Manga ~ Şehri hüzün…

Bu albümleri çıkalı uzun zaman oldu ama baştan sona dinleme imkanını daha yeni bulmuş biri olarak; artık haklı bir şekilde ortaya çıkan hayranlığımı dile dökmenin zamanı geldi artık.Ben daha çok radyo dinleyen bir insanım; yolda yürürken kulağımda hep müzik olur; evde iş yaparken de..Ama bir şeyi sevdiysem, onu sömürüp nefret edene kadar da dinlemeye devam ederim.Geçen gün mananın son albümünü dilemeye başladım ve artık sabah akşam kulağımda onların sesi.Manga ile ilk tanışmamız benim üniversite dönemlerime denk gelir.O zamanlarda şimdi kulakları çınlasın bir arkadaşım vardı, “Mangaaa” diye diye canımdan bezdirmişti beni.Ama artık ben o noktalarda dolanıp duruyorum..

Gerek şarkı sözleri olsun, gerek tek başına o müzikler olsun beni benden aldı..Dinleyip de beğenmemek elde değil.Ne bileyim sanki dinlerken kendimi başka yerlerde tasvir ediyorum; beden evde oturuyor ama ruh çıkmış dağ tepe dolaşıyor; hayatında görmüş olmadığı kişileri, yerleri selamlıyor.Arada bir normalden soyutlanıp, kendini başka yerlerde bulmak güzel oluyor.Ve manga dinlerken bunu başarmak o kadarda zor değil.Sözlere kulak verince, istemediğin kadar eleştiriye maruz kalıyorsun; ama haklılıkları karşısında sanki üstüne alınmıyormuş gibi davranarak kendini kandırmak tek çözüm oluyor.

Son dönem yıldızları parlayan bu grupları seviyorum işte; Manga, Yüksek Sadakat, belki bir iki Pinhani parçası derken günler hoş duygular içinde gelip geçiyor.Nette gezinirken kardeşim sayesinde keşfettiğim bu siteden manganın son albümü olan “Şehri Kıyamet’i” indirebilirsiniz, şimdiden iyi dinlemeler.

4 thoughts on “Manga ~ Şehri hüzün…

  1. manga’nın şu zamana kadar en çok beğendiğim şarkısı “Beni Benimle Bırak” kesinlikle bu albümü bütün olarak da çok beğendim daha bir oturmuş herşey sanki..

  2. @ chibi

    Beni benimle bu cehennemde…

    Bende en çok Nefes’li bir şarkısı var onu seviyorrum; aslında dönem dönem sevdiğim şarkıları değişiyor.Ama en azından şimdilik “Hepsi bir Nefes” demeyi tercih ediyorum.Boş yere ödül almamışlar; ilk albümleriyle bunun arasında dünya kadar fark var; bu nasıl bir gelişmedir, ilerlemedir dedirtiyor hala; helal olsun hepsine..

  3. bu albümün her bir şarkısı ayrı güzel, seçemiyorum içinden, bağımlılık yapıyor her biri 🙂

  4. @ ruzigar

    Bu albümden sonra beklentileri iyice yükseltmiş bulunuyorlar zaten; artık yapacakalrı diğer albümlerden de böyle güzel şarkılar bekliyoruz.Manga için düne kadar sadece sevdiğim bir grup olarak bahsedebilirdim ama şimdi sanki daha başka bir konumdalar gözümde..Sevilesi insanlar ne diyelim..

Bir Cevap Yazın

