Ve Merlin büyüyor…

2. sezon 12. bölüm izledikten sonra bir koşu içimi dökmem gerekti ve ben burayı seçtim.Yani bu kadar tadından yenmez bir dizi olabilir mi; sanki zaman ilerledikçe daha güzel oluyor, daha bir insanın ağzında tat bırakıyor; gerisi nerde bunun diyerek..Merlin ilk bölümleri itibariyle biraz yumuşak başlamış olabilir ama bu dizi o adamın nasıl “Merlin” haline geldiğini anlatıyor değil mi; işte bu dönüm noktalarında emin adımlarla ilerliyor dizi.Masum bir çocuktan ölüm ve yaşam arasında karar vermesi gereken bir adama dönüşüyor; ve bunu yaparken acı çektiğini izleyici olarak sonuna kadar görebiliyoruz..

Harika bir dizi gerçekten; şu an sırf izlediğim bu bölüm adına yerimde duramıyorum; heyecandan kıpır kıpır olmuş vaziyetteyim, sezon finaline yaklaşırken bunu yapıyorlar ya, işte özlediğim duygu buymuş demeye geliyorum her zaman.Dün hep birlikte gülüp eğleniyorduk onlarla; bugün ciddi mevzularda zor kararların eşiğinde Merlin’in arkasında duruyoruz.Gerçekten de ne bitmez çilesi varmış; zor kararlar vermeyi, getirisine acı içinde katlanmayı öğreniyor ve bunu yaparken koruduğu kişi; Arthur dünyadan bihaber, ondan bihaber olaylara sadece bakıyor..

Ona da haksızlık etmek istemiyorum ama burada arka planda dönen bütün oyunları bilen, tek başına zor kararlar iradesine dayatılan da Merlin, maalesef..Bir sonraki bölümün fragmanını izledim az önce, ya bu hafta nasıl geçecek, ben nasıl bekleyeceğim hiç bilmiyorum..Unuttuğum bir duyguymuş; bir dizi için bu denli heyecanlanmak; yeniden yaşamak insanı mutlu ediyor gerçekten..İlk sezon öyle böyle geçti gitti ama işte 2. sezon insanı peşinden süründürerek akıp gidiyor; şu an resmen “sürünüyorum”..Seviyorum bu diziyi ya, yüzlerce bölümü, onlarca sezonu olsun istiyorum..

24 thoughts on “Ve Merlin büyüyor…

  1. sana çok çok teşekkür etmeliyim Ofori cnbc-e’de izliyorum Merlin’i ama artık sıkılmaya başlamıştım açıkçası hep aynı kısır döngüde yuvarlanıyor dizi gibi gelmişti ama yorumun o kadar güzelki devam edicem izlemeye:D

  2. @ Chibi

    Arada bende sıkılıyor gibi olmuştum ama buraya kadar izlediğime değdi.Çok heyecanlı bölümlerin eşiğindeyiz; Merlin çok hızlı büyümek zorunda kalacak; ki bu durum bile benim heyecan katsayımı arttırıyor..Küçük spoiler; “yeni bölümde jederhayı serbest bırakıyor ve şehir mahvoluyor resmen”..en azından fragmanda öyleydi..

  3. hiç başlayamadım buna
    ben Dean üstüne kurtarıcı tanımam xD

  4. açıkçası Merlin’in daima gölgedeki adam olması ve her daim aynı olay örgüsünün tekrar etmesi bir yerden sonra hep aynı şeyi izliyormuş hissi yaratıyordu geçen haftaki bölümde Arthur ve Gwen’in yakınlaşması bana geleceğe dair umutlar vermişti ama sen de bunu güçlendirdin.Ejderha Merlin’in en büyük ikilemlerinden sanırım onaylamadığı ama sürekli ihtiyaç duyduğu bu yaratık başına dert olucak eminim, spoiler için teşekkürler.

  5. @ mavi

    Her dizinin kurtarıcısı kendine arkadaşım, bende Dean’in üstüne tanımam ama çaktırmıyorum işte 😀

  6. @ chibi

    Ne demek arkadaşım her zaman veririm 🙂 Daha neler varda susuyorum işte, bakalım belki 3. sezon bizi iyice kendine bağlar..Merlin’e çok acıyorum gerçekten, çok zor işi valla ..

  7. bu dizi varya bu dizi.
    her zaman izlemek istemişimdir.ama bir kere galiba kanalları değiştirirken izleyebilmiştim.
    o zamanda televizyona resmen yapışmıştım.ve hiç kalkmaya niyetim yoktu.ama bir daha hiç izlemedim:(:(:(:(:(:(:(:(

  8. ahh merlin,olsa da 100 bölüm olsa da izlesek.efektlere daha çok önem verilse,mini dizi olmaktan kurtulsa da can ata ata izlesek!

