bunun animesi olsaydı yaw öfffffffffff…..

  3. @ fato

    Arkadaşım Fato; ben bunu zamanında zorla kardeşime okutmak istedim; hanım başta biraz karışık bulduğu için devamındaki güzellikten mahrum kaldı, ama varya bir okusan bayılacaksın.Öyle sahneleri var ki, insanın içi eriyor resmen.Hiç yaoi okudun mu bilmiyorum ama bu türe güzel bir başlangıç yapmak için bire bir.Tabi bütün bunların üstüne saçma bir şekilde ilerlemiyor; manhwa olduğu için yakın zamanda bu popüleritesiyle ben bunun filmini bile beklerim..mutlaka ama mutlaka oku ..

  4. @ cihibi

    Öyle deme ama; manhwa bence bize daha çok hitap ediyor; az kore filmleri/dizileri için ölmedik.Şimdide kore mangaları için ölelim azcık da 🙂 Elimde olsa herkese zorla okuturdum bunu; o kadar sevmiştim ki zamanında.Senin bir yaoi sever olduğunu bildiğim için gözüm kapalı tavsiye ederim arkadaşım, seveni çok ; kim bilir belki bunun da animesini yaparlar..

    Ayy yapsalar ne güzel olur ama:X

  5. 😀 Sen böle diyince daha bi merak ettim 😀 Yaoi varya ondan hiç okumadım 🙂 Hatta yaoi hiç duymadım. Nasıl bişiyki. Bak böle diyince çatladım 🙂 Şimdi durup onu okuyasım war 🙂 E desene ” Ne duruosun git oku” :d Dur bi koşu bi okuyum ben 😀

  6. @ fato

    Sonra okuyup şok olmanı da istemem arkadaşım..Yaoi; male/male ilişkileri temel alan hikayeler; arada öyle güzel şeyler çıkıyor ki -bunun gibi- sonradan insanın önüne ne gelirse okuyası geliyor..Hadi bir oku gel, valla ben senden heyecanlı bekliyorum..

  7. ay ofori tam da final zamani meraklandirdin beni valla
    hemen oturup okuyasim var ama biliyorum bi baslayinca birakamiyorum, o yüzden en iyisi uzak durim 😦
    ilginc demek male/male iliskisi hic de okumamistim böle bisi
    en iyi ben bizimkini kiz hayal edim 🙂

  8. canım sen böyle yazınca hemen açtım bir solukta okudum ve çok beğendim ilk kez netten bir manga okudum pardon manhwa okudum üstelik yaoi ama bayıldım bayıldım. Senin bizim çocuk diye anlattığı karakter bana fazlasıyla Misaki’yi hatılattı onun utanmaz çapkın hali sanki.Her chapter’da bişeyler güldürdü beni ama özellikle 14 ve 15. kısımları çok beğendim ben, ilk buluştukları bölümü.Aslında şu patoronun büyük patronla yani c.e.o ile ilşkisini hiç onaylamadım onu da söylemeliyim ama onun dışında bayıldım.Hele ki patronun adamlarının arada döndürdüğü muhabbetler, bizim çocuğun boynunu ısırması (hep yaptığı bişeymiş meğersem:) sarhoşken onu eve götürdüklerin de bizim çocuğun evi görünce bu ev için Kore halkından ne kadar para sızdırdılar acaba diye kara kara düşünmesi ve daha pek çoğu hoşuma giti. ben 27.bölümde kaldım Türkçe’ye o kadarı çevrilmiş ing. çevirili düzgün bir site bulursam devam edicem hemen.Sen var ya Ofori sana ne desem beni yoldan çıkardın manga animelere daldım ama iyi de yaptın çok sağol:D

  9. ay çok güseldi. Acayip gerçekçi ve güsel çizimleri wardı yaw. Senin verdiğin yerde indiremdim ben üyelik mi istiodu artık başka yerden buldum 😀 O siyah saçlı mafya kılıklıklının çizimlerine bayıldım. Bir sigara bi insanın dudaklarına bu kadar mı yakışır. Şaşkın sarı kafada öldürdü beni zaten bi insan bu kadar mı garip olur. Sarı kafayla mafya kılıklının çizimleri birbirine ne kadar çok benzio yaw. yada bana öle geldi. Saç renkleri farklı olmasaydı ayıramazdım birbirlerinden yani 😀 Artık çizimlerinde ne kadar yakışıklı olduğunu söylemeye başlayacağım. Ki söylediğim çizmlerden biride bu. Ne kadar karizma çizimler wardı öle 🙂

    *** kıssaca acayip güsel çizimleri olan bi mangaydı. bundan sonra bide Yoai manhwa larına doğru yol alırım ben artık. Acayip hoştu ya.. 😀

  10. @ semmi

    Hehehe, valla aklını çelmekten büyük bir zevk alırım; hatta şeytani gülümsemelerimden fırlatıyorum şu an.Yaoi, için daha çok bayanların okuduğu bir tür olduğundan bahsediyor; açıkcası yaoi okuyan bir erkek duymadım şimdiye kadar; onlar daha çok “iyyyk, iğrenç” diyen tepkiler içindeler..

    Bir okumaya başla, onu kız olarak düşünmeyeceksin; güven bana..Sınavların bitince lütfen bir şans tanı, seveceksin 🙂

  11. @ Chibi

    Canım chibi, seni kucaklamak istiyorum; bu mangada benimle aynı düşüncelerde olman, sevmen beni o kadar mutlu etti ki anlatamam..Aralarında ki ilişki çok güzeldi ama değil mi; gerçi mafya pek bir bencil ama olsun, yakışıyor üç kağıtçıya..Bende en çok diğerlerinin bizim çocuğu sevmesine bayıldım, hatta bir tanesi “kız olsa Ewan’ı çoktan kaçırmıştım” dediğinde mafya zavallı çocuğu nasıl dövmüştü..Bir de çikolatalı pasta muhabbeti çok güzeldi yaa; Ewan kendinden geçerken nasıl itiraf etti ama; “sen benim gibi çikolatalı pasta gibisin,kaybetmekten korkuyorum.” demişti.

