Benim Adım Orman…

Hani şu müzik alemimde gözünü kapatıp hiç düşünmeden, önyargısız kimi dinler ve seversin deseler; aklıma gelebilecek nadide isimlerden biri kesinle Şebnem Ferah olur.Bu sadece benim için geçerli değil; ben ve benim gibi Şebo diye çığlıklar atan milyonlar var; hiç olmasa o kadar güzel şarkısı arasında sadece birini bile hayranlıkla dinleyen kişiler vardır; bundan eminim.Lisede bir arkadaşım, o zamana kadar olan bütün kasetlerini kopyalayıp getirmişti bana; yine aynı arkadaşımla bir yıl boyunca dershaneye gidip gelirken otobüste sadece onu dinlemiştik, bıkmadan usanmadan..İnsanın ömründe iz bırakanlardan bu kadın.

Ne zaman yeni albümü çıksa hiçbir albümü gidip satın almayan ben; sırf ona olan saygımdan dolayı – ben olmasam da kardeşim- gidip satın aldık.Kah bu günlere kadar muhafaza ettik; kah yeğenimin hain yok ediciliğinde arada kaybolup gittiler.Ama eksik olmayan tek şey, hep onun şarkıları oldu.Geçen sabahın kör vaktinde, hava daha aydınlanmamışken babam beni durağa götürdüğünde; kulağımda bu ses, ama bilmediğim, ilk defa duyduğum bir şarkı..Ve şimdi utanarak söylüyorum; yeni albüm çıkardığını bilmiyordum.İçimde bir şüphe ama, işte insan kardeşimin dediği gibi “şuursuz” olunca böyle herkesten sonra öğreniyor..

Akşamdan beri dinliyorum; hayatımıza hoş geldi sefa geldi bu albüm.Yorumlara göre kimisi çok sevmiş, kimisi nefret etmiş.Bu kadar zaman sonra, yeni şarkılar; ne kadar kuşkuyla yaklaşılsa da, biliyorum bu şarkılarda dillerden düşmeyecek..Eskiden de böyleydi, şimdi de böyle.Seviyorum bu sesi..

Bir Cevap Yazın

