Running on Empty …

Bugün çok güzel bir manga okudum, aslında hiç beklemiyordum şaşırttı beni.Shounen ai okumayalı baya olmuştu; bende bir heves indirip yarım saatte bitirdim hepsini.Tabi hepsini dediysem çok algınlanmasın; sadece 2 cilt 12 bölüm, her bölümde 20 sayfa olunca ve tabi bütün bunların üstüne hikayede kendini heyecanla takip ettirecek şekilde güzel olunca bu kadar çabuk tüketilmesi normal kalıyor.Ve tabi en büyük özelliği bence bütün sayfaların renkli olması; şimdiye kadar o kadar manga okudum ama hepsinin renkli olduğu tek manga buydu okuduklarım arasında.İnsan daha farklı hissediyor sanki; siyah beyazdan daha çok sevdiğim bir gerçek.

Şimdi gelelim konuya; daha ilk sayfada bir binanın çatısında son sigarasını içip kendini aşağı atmayı planlayan bir lise öğrencisiyle tanışıyoruz.Neden intihar etmek istiyor, neden bu kadar depresif diye düşünürken son sigarayı bitiriyor ve birden gözünü bir ışık alıyor.Kafasını kaldırıp karşı binaya baktığında melek kanatları takmış bir adamın onun fotoğraflarını çektiğini görüyor.Ölümünün sessiz sedasız olmasını isterken böyle fotoğraflanmasına sinirlenince o an için vazgeçiyor atlamaktan ve o adamın peşine düşüyor; amaç fotoğlarfları alıp yok atmak.Bizimki karşı binaya çıkana kadar, melek kanatlı adamı tanıyoruz biraz.

Kendisi mafyanın nadide bir üyesi olup, içinde bulunduğu grup adına borç tahsil etme işini 10 yıla yakın sürede icra etmekte.Ama artık bu meslekten emekli olması gerektiğini düşünüp, ayrılmak istediğini belirtiyor.Bizim çocuk onun yanına gidip hesap sorduğu bir anda; aslında ne kadar büyük bir belanın göbeğine düştüğünün farkında değil.Tartışma anında çatıya polisler geliyor ve adamı cinayetten tutuklamak istiyorlar, ama o anda adam bizim çocuğun boynuna bir bıçak dayayıp onu rehin alıyor ve oradan kaçıyorlar.Sadece fotoğraflarını almak isterken birden cinayet zanlısı bir adamın rehinesi olarak kendini yollarda buluyor.Başta bu durumdan kurtulmak istese de, sonradan her ne kadar adam ondan kurtulup yoluna tek başına devam etmek istese de, bizimki koymuş kafaya adamın yanından ayrılmayacak.

Ne de olsa amaç intihar etmek; kendi yapmasa bile belki bu katil kılıklı adam onun için yapar bunu.Adam ne zaman bunu bırakıp kaçsa bir şekilde takılıyor peşine..Ve böylece türlü maceralarla devam eden bir 6 aylık süre geçip gidiyor..Görüldüğü üzere konu oldukça cezp edici; bir de bu aralarda çocuğun neden intihar etmek istediği, adamın nasıl bu işe bulaştığı ve şu cinayet mevzusunun aslı nedir, ne değildir onu öğreniyoruz.Bu ikisinin nasıl birbirleri için vazgeçilmez ve de kıymetli olduklarını izlemekte bir o kadar zevkli geliyor okuyana; en azından bana.Hani yapmak isteseler bundan çok güzel bir film çıkar.Ama işte her güzel şeyin eksik bir tarafı da yok değil.Manga konu itibariyle sürüklese de, arada çok boşluk bırakmışlar, sanki bazı şeyler çok hızlı geçilmiş.

Birisi olan biteni anlatır gibi yazmışlar, ama bunları görüp okumak daha kaliteli bir hale getirebilirdi bu mangayı.Yine de bu haliyle dahi kıyamıyorum kendisine.Bu adresten okuyabilirsiniz, buradan da bütün mangayı indirebilirsiniz; tavsiye edilir.

3 thoughts on “Running on Empty …

  1. Acı içinde manga diye dolaşıyordum; sana gelmişken bir bakayım dedim, tanıtımınıda okuyunca kolları sıvadım. Tanıtım için teşekkür edip mangaya dalış yapıyorum; haydin rastgele 😀

  2. @mrym

    Hadi kolay gelsin o zaman, bu da çok güzeldi diye hatırlıyorum.En büyük özelliği de renkli bir manga olması, benim açımdan bir ilkti.Umarım beğenerek okursun..

  3. Çoktan okudum; o mafya bozuntusunun ağzında sigarayla çocuğa Velet diyerek dolaşmasına koptum, konuşmaları eğlenceliydi ve biraz totally havası vardı, fazla karakteri olmasada güzel mangaydı, daha uzun olsaydı güzel olurdu. Bunuda sevdim, bazı arkadaşlarının dediği gibi ofori okudu okunacak izledi izlenecek olma yolunda ilerliyorum; yazık bana 😀 Bu manga içinde ayrıca teşekkürü borç bilirim. (:

Bir Cevap Yazın