    Düşündükçe mutlu oluyorum resmen..Esas patronla olan ilişkisini bende beğenmemiştim, hatta bu hikayede en nefret ettiğim şey o oldu.Bunların yetimhanede ki hallerini nasıl buluyorsun peki; o kış günü nasıl düştü peşine..Valla şu an her tarafımdan kalpçikler çıkıyor, o derece seviyorum bu karakterleri.Yine de hiç bir insan bu çizimler kadar karizmatik olamaz sanırım..

    Bu arada, bunun türkçe çevirisi var mı; valla ben hiç bilmiyordum..Anamm çevirenin ellerine sağlık o zaman; hatta gözlerin bile öperim.O linkleri bana da verebilir misin..

  12. @ fato

    Evet arkadaşım, orası üyelik istiyor ama diğer sitelere nazaran çok daha kolay bir indirme olanağı sunuyor, bir ara mutlaka üye ol..Çizimler konusunda aynı görüşteyiz; öyle ki şu mafyaya “çizim ” olduğunu bile bile aşık olmamak elde değil, o sigarası da ayrı bir hava.Hani bizimki içip içip arkadaşları tarafından eve götürülmüştü ya; o zaman arkadaşları mafyayı görüp apışıp kalmıştı, nasıl güzel bölümdü o yaa.Tabi oradaki karizması da ayrı bir mevzu konusu..

    Yaoi konusunda her zaman böyle güzel şeyler çıkmıyor ortaya; ama bu çok ama çok güzeldi.Bir tane daha yaoi manhwa var aklımda ama ondan da sonra bahsederiz.Beğenmene çok ama çok sevindim; süpersin yaa..

  13. E böyle bi manhwa beğenilmezmi 😀 Öyle güseldiki. male-male olsada 😀 GÜseldi walla 😀 Sen bahsettikçe biz okuyalım walla. 😀 Benim indirdiğim blogda çok güsel bi yer full yaoi manhwa verio 😀 bi arada senin önerdiğine üye olcam 😀 Ay ciddi güseldi. bayadır mangayı falan bırakmıştım sayende yeniden başladım okumaya 😀

  14. @ fato

    Anamm, hemen o bahsettiğin sitenin adresini istiyorum dostum, böyle bir bilgiyi benden saklayamazsın 🙂 Madem bunu sevdin , o zaman sana dünyalar tatlısı bir tane daha önerceğim.Bu biraz ciddiydi ama şimdi linkini vereceğim yeme de yanında yat.Ekstra bir bölüm için ölüp ölüp diriliyor yaoi camiası..Çok seveceksin..

    https://ofori.wordpress.com/2009/10/15/little-butterfly/

  15. Bak bu blog :d http://nightyaoi.blogspot.com/ zaten girer girmez göstermiş kendini ben yaoi ciyim diye 😀 Bide senin şu dediğine bakıyım little butterfly a 😀 Hepsi senin suçun yaw. Ben baya bi ara vermiştim okumaya. Yeniden başladım senin yüzünden 😀 Ama olsun bu bahanesi kendimde okumak ve yeniden başlamak için can atıomuştum da haberim yokmuş 🙂

  16. canım Ofori en son bu bölümü çevirmişler (http://mangahelpers.com/s/aluminia/releases/?manga=3600) ve gayettte güzel çevirmişler.Ya ben manga okumayalı uzun zaman olunca cilt yerine kısım yazmışım daha bitirmedim açıkçası araya işler girdi 5.ciltteyim henüz hani şu yaşlı ceo ve patronla alışverişe gidiyor bizim çocuk orada kaldım.Ya ben dünden beri okudukça daha bir sevdim sanki her sayfa daha da çekti beni.Ofistekilerden biri diyor ya kızım olsa patrona ayarlarım sonra diğeri patron kızlarla ilgilenmiyor diyor o da içinden oğlum olsa onu da ayarlardım ama utanıyor söyleyemiyor bayıldım ya.Bir de bu yüzük muhabbeti çok hoşuma gitti nasıl sevindi patron yüzüğe gece kalkıp aynısını almış çocuğa ne kadar romantik.bu ilişki nereye gidiyor bilmem sonunda kötü bişeyler olucak diye çok korkuyorum ne de olsa Koreliler yapmış içine dram katmadan duramazlar sanki.ha bu arada O yıllar evvelki mevzu ile çok iyi bağlamışlar seni bekleyeceğim diye bağırması ve 10 yıl sonra patronun bunu hala hatırlıyor olması mükemmel.ben o dediğin siteye üye oldum artık bol bol manga yaşasın manga:)

  17. Aaaa tr si mi wardı manganın 😀 Ama haksızlık okumadan önce söyler insan chibi 😀 Ben bi indiriyim tr sini. Anlamadığım kısımları wardı. Pek makbule geçti walla 😀

  18. Erkekler yaoi sevmez kızlarda yuri 🙂 Çok normal ama ben bir erkek arkadaşıma kır zincirlerini bir izle yav bak valla bir süre sonra birini kız birini erkek gibi görüceksin falan dedim(ki bende imkansız ben bile göremiyorum erkek&erkek yani 🙂 tamam dedi ama sende yuri izleyeceksin(ne kadar garip geliyor şimdi kulağıma 🙂 Neyse efenim her ne kadar izlemek istemesemde onunda aynı durumda olduğunu göz önünde bulundurarak izledim sonra sordum-eee nasıl buldun bakalım, durdu önce -hımm fena değildi işte dedi. Sonra o bana sordu -sen nasıl buldun bende dedim fena değildi diye. Sonra ortak bir paydada birleştik şimdi “en azından hiç izlemedim bundan sonrada izlemem ” demiyoruz “izledik ve çok darda kalmadıkça izlemeyiz” diyoruz 🙂 Bu arada itiraf etmeliyim ki onun bana izlettiğinden biraz daha ağırdı benim ona izlettiğim. Aslında tam yaoi ve yuri diyemem izlediklerimize shounen ai ve shoujo ai idi. Biri benim vazgeçemediğim “Junjo Romantica 1-2” bu onunizlediği, benim izlediğim ise “Strewberry Panic” Sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz herkese saygımız sonsuz. İzlemeyen varsa Junjo Romantica’yı öneririm. Ben mangasına yeni başlayacağım bu arada 😉

  19. Bu arada kaç cilt bende indirip okiim dedim. Bide little butterfly da güzele benziyo onuda indiricem oda kaç cilt eksik indirmeyelim 🙂

  20. @ fato

    Dostum site için çok ama çok teşekkür ederim; özellikle baştaki novelleri görünce bir mutlu oldum ki anlatamam.Tabi insafsızlar sadece resimleri koymuş, yazı falan yok ortada ama buna da şükür.İngilizceye çevrilmiş diğer novelleri okudum – en azından bir çoğunu- ama yine de bu sitede okumadığım bir kaç tanesi vardı senin sayende onlara da kavuşmuş oldum..

