Blood: The Last Vampire…

Hep izleyeceğim diyordum sonunda bugün bunu başarabildim.Zaten her tarafta bir vampir temalı filmler çılgınlığı almış başını gitmişken şahsımın bu zaafından bahsetmezsem ayıp olur dedim ve benim için hiç eskimeyecek bu “vampir” olayına birde ben el atmak istedim..Bu animeyi izlemek istiyordum ama ne zaman başlasam 2. dakikadan sonra bir şekilde devam edemiyordum.Beğenmediğimden dolayı değil, sadece hep başka şeyler giriyordu araya; zorla bilgisayar başından kaldırılmam, elektriklerin gitmesi gibi.Sonunda bu laneti kırarak bugün bu 6 dakikalık animeyi bir çırpıda bitiriverdim.

Tabi süresinin bu kadar kısa olması, karakterler hakkında tam bir bilgi edinmeyişimiz, kendimizi ne nedir, neler oluyor derken bulmamıza sebep oldu.Hala da bazı şeyleri anlayabilmiş değilim; keşke biraz daha uzun olsaydı veya bilmiyorum başında biraz daha açıklayıcı bilgi verilseydi.Sanki izlediğimiz, zaten takip ettiğimiz bir serinin sıradan bir bölümünü izliyormuşuz gibi bir hisse kapılmak o kadar da zor olmadı.Başta, trende adamın tekini kılıcıyla kırk parçaya bölen küçük bir kızı görüyoruz.Tabi görünüş olarak liseli gibi dursada; bakışlar, konuşmalar, o tavırlar yeter..

Şahsen onunla karşı karşıya gelmez istemezdim.Kendisi vampir avcısı olup gizli bir servis için çalışmakta.son görevi Japonya’da bir Amerikan lisesinde meydana gelen cinayetleri çözmek ve şüpheli görülen vampirleri bulup onları yok etmek.şimdiye kadar çok vampir imajı görmüşüzdür ama o karizma vampirlerden sonra buradaki gibi canavar kılıklılar hiç çekilmiyormuş onu anladım.Burada bir vampir insan görünümünde dolaşabildiği gibi asıl formuna geri döndüğünde pek de hoş olmayan bir dış görünüş sunuyor.Bir kızın yapacağı yorumda bu kadar olsa gerek, bakınız görünüşleri dışında başka bir şeyden bahsedemez oldum..

Okulda vampirleri bulmazı o kadar da uzun sürmüyor, zaten bir bakışta kim kimdir, nedir anında anlayabilen bir yapısı var.Sonrası tam bir macera; oradan oraya koşup duruyoruz, peşlerinde korku içinde bir hemşire de var.Kendimi onun yerine koyup o kadıncağıza baya bir acıdım bunu da söylemeden geçmek istemiyorum..Anime kendi içinde güzel olmasına güzeldi; ama başta da dediğim gibi asılı kalan çok soru bırakmışlar peşlerinde – her ne kadar kendine ait bir anime serisi olsa da- film için benim gibi hiç bilmeyen insanlara daha açıklayıcı bir çizgide olmaları gerekirdi..Beklentilerim yüksekti galiba, sevdim ve sevmedim diyebilecek bir arada dolanıyorum, daha hangisini seçeceğime karar verebilmiş değilim.Merak edenler buradan Türkçe seslendirmeyle izleyebilirler..

6 thoughts on “Blood: The Last Vampire…

  1. Bu film çizgi filmi sanırım 🙂 Hiç izlemedim bunu. İzlememde. 😀 Çünkü 50 bölümlük animesini izledikten sonra bu bana yavan gelir gibi gelio. O yüzden hiç bakmadım bile. Ama 50 bölümlük animesi blood+ yı tek geçerim 🙂 Eğer onu izlemediysen ize bence ofori 🙂 50 bölüm bi süre sonra sıkar falan demiştim 3 günde 50 bölümü yutmuştum :)Tabi bununla bide filmine bakıcam nasıl bişiymiş… Karşılaştırma yaparım hiç diilse 🙂

  2. @ fato

    Helal olsun arkadaşım, 50 bölüm izlemek ne demek.Son zamanlarda kısa bölümlü anime olsun başım gözüm üstüne olsun dediğim için senin bu istikrarına kıskançlıkla bakıyorum.Ama ne güzel bir şey; demek o kadar sardı ki 3 günde bitirmişsin..Filmini bende izlemek istiyorum, çok duyuyorum sağda solda; hatta ilk yyaınlandığında millette bir heyecan bir heyecan; dedim ne oluyor, neden benim dünyadan haberim yok..

    Hala da aklımdadır izlemek, bakalım hangimiz daha önce izleyebileceğiz..

  3. hehe övünürmüşüm . Sen böyle diyince 50 bölüm bir an benimde gözüme çok geldi. Hakkaten nasıl izlemişim 50 bölümüde 🙂

  4. İzlenmiyecek anime de değil ki, güzel bir yapım olduktan sonra değil 50 bölümlük animeler 300 bölüm olanlar bile izleniyor. :O

    Bu filmi tv serisini izledikten sonra izlemiştim ve oldukça basit ve yetersiz gelmişti film bana. Demem o ki bu filmi beğendiysen, serisini kaçırmaman gerek.

  5. @ DayDreamer

    Filmde benim gibi izlemeyenler için çok alt yapı yetersizliği vardı; zaten hatamı kabul ettim baştan.Bütün seriyi izleyip sırasıyla ilerlemek gerekiyordu bunlarda ama ben tam tersini yapıp, sondan başladım..Başa doğru ilerliyoruz, seriyi bende izlerim belki..

  6. Ben bunun hem filmini hem de animesini izledim. Animesinde eksiklik fazla ancak filmde bunu doldurmuşlar. Gerçi filmin görsel efektlerini ne kadar beğendiğim tartışılır ama yine de benim için ilginç bir vampir filmiydi.

Bir Yanıt Bırakın