  9. @ ayşelon

    Bende efektler konusunda seninle aynı fikirdeyim; çok basit kalıyor.Hatta ilk izlediğim zamanlarda ” ne bu böyle ben lisedeyken de aynı efektler okulu bitirdim gene aynı efektler” dedirtmişti bana.Ama bence onu en çok sevmemizin nedeni insani ilişkileri, duyguları olsa gerek..Özellikle Merlin’in tepkilerine; sevinci ve mutluluğu yansıtmasına bayılıyorum..

    Bahsettikçe özledim valla diziyi..

  10. evet merlin karakterini oynayan o güzel insan iyi ki oynamış dedirtiyor bazen.merlin’in hikayesi beni hep büyülemiştir.dizide hala olması gereken olaylar olmadı.merlin’i bir iki karakter dışında kimse tam bilmiyor. bir film vardı.Merlin and the book of the beast.merlin’in kral arthur öldükten sonraki hayatını anlatıyor.çok hoş bir film belki izlemişsindir.izlemediysen izlemelisin mutlaka.

  11. @ ayşelon

    Benimde en sinir olduğum yönlerden birisi de bu; tamam gizem iyidir, gizem insanları cezp eder ama bir yerde de artık “yaa birileri öğrensin kardeşim” demeye başlıyoruz.Arthur ne zaman öğrenecek, nasıl tepki verecek; yok daha bunun kenarına bile yaklaşabilmiş değiliz..Nasıl merak ediyorum o bölümleri anlatamam..

    Bahsettiğin filmi izlemedim ama bir kaç yerde gördüm; izleyip izlememek arasında kalmıştım, önerinden sonra bir göz atarım artık, madem çok güzeldi diyorsun..

  12. @ metalist

    Aramızda Arthur’cular var lütfen, ben şahsen onun geri dönmesini hiç iztemiyorum.Gerçi nasıl Gwen’a aşık oluyor bu ikisi, onu da hiç anlamış değilim yaa..

  13. evet filmi izlemelisin kesinlikle ama izlemeden önce hikayeyi iyice okumak gerek.sadece gwen,kral arthur,merlin’le biimiyor hikaye biliyorsun.kral arthur’un yaptığı hatalar,yuvarlak masa şövalyeleri morgananın çocuğu gwen’in çocuğu falan da anlatılıyor filmde.baya bir karışık anlayacağın…

  14. @ ayşelon

    By kadar detaylı anlatılıyorsa mutlaka bakmak lazım o zaman; zira o hikayeyle ilgili bildiklerim çok kısıtlı geliyor bana; öncesini şu an zaten izliyoruz, sonrasını bilmek de iyi olacaktır..Merlin güzel dizi ya, yeni sezon hemen başlasın istiyorum, türlü türlü şeyle ryaşansın ve Merlin gerçek gücünü keşfetsin istiyorum..Yani dünya kadar şey istiyorum bu konuda..

  15. çok büyük konuştum ben yahu
    3. sezon ne zaman geliyodu tam olarak ^^’

  16. @ mavi

    Hehehe, mavi arkadaşım kötü kadın kahkahaları atıyorum şimdi.Seni bu diziye kazandırdık ya ne mutlu bize..Bende bekliyorum sabırsızlıkla yeni bölümleri; bitsin artık bu hasret..

  17. Ağustos diyolar
    işte bitmeyen diziye başlamayı bu yüzden sevmiyorum -,-

  18. @ mavi

    Ama bunun heyecanı daha farklı oluyor arkadaşım, dizi bitmiş olsaydı arka arkaya izleyip hemen tüketecektik ve belki bu kadar da heyecan duymayacaktık..arada bölümler arası mesafe olması iyi bazen; hayal kurmak, beklemek, sabırsızlanmak güzel duygular.Ve bunu Merlin için yaşadığımızdan dolayı mutluyum ben..

  19. Merlin
    son zamanlarda fazla popülerleştin oğlum
    kıskanırım ben -,-

  20. @ mavi

    Türkçe seslendirmeyle vermeye başladılar ya; benim küçük yeğenim bile ezbere biliyor artık replikleri.Geçen şok etti bizi; pat pat replik sayıyor 5 yaşındaki çocuk..Merlin’i artık kim tutar; bize de onu başkalarından kıskanmak kalır artık..

  21. ama sende sayfaya girer girmez dikkat çekicek bir yere öyle bir yerleştirmişsin ki yavruşumu
    yerim yer ^^

  22. @ maviş

    Bende herkes sevsin isterim ama yine de bize özel kalsın ama değil mi.Aslınd ao kadar çok seveni var ki; o saf halleriyle ve de tatlı duruşuyla hak ediyor valla.Bir de ben bu karakteri evin bir üyesiymiş gibi seviyorum; ne bileyim kardeşini sever gibi..Yoksa Arthur başka; elin yakışıklı oğlu ama Merlin “bizim”..

  23. aynen öyle oforim
    paylaşımcıyım bak (kişisine göre ^^)
    bide bana kıskanç derler xd

Bir Cevap Yazın