    Little butterfly’ı bir oku sen; aşık olacaksın resmen..Benim en yaoi çiftlerim onlar, daha onlar kadar tatlısını görmedim ben.Her bir karesini ezbere biliyorum o manganın; o derece takıntılıyım yani..

  21. @ chibi

    Gözlerinden öperim arkadaşım;, sen “beğendim” dedikçe sanki ben çizmişim gibi mutlu oluyorum valla; ne olacak bu halim hiç bilmiyorum..Linkini verdiğin siteye baktım; bunu bir de Türkçe okumam gerek acilen, nasıl olacak çok merak ediyorum.Muhakkak atladığım, anlamaıdğım ve de hayal gücümün el verdiği ölçüde salladığım kısımlar olacaktır; Türkçe okuyunca bende daha çok seveceğimi daha okumadan bilir gibiyim..

    O ofistekilerin muhabbeti çok güzeldi gerçekten; kız olsa kaçıracaklarmış, nasıl güldüm anlatamam.Bir de bizimki bunlara ha bire yemek yapıyor ya; hastalandığında patrona bunun evini söylemişlerdi, patron nasıl kıskanmıştı “bne nasıl bilmem de siz biliyorsunuz” diye..Bayılıyorum bu ikiliye;ama senin doğru tahmin ettiğin gibi sonunda drmaz olmazsa hikaye hikaye sayılmaz.Ne yazık ki mutlu sonları kolay kolay vermiyorlar adama..Biraz sürüneceğiz orası kesin..

    Hadi bitirmeni bekliyorum sabırsızlıkla..

  22. @ sermin

    Ne güzel anlatmışsın; valla arkadaşına izlettirmeni de hayranlıkla okudum; arada böyle zorlamak gerek.Ama seninde dediğin gibi ben onları da “sevmiyorlar” diye suçlayamıyorum.Sadece sevmem ama okuyana da karışmam mantığında olsa insanlar ne güzel olacak..Ben Junjou Romantica hakkında bir yazı yazmıştım,, bana gelen yorumlar arasında “iyykk iğrenç birşey” kıvamında şeyler vardı.Olabilir, sana iğrenç gelebilir ama ben çıkıp yuri okuyanlara aynı tepkiyi vermiyorum; bende sevmiyorum yuriyi ama okuyanın beğenisidir, banane derim..

    Junjou Romanticayı izletmek adına yuri anime izlenir sanırım; ama “darda” kalmadıkça.Mangasına hemen başlamını öneririm, anime de çok güzel ama mangada daha fazla zevk alıyor insan, en azından ben almıştım.Devamı da gelse keşke..

  23. waww dediğin gibi tutulmamak elde değildi. Biraz önce bitirdim sonu ne güzeldi yarabbi. En değerlilerim arasında yerini almıştır. Ewon şirinlik abidesi moon ise karizma insan. Aslında tüm karakterler birbirinden güzeldi ve oturmuştu yerli yerine. Korelilerin o havasını aldım burnuma geldi her sayfada kokuları 🙂 Bu adamlar her türde kendilerini hissettirip, karıştırabiliyorlar dramı, komediyi ile aksyonu. Kısacası çok sevdim çok 😀 Little Butterfly ıda okudum arşivleyelim hemen 😉

  24. @ sermin

    Bende yeniden başladım okumaya, dün gece 3’te bitirdim tekrardan; ama nasıl gözümden uyku akıyor resmen, dayanamadım bitiriverdim hepsini..Bir tane daha var Summit diye bir yaoi manhwa ama, hepsiçevrilmiş değil daha; birde çok düzensiz bir çeviri dilimleri var; ne zaman aktifler, ne zaman durmuşlar belli değil.Yoksa o da çok güzel, ama işte hal böyle olunca uzak duruyorum şimdilik ondan..Aa bir de şey vardı, daha geçenlerde okumuştum;

    http://www.mangatraders.com/manga/series/4162

    U dont know me diye bir manhwa..Bu da çok güzel gerçekten..

  25. U dont know me çok tanıdık geliyor. İndiririm hemen 😉 Summit’inde eng çevirilerimi daha bitmemiş? Yok yok mümkünse bana complete olsun sonunu görmessem hemen, çatlarım uyuyamam 🙂

  26. Ben hiç manhwa okumamıştım, ama bu kadar övdünüz ya, gelecek ay Totally Captivated’dan başlayarak manhwa ayı yapacağım sanırım 🙂

  27. Aslında Manhwa ile manga arasında çok bir uçurum hissetmedim ben tabi çok derinlere girmezsek. Sadece uzun bir süre okuma yönüne alışamadım. Sanki bu çizimler hep sağdan sola okunmak zorundaymış gibiydi, eee dilimiz dolayısıyla zaten soldan okuyan milletiz ama beni manhwa’yı soldan okumak zorladı ya. Gözüm hep önce sağa kayıyodu çok garipsedim. Bide kore esintisini alıyosun konunun ilerleyişinden ve anlatımından oda ayrı 🙂

  28. @ sermin

    Dostum, o Summit’i çeviren grup var ya, Allah onları bildiği gibi yapsın diyerek en hafif eleştirilerimi gönderiyorum onlara.. Aktif bir çeviri olmadığı gibi birde öyle bir çevrilmiş ki, arada onca çeviri bekleyen bölüm varken alakasız ilerleyen bölümlerin çevirisi var..Delirmemek elde değil, çok düzensiz.Şunu bir şekle şemale soksalar, aslında çok güzel bir mangaydı – hatırladığım kadarıyla- ama işte durum ortada..

    U dont know me ise, manhwa olduğu için tavsiye ettiğim bir şey; kendi içinde güzel bir şey..Hadi bakalım, okumanı bekliyorum, bakalım sen nasıl bulacaksın bu mangayı..

  29. @ bunu sevdim

    Valla içine bir girdin mi çıkamıyorsun arkadaşım; ama o kadar zevkli ki okuması değer gerçekten.Seversen bu türden dünya kadar var, bu türü geçtik manga dünyasına seni kazandırmış olmaktan mutluluk duyarız; o ayrı..

  30. @ sermin

    Bend eilk başlarda aynı sorunu yaşadım hatta gülmezsen sana bir şey söyleyeceğiim; ilk okuduğum manhwa You’re so Cool gibi birn şeydi.Ben bunu indirmişim, açtım başladım okumaya.Ama diyorum ders giden bir şey var, bu hikaye neden düzgün görünmüyor gözüme.Böyle diye diye – içimde o garip duyguyla- iki bölüm okumuşum, saf ben sonradan fark ettim ters taraftan okuduğumu.Farkına varmam için 2 bölüm okumam gerekiyormuş demek ki.Artık o 2 bölümü de nasıl okuduysam..

    Şimdilerde alıştım ama, ama ilk abşlarda çok sıkıntı çektim bende bu konuda..

  31. Gene bir manga severe TC sevgisi aşılamaya çalışıyordum ki, bu blogla karşılaştım, ve biraz gevezelik yapmaktan kendimi alamadım tabi ki.İnsanın bu manhwayı bi solukta okuyan, hikayenin esas oğlanlarını bağrına basan, sonra da bu aşkı paylaşan fanlar görmesi cidden sevindirici.Ortalıkta dolaşan, bir konuya sahip olup olmadığını kestiremediğin, okuduktan sonra karakterlerin adını bile hatırlayamadığın yaoi oneshotlardan, zaman zaman da birkaç bölümlük yaoi mangalardan sıkılan biri için başlı başına bir nimet.Olağanüstü bir kurgu, peşisıra bir action yok tabi ki, ne de olsa bir BL manhwa, ama 6 cilt sürecek okuyanı da sürükleyecek ilişkiler ekseni etrafında dönen kurgusu, öndeki ekrandan, eldeki kitaptan fırlayıp yanına oturacakmış gibi nefes alan, elle tutulan karakterleri ve kişiliklerin ardındaki ince beyin okuyanı gerçekten büyülüyor.Kore yapımı olduğu için anime görme şansımız var mıdır bilinmez ama, bir film görebilsek tadından yenmez.(Hoş filmdeki male/male anları olabildiğince indirgenmiş olur ya neyse…)Tabi yaoi sahnelerin Ewon’un da dediği gibi +16 yı geçmemesi, bu evlatlara gönül vermiş bir fangirlün bünyesinde hafiften hayal kırıklığı yaratsa da, bu camiadaki kıdemini yeni yeni artıran fanlar için iyi bir unsur.Ancak okuyanı öyle bir içine çekiyor ki, hayatını shoujoya adamış bir okurun bile “boys on boys” güvenlik duvarının yıkılmasına yeter.(Formal bir yorum yazayım dedim, pazarlamacı gibi oldu:P) Kişisele dökecek olursak…
    Tek oturumda adrenalin tavanda okumuştum bizim bebeleri.Sonra ona anlat, buna sevdir derken adamlarımız bu fangirlün beyninde apartman yapıp kat çıkmışlar.Hangi sahneye kaç kere kitlendiğimi, Mookyul’un her bir uzvuna, insana kısa devre yaptıran muhtekulade suratına, paçalarından akan karizmaya, sigarasından düşen küle,katmer katmer semeliğine(Ewon’u inine götüren kaplan haline XD) kaç kere salya akıttığımı, Ewon’un malum yeri kaptırıp semeliğe veda partisini inatla erteleyen kıvrak zekasına, önce insanı koparan sonra yanaklardan başlayıp yeme istenci uyandıran fırlama chibilerine (kisser modda martıyı besleyen velet hala gözümün önündedir :3), inkarları oynamasına rağmenki duyarlılığına, tepesi attığındaki “cool”a yeni anlam kazandıran hallerine kaç kere “banzai” çektim bilinmez.(*umutsuz bir vaka gibi görünür*) Aslında bu adamların bir fincan kahve üzerine konuşup halledemeyecekleri bi sorunları yok, Ewon’ un paslanmaz çelik gururu ve Mookyul’un söz konusu “baba” saygısı dışında.Bebemizin C.E.O ile arasındaki ilişki süper semeliğe ciddi bir gölge düşürüp insanı biraz olsun soğutuyor.Bir diğer ağızda pis tat bırakıcı olay da Ewon’ un evi terk ettikten sonra onla bunla yatması tabi (kanka Moon da aldı payını malesef), her ne kadar tefeci güzelimizin vazgeçilebilirliğini kendine kanıtlamaya çalışsa da.Gene de mangakaya bu nefis çift için sarılıp kendisini affediyoruz:P Zaman zaman çizim kötüleşebiliyor, ama insanın basıp çarşaf yapası gelen öyle müthiş sahneler var ki…Full action bir yaoi göremememizi de TC nin, mangakanın ilk yaoisi olması ve kendisinin de kabul ettiği gibi çizerken utanmasına bağlayıp gene teşkürlerimizi iletiyoruz:3 Olayın özü (hala bir özet çıkarma çabasındaymış gibi:P) bu adamlar hayatımın iki boyutlu çiftleri arasındaki güzide yerlerini almış, yeni fanları fethetmeyi beklemektedirler.Ve tabi ki Oforiye, sayfasını işgal edip kafa ütülediğim için özürlerimi iletiyor, TC konusunda başlık açıp, güzel anlatımıyla bu kervanı genişlettiği ve her şeyden önce bir fellow TC fanı olduğu için sevgilerimi sunuyorum.^.^

    Yukarıdaki zırvayı okumayacak olan yurdum fanı için ise:

    Totally Captivated bir “şiddetle tavsiye”dir ve açıldığı andan itibaren maksimum 48 saat içinde tüketilmesi önerilir.

    P.S. “biraz gevezelik” mi?…cidden… *tsk tsk*

  32. @ justastalker

    Ne güzel yazmışsın valla; yorumunu görünce bir an gözlerim büyüdü, ama bir solukta okudum hepsini.Tc söz konusu olunca her şey mümkündür zaten; o yazdıklarını görünce ne kadar sevdiğini, bu mangayı ne kadar sahiplendiğini görmemek elde değil.Bende bunun tanıtımını yazarken -kendime göre- biraz çekinmiştim başta ama tahminimden daha çok sevildi, çok güzel tepkiler geldi.Tabi bunda arkadaşlarımın da etkisi var, herkes yaoi falandır okumam demedi; okuyan bunu bilerek başladı ve çok sevdi..

    Dediğin gibi özellikle yaoi mangalarda bu kadar güzel olanı bulmak kolay olmuyor..Ya sadece +18 amaçlı çizimler ya da pek sıradan seriler.arada sırada güzelleri çıkıyor ama hiç birisi Tc’nin eline su dökemez.Tabi biz hala dökebileni aramaya devame diyoruz ama olsun varsın..Şu yorumunu okuduktan sonra senden ciddi ciddi manga tavsiyeleri beklerim artık, ne de olsa bir çok konuda ortak zevklere sahipmişiz gibi görünüyoruz..

  33. ofori U dont Know me yi okudum okumam mı. Kaçmadı tabi bir güzelim manhwa yıda bitirdim öyle bir solukta. O da yine süperdi. Bu konuda Kankamsın:) Özellikle aradaki chapterlarda olan olayları sonunda başka açıdan vermesi karnıma gülmekten sancılar girdirdi. Yakın arkdaşın düşen jetonları diye hatırlatayım 🙂

    “jastastalker” ne güzel yazmış öyle ya!!!! Sanki bu manhawa ile söylemek istediğim ama bir türlü kelimelere dökemediğim taraflarını en güzel kelimelerle anlatmış valla. Canı gönülden tebrik ediyorum ve bende senin gibi manga tavsiyeleri bekliyorum.

    Ya ben geçende bir tane okudum “Aisaretaino” diye bir manga fene bişi değildi 4 chapter çerezlik yani. Bi oku bakalım

    Bu arada çok şaşırdım niye diyeceksin bende geçen ilgimi çekti “You’re so cool” u indirdim daha okumaya başlamadım oforiye sorayım bir haberi varmıdır ne der okumaya başalasam mı falan diye içimden geçti yemin ederim, sen bahsetmişsin. Ve ve şimdi soruyorum dostum başlasam mı nasıl bir şeydir o öyle?

  34. @ sermin

    Bu kadar olur Sermin yaa, az önce nneti babama verdim, o içerdeki bilgisayarda otururken bende benimkinde bir daha okudum U dont Know’u..Yeni bitirdim açtım siteyi bir baktım sen okumuşsun..Ayarlasak bu kadar eş zamanlı gidemeyiz sanırım dostum..

    You are cool için ise, kesnlikle gözün kapalı oku derim, gerçi öyle de okunmaz ama olsun 😛 Çok tatlı bir manga, ben bir solukta okuyup bitirmiştim, karakterlere resmen aşık oluyorsun..Yan karakterlerde de hafiften yaoi esintileri de var, o da ayrı bir tat katıyor mangaya..Çok tatlıydı yaa..

  35. Oooo süper ya kalp kalbe valla ikimiz için. Tamam o zaman bu akşam yatmadan önce ona başlarım yarın pazar ne de olsa bitirene kadar okurum 😉 Bak çok heycanlandım valla 🙂 Bu arada sen NANA’yı indirdin mi bakalım. Ya sen okumaya başlasanda sonuna geldiğinde derdimi anlayan birileri olsun ya!!! Çeviri gurubuna gıcığım gerçi bu manga için olmasada sen anlarsın halimden 🙂 summit vesilesiyle. Çevirmiyorlar çevirmiyorlar aylar geçti yıl oldu hala tamamlanamadı sinirlerdeyim 🙂

  36. @ sermin

    Nana’yı indiriyorum şu an, bir ara indirdin attım diske, sonra kayboldu bir şekilde.şimdi yeni baştan indiriyorum, heyecanla inmesini bekliyorum..Manga kardeşi olduk seninle Sermin, ne olacak bu halimiz hiç bilmiyorum..

  37. Bu arada ofori bu “you’re so cool” muhteşen ve ötesi hayatımda bu kadar bir lovely complex’e güldüm birde bu manhwa yı okurken attığım kahkahaların hatti hesabı yok. Bu mutlaka bir dizi bir film ya da bir anime olmalı. Gerçi bencilliğimde tutuyor şuan kimse bilmesin aramızda kalsın gibisinden ama yok yok paylaşılması gereken bir şey bu ki karşılıklı gülelim konuşalım ben yoksa çatlarım. En süper cool aile kızmızın ailesi üzerine bir kaç aile anca tanırım yani. Ya kızın sakarlılarına ne demeli 🙂 Şirin şey!!!! Ahhh tek kelimeyle söylüyorum “okunası” valla….

  38. @ sermin

    süpersin Sermin ya, kardeşime de okutmayı denedim ama olmadı.Bu manganın değerini bilen biriyle konuşmak ne güzel.En güzeli de çizimleri olsa gerek; bu mangada sırf çizimleri i.in sayfalara uzun uzun baktığımı hatırlarım hala.Çocuğun o karizmatik halleri neydi öyle; hele ilk randevularında kızı nasıl korkutmuştu; götürdüğü filme ne demeli peki.Bir de kızın annesi çok şaşırtmıştı beni; anam o nasıl bir anne demiştim hatta..

    Bence de bir filmi olmalı bunun; tabi öncesinde bir animesi.Bende aynı düşünce var; bir tarafım kimse bilmesin isterken diğer tarafım herkes bilsin sevsin istiyor.Ama bu keşfedilinceye kadar bence daha zaman geçer; bu arada sadece bize kalır mangamız:)

  39. Evet ya bende anneye çok şaşırmıştım!!!! Ve kesinlikle benim en sevdiğim çizimlerdendi. Ellerin büyük çizilmesine hastayım belki benimkiler küçük diyedir ama ayrı bir hava katıyor bence. BEnde ilk randevularında iç çamaşırın görünüyor kısmında kopuşlar yaşadım korkudan tiremeleri falan çok tatlıydı ya. Kardeşin kesinlikle okumalı yani 🙂 Okumayan çok şey kaçırır. Bu arada bence manganın en karizmatik insanı üzün düz saçları ve hafif korkutucu bakışları olan ancak içinde uysal kedi halleri ile gönlümü fetheden kızımızın dayısının market dönüşü tanıştığı esas oğlanımızın arada evinde takıldığı insan “hyun ho”dur nedendir bilmem 🙂

  40. @ sermin

    Allah seni bildiği gibi yapsın Sermin, güldürdün beni valla..O nasıl bir tanımlama şeklidir; bende diyorum acaba kimden bahsediyor..Dayısının sevgilisini diyorsun sen, tabi sevgilisi olana kadar çocuğun canı çıktı ama olsun..Bende çok beğenmiştim kendisini; dayısını da beğenmiştim ya orası ayrı.Bir erkek için oldukça feminem bir görüntüye sahipti; çocuk nasıl peşine düşmesin onun..O ikisinin hikayesi yan hikaye olarak geçti ama ben onları takip etmekten büyük zevk almıştım..

    Ana karakterde çok karizmatik ama, tamam korkutucu falan ancak yine de insan ona vurulmadan edemiyor..Bu nasıl bir mangaymış böyle, hep böylelerine denk gelip okusak ya, ne güzel olur..

  41. Kesinlikle ya böyleleri zor bulunuyor. Kendimi tutamıyorum ofori nedense böyle bir betimleme hastalığım var benim çok seviyorum kısa şeyleri uzun cümlelerle anlatmayı. Evet ya dayısına aşık olduğunu anladığı zamanlar çok şirindi kesinlikle bende onların hikayesini takip etmektan çok zevk aldım. Benimde öyle dayı olsun ya !!!! 🙂

    Ana karakterlerde kesinlikle bir numaraydı canım zaten onlardan hoşlanmasaydım mangaya devam etmekte zorlanırdım. Aslında ana karakterlerimizden esas oğlan cool prens daha gerçekçi bir kendine bağlama yaşattı. Çünkü hüzünlü bir hikayesi olan ve cool insan davranışları ardına sakladığı, üzgün 7 yıl öncesinden yara almış kalbi incinmiş çocuğu biz çok sevdik. Onunda istediği gibi onu her hali ile iyisiyle kötüsüyle ve bencilliği ile kabul ettik. Bizide yanından ayırmasın 🙂

  42. yaoi’ye karşı ne antipati ne de sempatim vardı, yani asla okumam da demezdim ama okumak için de bir hevesim yoktu. neyse bu manganın bu kadar övüldüğünü görünce deneyelim bakalım diyerek indirdim ve 2 günde bitirdim. tabi bu uzatmış halim zira başta gözüme uzun gözüken bu manga için zamanla “ya nasıl ya bitiyor muuu” demeye başladım. bu mangayı bizlere tanıtan ofori’ye teşekkürlerimi sunuyorum öncelikle.

    şimdiii bu güzelim manganın neresinden bahsetsem de hakkını teslim etsem bilemiyorum. karakterler müthiş, çizimler zaten şaheser bir de ben mümkünse mookyul’dan istiyorum bir adet. o ne karizmadır yahu, vazgeçsin tercihlerinden ben burda bekliyorum:p hele fox deyişi bitirdi beni. ama sert görünse de bizim ewon kuklaya çevirdi parmağında oynattı hehe. ne var o çocukta zaten anlamadım, herkes ona aşık, zavallı mookyul kıskançlıktan delirdi:) baştan sona harikaydı, mangalarda genelde karakterler biraz uç olur veya karakter gelişimine pek önem verilmez (veya benim okuduklarım öyleydi)sanki ama burda konu ve karakterler çok güzel işlenmiş, manhwa olmasından kaynaklanıyor sanırım. koreliler samimiyetlerini burda da konuşturmuş (mangalar ilk göz ağrım, yanlış olmasın) ama ewon bir türlü i love you diyemedi ya sinir oldum. bir de bir türlü adıyla seslenmiyor, sevgilisi olunca bile hala boss diye dolanıyor, allah cezanı verecek ewon:) herkes demiş, şu büyük patron beni de kıl etti, zaten hala anlamadım, babası gibi miydi, neydi gerçekte? (cevap ver bana mookyul, aldattın mı beni:D)

    bu arada serminle you’re so cool’dan bahsetmişsiniz, ben de okuyan şanslılardanım:) ahh bir taş da orda var ve bir isim bir manhwaya bu kadar uyar diyorum. adam cool’luğun kitabını yazmış. çizimler şahaneydi gerçekten. ama şu dikkatimi çekmişti, ilk chapter’larla sondakiler arasında ciddi fark vardı. çizimler giderek güzelleşti ve oturdu. uzun sürmüştü zaten okumam 40 saat resimlere bakmaktan:)

    son olarak,
    @ annemariye
    üye olman gerek, 5 dklık bir işlem zaten. ancak üye olduğunda indirme linki görünür oluyor.

  43. @ kimbapsushi

    Canım arkadaşım benim; hani sanki şu mangayı ben kendim oturup çizmişim gibi seviniyorum hakkında övgü gelince..Ama biliyorum, sevilmeyecek gibi değil.Özellikle şu karakter gelişimi hakkında söylediklerin çok doğru.Diğer mangalarda giriş gelişme ve sonuç diye bir şey yoktur pek; olay anlatılır ve de biter.Ama burada öyle mi, bunların yıllar önce tanıştığını bile bilmeden nasıl tanıştıkları, nasıl birbirlerine yeniden aşık oldukları – özlelikle Boss açısından- ve sonrasında mutlu sonu beklerken hayatın onlar için o kadar kolay olmadığı muhabbetiyle ilerleyip gitti..

    Bir de olayın -aşkın- mafya patronumuz açısından seyrini görmek hikayeyi daha zevkli bir hale getirdi bence.Normalde herkes bunun peşinden koşarken bu gitti bizimkinin peşinden koştu.Ve bunu ima olarak da söyelmiyoruz, adam cidden onun peşinden koştu.Sonuna kadar da gitti..Bir ara çok üzüldüm onlar ayrılınca ama sonunu güzel toparladılar.Öyle böyle derken yorumuna katılıyorum; harika bir manga..

  44. Geçen okumuştum bu manwhayı ama buraya dönüp yorum yazmayı unutmuşum. Ser_min’le Minşıl geyiği yaparken What’s up fox’dan, oradan da bizim fox ewon’dan açıldı konu. O zaman dedim hemen geleyim ofori’ye bir teşekkür edeyim.
    Çizimler hoştu gerçekten. Manga/manhwa’lar eğlenceliymiş, insan nasıl istiyorsa öyle doldurabiliyor aradaki boşlukları. Bunda da özellikle boss’un bozulduğu yerler çok komikti.
    Bir de Ewon’un eski sevgilisini başlarda bir süre kız sanarak okudum, ahhahah

  45. @ ofori
    canım biraz da övünme hakkın olsun, ne de olsa sayende okuduk. bir yerde sen vesile oldun. ve evet bizim patron şımarık ewon’un kulu köpeği oldu ama çok tatlıydı. ayrıca neden bitmiş bana yetmedi keşke daha uzun olsaydı yada animesi olsaydı:(

    @ bu
    yalnız değilsin bu, ben de kız sandım başlarda hatta kızdım ewon’a. vay anasını dedim kızı bir de erkeklerle aldatmış, sağolsunlar 20 chapter sonra net olarak söylemişler “o aslında kıza benzeyen bir erkek” diye.

  46. @bunusevdim,kimbapsuhi
    Tamam itiraf ediyorum bende onu kız sanmıştım 🙂 en başlarda sonra şöyle bir vücuduna bakmayı akıl ettimde anladım yani. Birde dedim yaoi dünyasında kadınlara pek yer yoktur. Dünyada kadın kalmamıştır hiç görmezsiniz nasıl olabilir ki diye. Ama evet bende öyle sanmıştım 😛

  47. Tamam o zaman bende itiraf ediyorum başta tip olarak bende onu kız zannettim.Ama Sermin’in dediği gibi yaoi okuyorsak pek öyle kızları görmemiz mümkün olmuyor.Yaoi’lerde kızlar genellikle milletin arasına nifak tohumları ekmeye çalışıyorlar; biraz sevmiyoruz onları 🙂

  48. evet sevmiyoruz onlar 🙂 çekilin adiler, savunun nalçaklar. Sevenleri ayırmayın, kalp kırmayın :d Muahaha.
    Ofori bak böle ne güzel oldu birde bloglara itiraf köşesimi koysak 😀

  49. itiraf.com olmuş buralar diye yazıyordum tam, sermin de ağzımdan almış 🙂 bence de bloglara böyle bir köşe koysun biri. (benim adayım ofori, en popüler blogger o:)) hatta ben başlayayım, itiraf ediyorum, evde yalnızken kadın giysileri giyiyorum, pardon ya olmadı ben kızım zaten 😛

  50. @ kimbapsushi

    Yapsak mı acaba öyle bir şey; az bir şey geyik döndürüz, eğlenceli olur.Bak valla şimdi ciddi ciddi düşünüyorum; olmadı sonradan kaldırırız sayfayı..Tamam ben şimdi yan tarafa hemen bir itiraf sayfası açıyorum, haydi geyiğimiz hayırlı olsun..Bu arada alemsin valla, bende evde kadın giysileri giyiyorum 😀

  51. Tamam o zaman bende itiraf ediyorum. Ben giyiyorum 😛 Hemde en cıngıllısından. 😀 evet geyiğimiz hayırlı uğurlu olsun 😀 oleyyyy

  52. hahha ben de sorun bende sanmıştım, aslında en başta ben de kıllanmıştım, yav madem hem boss hem ewon erkeklerden hoşlanıyor niye ikisi de bununla çıkmış diye ama fazla kız görünümlü olunca jeton geç düştü. İtiraf sayfan iyi olmuş 🙂

  53. Bu manhwa’yı bu kadar seven var mıydı bilmezdim ama kesinlikle herkese tavsiye edeceğim bir manhwa. Türkçesi var ve devam ediyor xD Adres vermiyorum belki reklam sevmiyorsunuzdur. Ama ne yapıp edip okuyun. Bu kadar güzel eğlenceli merak edilesi bir aşk daha görmemiştim ehe xD

    O yaşlı adamı ellerimle gebertecektim <_<

  54. selamm herkesee bu forumu ve konuyu daha yeni görüyorum.. bende bir tc hastasıyımm manhwayı bir çok kez okudum bitirdim çizimlerr çookk güzell mookyul ahh tanrımm hayatımdaa onun kadar havalı birini gördüm denemezz kesinlikle iki baş karakterde çokk tatlılar hikayee muhteşem okurkenn asla sıkmıo bi kere çok egleniosunuzz yani bende tam bir fanatiklik var diyebilirim bu manhwa içşn:)) yanlızcaa konusmalar arasında bi şeyi düzeltmek istedim akıllarda yanlız kalmasın diyee bu manga yaoi kesinlikle değildir türkiye deki okuyanlar için yaoi gibi hiissedebilirsiniz ama manhwa shounen ai dir yani bu tür erkek erkege konuların anlatıldıgı mangalar yaoi bu mangaların +18 tarafıdır shoujo ai ve yuri de oldugu gibi totally captivated in bu 49 bölümlük serisi dısında ektsra bir chapter olarak bir bölüm daha var ki ona yaoi diyebiliriz yani yaoi manga okumak istiorum diyip sitelerden türlerine göre seçerseniz +18 mangalarla karsılasırsınız ama bunun gibi daha münasip seyler okumak isteyenler için shounen ai oluyor türü belirtmek istedimm :))
    bu başlıgı açtıgınız için teşekkür ederim ayrıcaa gerçekten çok sevdigim bir manhwa umarım herkes okurr hiç pişman olmazsınızz 🙂

  55. Oforiiiiiiiiii
    yine baştan başlayıp okudum bunu her okuduğunda daha bir sever misin bir manhwayı seviyormuş insan her seferinde başka bir ayrıntı keşfedebiliyormuş şimdi bakıyorum bunu okuduktan sonra bir sürü manga ve manhwa okudum ama çoğu aynı tadı veremedi çizimler, kurgu, karakterler öylesine orjinal ki çıtayı öyle yükseltiyor ki kolay kolay beğenmek ne mümkün sonra okunanları tekrar sağol canım 😀

  56. @ chibi

    Benden bundan sonra çok manga okudum ama ne bileyim, bunun yeri gözümüzde her zaman ayrı olacak herhalde..Bende yeniden indirdim, bu sefer türkçe çevirisiyle okumaya başlayacağım..İşte çevirisi yapılacak kadar çok sevilmiş bir manhwa’dır kendileri..Birde bunun filmi olsa azizim, ne güzel olur ama..

  57. Herkese merhaba
    Bugün yilbasi günü öncelikle bütün burdaki TC severlere mutlu saglikli nice yillar diliyorum vee
    Tesadüfen bu blogu buldum
    Konuya giriyorum ben normalde shounen ai veya yaoi okuyan biri degildim tr ceviri bir fansub grubu sayesinde (isim vermiyim ama tahmin etmek zor deil) shounen ai okumaya basladim 3 tane tatli kisa seri okuduktan sonra bi bakmisimkii Shounen ai tarzini begenmisim biraz daha karistiriyim derken yine ayni sitede TC yi budum ilk bakista yaa dedim cizimler güzel ama su sigarayida hic yakistiramadim ama konusuda fena deilmis okusammi bi bölüm begenmezsem birakirim nolcak diye indirdim Bir solukta 1 cildi bitirdim hic bu kadar güldügümü hatirlamiyorum cok eglendim hemen hepsini indirmeliyim dedim ve komple indirip o gece bitirdim Tilki Ewon öyle tatli bir karakterki espiriler olsun cizimleri olsun cokta zeki her seferinde kacmak icin hep bi bahane buldu ee bosa tilki dememisler ama oda deli gibi asik oldugu icin ne kadar vazgecsede hep asikti diger bi yandan asiri havali karizmatik sert Mookyul bir insana sigara bu kadarmi yakisir ? üstelik o kdar uyumlu bir cift oluyolarki ismi gibi tamamen büyülenmisler ve bizleride büyülemisler gercekten .En cok sinir oldugum kisimlar özellikle mookyulun su yasli bunakla beraber oldugu kismi onaylamadim hos kendiside bundan hosnut deil adama bogazini keserim bile diyordu .Ewonunda ayrildiktan sonra onla bunla yatmasida bence igrencti ama baska bakis acisindan düsününce eh diyo insan ne katabilirlerdi daha fazla action aldatma kiskanclik Mookyul nasilda cildirmisti deliye dönmüstü ama sonsuz bi ask baglilik sonuna sahiplenme duygusu.aski ugruna herseyden vazgecen bi adam ve Mookyul hepimizi büyüledi o ne karizmadir öyle o nasi bakislardir o nasi asktir yaa of of of diyorum yok böyle bisi 😀 Gercekte böyle biri varmidir bilemicem sanki yokmus gibi geliyor ben böyle karizmatiknefes kesen birini görmedimmm Ewon bosa asik olmamis hemde couklugundan beri 😀 Son olarak kisa yazcaktim cok uzun olmus bu seriye bayildim burda buu fanlari görmek gercekten harika umarim baska sevenleride olur manhwa ve shounen ai ye bakis acim cok degisti 2011 de umarim böyle bizi cezbetcek baska manhwa ve mangalar okumaya devam ederizzzz tekrar mutlu yillar diliyorum 🙂

  58. Yazını okumuş, merakım tavan yapmıştı. Blogunu takip ediyordum baya zamandır, zevkine güveniyordum. Açtım türkçe okudum, çizimler, karakterler, olaylar ve ewon o kadar hoşuma gitti ki anlatamam. Ortada bi 5-10 bölümü es geçsemde başına sonuna doyamadım, türüne rağmen gerçekten romantikti. Teşekkürü borç bildim 🙂

  59. @mrym

    Asıl ben teşekkür ederim zevkime güvendiğin için.Zamanında yarım yamalak okumuştum, sonra Türkçe okudum baştan sona fire vermeden ve her okuyuşumda yeniden aşık olduğumu hissediyorum bu seriye karşı.Sonrasında daha çok bakındım bunun gibisini bulabilmek için ama hayır hala gözümde bu türde ilk numarada yer alır.

    Senden de öneri almak isterim, bugünlerde kendime uğraş bulamıyorum nerdeyse..

  60. Koisoru Boukun var Yaoi türünde; eğlenceli, yer yer sandalyede kahkahalarla kısa uçuşlar yaşatan cinsten ve baş karakterlerden biri mafya babasını aratmayacak türden; bol tekme tokat allah ne verdiyse girişen cinsten 😀 Onun dışında Meripuri var; başta çok çocuksu olduğunu düşündüm ve burun kıvırdım ama mangakasının Hino Matsuri olduğunu öğrenince hemen saldırdım aç kurtlar gibi, iyi ki de yapmışım çizimi, akışı, karakterleri hepsi çok güzeldi. Kyou, Koi wo Hajimemasu var ama ben o kadar tutmadım; kendi kendini tekrarlıyor gibime geldi, ingilizce olduğu içinde bunalmıştım zorlayak atlaya seke bitirdim 😀 You’re Soo Cool var bayıldım ama malesef devamını bulamadım; ki kahretti bu beni, çünkü çok güzeldi. Vampir Knight’den bahsetmeme gerek yok zaten; o ayrı cumhuriyet. Flowers To Evil; çizimleri güzel, konusu değişik, karakterlerle olaylar gizemli ve kendini okutan bir mangaydı ki ben sevdim. Zettai Heiwa Daisakusen’de bayıldığım bir başka mangadır; capcanlı, eğlenceli, bol aksiyonlu, müthiş çezimleri, sevimli; tatlı mı tatlı yan karakterleri ile okuyan birçok kişinin beğeneceğine garanti verebileceğim cancaazım mangadır. Çenem yerlerde geziyor yine, unutmadan Seven Days’i okumuştum senin zevkine güvenerekten; tabii ki hayal kırıklığına uğramadım onuda bastım bağrıma.Onunda teşekkürünü unutmadan edeyim (:

Bir Cevap Yazın

